לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה .



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008


אני לא יוכול אני אוהבבב אותהה אני חושב עלייה כול דקה 0.

 

אתמול  בפעם הרישונה בכיתי ביגלל אהבה מרוב היתרגשות היתחלתי לבכות .

 

אני מוכן למות בישבילה.

נכתב על ידי דוד מטייב , 21/12/2008 15:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איזה חרא של יוםם  אוףף0.....
אתמול היא הייתה איתי היא כל כך יפה ישבנו בחיד והיחזקנו ידיים חלמתי על זה כל כך הרבה זמן אני אוהב אותה . !

                                                                         

 

 

 

טוב לפחות היא ידידה טובה שלי

*/אהבה כואבת לי בלב.  קשה להסביר את זה .אוף אא יודע מה לעשות . 

 

 

                                                       אם אהבה היא פשע אז אני אסיר עולם .

נכתב על ידי דוד מטייב , 21/12/2008 15:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

אני לא יכול יותר אהבה שברה אותי אני אוהב אותך כל כך .

 

 

This is becoming a problem I'm hurting it's unfair
But somehow your words,                               
The way that I heard are haunting me,              
You're under my skin                                     
You're breaking in,                                       
And the tasteless fights that filled our nights  
Are starting to cave in,                                
You're under my skin                                 
You're breaking in                                                          

 

 

 

                                  אני אוהב אותה

נכתב על ידי דוד מטייב , 16/12/2008 15:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  דוד מטייב

בן: 30

ICQ: 405561756 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדוד מטייב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דוד מטייב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)