לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Indigo world



כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010

היחיד שלי.


כשבכיתי עליו אמרת לי 'תקשיבי, את צריכה להבין שלא לכולם יש כוח אלייך. מזלך שלי תמיד יש.
'
אז,איפה אתה?

אחרי קשר של שנה וחצי, קשר מסובך, ארוך, דרמטי אבל הכי חזק שהיה לי ובטוח שלך,
אתה אומר לי שלא אכפת לך להשאיר את המצב כמו שהוא- גרוע, הרוס ועצוב.

איך אתה,
האדם היחיד שאני יכולה לבכות לידו,
היחיד שיכול להפסיק את הבכי שלי.
היחיד שאני יכולה לשבת בחדר שלו יום שלם ולא להשתעמם,
היחיד שכיף לי באמת לטייל איתו במושב,
היחיד שיכול להסביר לי את הדברים הכי לא מובנים בעולם,
היחיד שיודע מה אני רוצה גם כשאני לא יודעת,
היחיד שיכול לפתור לי את הבעיות הכי גדולות בעולם,
והכי קטנות בעולם,
היחיד שבאמת כיף לראות איתו סרטים מצויירים,
היחיד שכיף לי לעשות לו מסאז',
היחיד שיכול לדבר איתי כל היום על צבא ועל צוללות ולא ישעמם אותי,
היחיד שאני יכולה להבין אותו רק מהמבט שלו,
היחיד שאני יכולה לדפוק לו על החלון ב3 בלילה כדי להבין מה לעשות עם אורח מפתיע,
היחיד שיכול לבוא לשבת איתי ב23:00 בלילה יום לפני שהוא ניגש לטסט כדי להרגיע התקפי בכי וגעגוע,
היחיד ששולח ביומולדת סמסים שגורמים לבכות,
היחיד שיכול להגיד לי שאני ילדה קטנה למרות ששנינו יודעים שאני כבר לא,
היחיד שבאמת שינה אותי וביגר אותי ברמות שאין דברים כאלה,
ותכל'ס?
הבן אדם היחידי שחשבתי שיקבל אותי תמיד רק ברגע שאני אגיד 'רע לי'.

'להרגיש שמישהו לא רוצה אותך יותר בחיים שלו, זו ההרגשה הכי חרא בעולם, בייחוד אם זה לא קורה בגין אירוע ספציפי עליו אפשר לזרוק את האשמה, אלא סתם בגלל שנמאסת.'




נכתב על ידי , 13/4/2010 21:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





301
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לChapachula אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Chapachula ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)