לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  ס.ג

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

יום כיפור מאוחר


 

הפסקתי לעבוד ויצא לי לבלות הרבה זמן עם עצמי בימים האחרונים. נכון שיום הכיפור שלי הגיע מאוחר, ולא ממש צמתי אבל יש מישהי אחת שהייתי רוצה לבקש ממנה סליחה באופן ספציפי. אני רוצה לבקש סליחה מעצמי.
לא חסרות סיבות למה אני צריכה לעשות את זה, אבל העיקרית מבינהם היא שלא הייתי נאמנה לעצמי. טישטשתי את הגבול הזה שקיים בי בקשר לכמה אני מוכנה להשתנות בשביל מישהו אחר. שיכנעתי את עצמי שההשתנות הזו תביא אותי לשלווה נפשית ולמערכת יחסים מוצלחת יותר, לא הבנתי שענן הפרידה הגדול ששורר מעליי לא יעלם אם אשתנה.
בנוסף, פיתחתי הרגלים רעים בשביל לנסות ולשכוח את גודל המועקה והכאב שקיימים בי. כמובן שהתמודדתי איתם בסופו של דבר אבל זה תמיד נדחק לצד מתוך נסיון ותקווה שזה יעלם לבד.
אני תמיד כועסת, ואני תמיד מצטערת על מי שאני אז יוצא שלרוב אני כועסת על עצמי- והגיע הזמן להפסיק עם זה. אין צורך להתנצל על מי שאני או מה שאני ואני חייבת להבין שאנשים יקבלו אותי גם בתור החבילה השלמה של "אני"- עם החסרונות והשגעונות שלי. אני חייבת לזכור גם שיש צד גדול יותר ורחב יותר של דברים מעניינים שקיימים בי.
אני רוצה להתחיל את השנה עמוסת החוויות וההתפתחות הזו בדף נקי ובריא יותר, הן מבחינה נפשית והן מבחינה גופנית.
הגיע הזמן להקשיב יותר לאינטואיציה, וללכת לאיפה שהלב שלי לוקח אותי, להגשים את מטרותיי ולהיות שם בשביל עצמי בסוף היום.
שתהיה שנה טובה, אמיתית, ומאושרת.

נכתב על ידי ס.ג , 9/10/2014 01:37  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רון ב-3/5/2017 16:50
 





10,099
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לס.ג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ס.ג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)