לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים נפלאיםםם אז...שלא יעבדו עליכם(:



כינוי:  דנה :):)

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

החלה פעולה קרקעית בעזה


"שיר למעלות אשא עיני אל ההרים מעין יבוא עזרי עזרי מעם ה' עושה שמיים וארץ אל יתן למות רגלך אל ינום שומרך הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל ה' שומרך ה' צלך על יד ימינך יומם השמש לא יככה וירח בלילה ה' ישמרך מכל רע ישמור את נפשך ה' ישמור צאתך ובואך מעתה ועד עולם"

 

אני מבקשת מכל אחד שנכנס לפה לקרוא את זה גם אם אתם לא דתיים ולא מאמינים..ותתפללו שחיילי מדינת ישראל יחזרו כולם בשלום הביתה..ושלא יהיה עוד ירי טילים לעבר הדרום..ושיחסלו את חמאס המזדיין הזה!!

מצד אחד אני תומכת בפעולה כי ככה סופסוף יפסיק הירי המזדיין בתחת של האמא של החמאס הזה..ומצד שני

אני לא רוצה לשמוע על הרוגים ופצועים*בתקווה שבכלל לא יהיו*

אני מקווה שצה"ל יחסל את שלטון החמאס וככה נוכל לחיות בשקט*יחסי*

כוס אמ אמא של החמאס!ראש החמאס אמר:"עזה תהפוך בית קברות לחיילים ציונים"אז טעית טעות חמורה

היא תהפוך לבית הקברות של ה-!! חמאסיניקים  ימותו כולם ביסורים!חושבים שהם חכמים גדולים החארות האלה..על הזין שלי

 

לילה טוב ושקט*בתקווה*

בבקשה התפללו למען החיילים והאזרחים :(

נכתב על ידי דנה :):) , 3/1/2009 22:33  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדנה :):) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דנה :):) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)