לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

rainbow



כינוי:  12345rainbow

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009


היי.. ממצב אצלך ח'ברה ??
לפני שבוע בערך, אני (מאי) הלכתי לרותמולה .. וביקשתי ממנה להגיב לי בתמונות בשוקס..

היא לא רצתה אז אני רשמתי מקומה, והחלטתי שבתמונה אחתאני ירשום כל מה שרותם עושה, אומרת או חושבת.
אז זה מה שיצא:

"חחחחחחחחחחחחח וואי אני בוכה..זה סתומה..
תשלחי ותרשמי בסוגריים אוו איזה בעעעסה..
אני צוחקת ומחייכת..
תרשמי את זה באמת, מפגרת.
חחחחחחחחחחחחח חכי שנייה,
אני מדברת מהר ולא תספיקי לכתוב..
אייייה.
תרשמי בסוגריים:
(תחפרי לך כזה..
אוף אבאשלך בא עוד מעט..
חחחחחח איזה קשה את..
את ביצה קשה כ"כ.. עאלק את ביצה כ"כ קשה..חחחחח
וואי אני שותה ואת חופרת לעצמך..
ממשיכה לשתות.
ולצחוק.
ונגמר לי המים, תפסיקי לרשום..
ותפסיקי לחפור חפרנית..)"

ואח"כ "היא" הגיבה לי בכללי בשוקס.. ( אני, יותר נכון..)
וזה מה שיצא :

"אאלה דברי אלי..
שותקת אה?!
לא צריך!
צחיקי לך...
חיחיחי
עכשיו זה פחות מצחיק, מרימה גבות.
וצוחקת בסתר.
ולוחשת..
את יודעתשאת לא אמורה לרשום את זה עוד פעם?!
שותה.
לפחות יער לא זורק עלייינו גרביים שלי..
חחחח,
שותה.
צוחקת.
חושבת.
רגע, מי אמר שאני חושבת?!
לא אמרתי רגע..
מפגרת יווואו.. חחחחחח
חחח.
חיחיחי.
שותקת.
מתבונת..
לללללללללא.
צוחקת.
*בוחכת.
מאי אני יבכה באמת עכשיו.
שותה.
אוכלת את הבקבוק * את הפקק*
לא את התחתית של הבקבוק..
מזה?
טלפון..
אז צ'אאאו.לללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל

לללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל

לללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל

 

לללללללללללללללללללללללללללללללללללללא."

ד"אג > יער זה אח תאום שלי (מאי..)

אז מקווה שאהבתם וצחקתם חחחחחחח
יום טווווווב !!
ממני> מאי

נכתב על ידי 12345rainbow , 12/1/2009 14:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





170
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל12345rainbow אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 12345rainbow ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)