לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג הרשמי לאמיליה אטיאס [:


הבלוג הרשמי לאמיליה אטיאס [ : בבלוג יהיה הכל על אמי וכמובן גם כמה דברים על כמעט מלאכים כמו כל הפרקים להורדה ולצפייה של העונה הראשונה [:

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 253923065 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

תמונות - אמיליה אטיאס חלק ג' [:


הזהרה - בתמונות יש ספויילרים מהעונה השנייה !

מקווה שתאהבווו ת'תמונות [:













המשך יבווווא ... (=

 

נכתב על ידי , 5/1/2009 13:16  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונוות - אמיליה אטיאס חלק ב' [:


טוב אז היום אני מביאה לכם עוד תמונות של אמיליה ( חלק ב' ! ) :

לכולם !

התמונות מכילות ספויילרים [:

 

 



 





 

אני אוסיף עוד תמונות עוד היום אבל מאוחר יותר כי אני חייבת ללכת [:

צ'אוווו 3>>

נכתב על ידי , 2/1/2009 12:45  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונותתת - אמיליה אטיאס [:


 

תמונות של אמיליה אטיאס - חלק א'[:

אלו פשוט הרבה תמונות ולכן יהיו כמה חלקים ..

 











 

 

תודה לפורום הרשמי של כמעט מלאכים בישראל

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/1/2009 19:17  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1.1.2009 !


טוב אז כמו שאתם שמתם לב אז היום ה- 1.1.2009 !

אז שנה טובה לכולם ....... [:

בפוסט הבא אני מביאה לכם ראיון של אמיליה אטיאס , ניקו וסקאז וכל הטין אנג'לס .. (+

 

נכתב על ידי , 1/1/2009 18:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדש לבלוג הרשמי של אמיליה אטיאס ! [:


עיצווווב חדש לבלוג של אמיליה אטיאס [:

אני מקווה שאהבתם ת'עיצוב ובגלל שעכשיו הבלוג יותר מסודר אני אשקיע בו את כל הנשמה P:

אני אוסיף הכל על אמיליה ומי שרוצה משהו על כמעט מלאכים אז כמובן יכול להכנס לבלוג הרשמי שלהם שהמספר הוא - 552206

בלוג ששווה כניסההה .. !

תודה רבהההההההההההההההה לטל המדהימה שעשתה את כל העיצוב הזה !

אז טל תודה - תודה - תודה .. [:

העיצוב מהממם 3>

 

נכתב על ידי , 1/1/2009 18:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,261
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לun angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על un angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)