לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

Color My Life With The Chaos Of Trouble


אז בואי נצעק ונלך אל המקומות ששם טבעי הרעש


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2016

קנאית


לעצור הכל ולבכות

לתת ללב הכואב

קצת מנוחה

לפלסטרים שמחזיקים במקום כדי שלא יתפוצץ

כאב חד של בדידות מכה בבטן

כמו אגרוף כשאני בשמלה הכי יפה

התגנדרתי לכבודך

 

רטט קל על המיטה

מזהה כבר את השם שלך 

חרוט לי על הסדינים ועל הנשמה

מי חשב שגעגוע יכול להיות כואב כל כך

מר בפה

כמו סכינים שנזרקים לכיווני ולא פוגעים

רק משאירים את הגוף מכווץ

פעם אחר פעם 

 

אני מקנאה שאתה בג'יפ ואני בפיג'מה 

מקנאה לך

מקנאה בך

מרוצה? 

רק ליטוף אחד ואתה יכול להמשיך בשלך 

 

 

 

"אוףףףף אני מתגעגעעעע אלייךךך

בא לי לחבק אותך. קר פה. את מי אני אחבק? את הכרית?" 

"אתה מוזמן"

"זה לא שווה כמו לחבק אותך"

את האמת לא חשבתי שארגיש ככה, לא חשבתי שאתגעגע כל כך, לא חשבתי שאקנא. 

נכתב על ידי לא משנה באמת , 15/10/2016 22:51  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  לא משנה באמת

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא משנה באמת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא משנה באמת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)