לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my blog photo blog



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

תמונות+תחרות הצילום






בואו נגיד שרק ניסיתי לתפוס את אפקט השמש בשקיע






וזאת תמונה שמאוד אהבתי שהייתה לי במחשב.

 

אז אוקיי,אלה היו כל התמונות בינתיים!

דיי ישנות אבל פשוט לא היה לי כח להעלות!

 

ועכשיו אני רוצה לשנות משו בנוגע לתחרות הצילום!

 

חוקים :

  • אין לעצב את התמונה בפוטושופ או לשנות את צבעה .
  • לכל משימה יהיה שבוע להגשה .
  • הארכות זמן / שינוי משימה באישור שלי בלבד .
  • השיפוט יהיה על פי דעה אישית שלי והצבעות הגולשים .
  • מי שיהיה לו את סכום הנקודות הנמוך ביותר יודח מהתחרות .
  • מותר להגיש תמונות שצילמתם בעבר אם הן מתאימות למשימה .
  • אין להגיש תמונה שלא צולמה על ידכם .
  • חייבים לשים את השלט ברשימות בבלוגכם אם נרשמתם ולא להוריד את הקישור.



כל שבוע פעם תינתן משימה שונה,ואיתה מס' תמונות אשר תצטרכו להגיש.

מס' התמונות נע בין 2-3.

אני נותנת נקודות מ - 1 עד 100 וזה על פי דעה אישית שלי ,

כל הצבעה של גולש מוסיפה עוד 5 נקודות לציון .

יכולים להצביע בתגובות רק משם משתמש .

מי שרוצה להצביע שיכתוב בתגובות : "אני מצביע ל ____ מבלוג _____" .

ההצבעות יפתחו רק אחרי שכולם יגישו .

 

איך נרשמים ? כותבים תגובות את הדברים הבאים :

  • שם :
  • מספר בלוג :
  • כמה זמן אני מצלם/מת :
  • תוכלי ליצור איתי קשר ב :
  • שמתי את השלט בבלוג?
  • אני מנוי/ה בבלוג ?

הרשומים:

1. ?

2. ?

3. ?

4. ?

5. ?

6. ?

7. ?

8. ?

9. ?

10. ?

11. ?

12. ?

13. ?

14. ?

15. ?

יש מספר מקומות מוגבל . אחרי שלפחות 10 המקומות יתמלאו תתחיל התחרות .

ליצירת קשר איתי :

מסנג'ר : [email protected]

אייסיקיו : 228360670

מייל : [email protected]

 

אני ממליצה לעשות מנוי כי אני לא אודיע בבלוגים של כולם שהתחילה משימה ,

רק במשימה הראשונה אני אעשה את זה אבל לא המשימות אחרות .

 

ורק שתדעו , הזוכים  יקבלו :

מקום ראשון -

עיצוב לבלוג ( הכל כולל הכל כולל הכל ) ,

קישור ברשימות של הבלוג האישי שלי ובבלוג הזה למשך חודש שלם

ושלט שכתוב עליו " ניצחתי מקום 1 בתחרות צילום של הבלוג 607248 " .

מקום שני -

עיצוב לבלוג ( הכל כולל הכל כולל הכל ) ,

קישור בפוסטים של הבלוג האישי שלי ובבלוג הזה למשך שבוע

ושלט שכתוב עליו "ניצחתי מקום 2 בתחרות צילום בבלוג 607248"

מקום שלישי -

קישור ברשימות של הבלוג האישי שלי ושל הבלוג הזה למשך שבוע

ושלט שכתוב עליו "ניצחתי מקום 3 בתחרות צילום בבלוג 607248" .


זהו זה.

להתראות עד הפעם הבאה!

[אני מקווה שזה יהיה בקרוב]

נכתב על ידי , 26/2/2009 14:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצלמת פוטו בלוג אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צלמת פוטו בלוג ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)