לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

wellcom to hell


תראו תבינו לבד, למה אני צריכה לתאר לכם?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

ועוד משהו אחד



הורדתי ICQ כדאי שאני אוכל לדבר עם בנות שרוצות לצום ביחד או תמיכה או כל דבר שהוא.
תביאו לי את שלכן ואני אוסיף אתכן כי אני לא רוצה לפרסם פה את שלי לתגובות נאצה
תודה ^_^
נכתב על ידי , 14/1/2009 10:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה זמן לא הייתי פה


טוב אז כמו ששמתם לב לאהייתי פה מלא זמן כי שחכתי את הסיסמא (חכם)
ושום דבר לא קרה חוץ מזה שליתי קילו ||באאאא||
אבל עכשיו התחילה שנה חדשה ואני יודעת בדיוק מה אני הולכת לעשות =]
אני הולכת לסגור את הפה ולהוציא כמה שיותר אנרגיה .
וחוץ מזה...:
אני מקבלת תעודות ביום חמישי הבא ואני יודעת שהולך להיות לי ציון ממש גרוע ||באסה|| אבל מצד שני אני לגמרי הולכת להשתפר
גיליתי שיש לנו ילד בכיתה שהוא מנורקס (כמו פרו אנה רק לבנים) שזה ממש הזוי הוא טיפה הומו אז זה מסביר הרבה אז כל פעם שאני אומרת לו שאני רעבה הוא אומר לי שמנה וזה מאוד מעודד XD
ואני גם מחזיקה לו הוא תמיד מביא ירקות לבצפר אז אני עושה לו כזה איכככ אתה אשכרה הולך לאכול 0.ם"
XD
אבל זה כייף שיש לך אנשים שתומכים. וגם חברה שלי שהיא באותו משקל כמו שלי יוצאת איתי לדיאטה אז קיצר יש לי את כל התמיכה ביקום שאני צריכה וזה ממש מעודד.
עכשיו אני רק רוצה לרזות כמה שיותר מהר...
אז שהיה לכולן שבוע טוב (או סוף שבוע טוב כי הוא תכף מגיע)
אהה ואם אתן תוהות למה אני בבית אז תדעו לכן שלפעמים אל תסמכו על אמא שלכן ושימו שעון מעורר ><"
נכתב על ידי , 14/1/2009 10:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 16

MSN:  xXx




374
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIm... Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Im... Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)