לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" אם ישלך חלום , אל תתן לו ללכת , לך אחריו כל הדרך ... "


החיים שלי הם יצירה והשראה. הריגושים שעברתי, החוויות, האכזבות, גרמו לי להיות מי שאני היום. אני אשת מסתורין.

Avatarכינוי: 

בת: 27




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

ישראל חוגגת 64 ( :


 

יום העצמאות 2012

את יום העצמאות ביליתי ברמלה עם אחיות שלי, בן דוד שלי, וכמה חברות.

האמת, שהייתי צריכה להיות בראשון קבעתי עם חברות, אבל פשוט זה ממש לא הסתדר.

אני לא הבנתי אותם ממש , וחלק מהן גם לא הבינו אותי.

זה ממש סיפור ארוך, אבל אכתוב זאת בקצרה.

היינו צריכות לנסוע ברכב 4 חברות, ורציתי שגם בן דוד שלי יבוא, אז קבענו שהוא יגיע לראשון באוטובוס ואנחנו ניסע ברכב.

חברה אחת אתמול אמרה שהיא לא באה כי לא מסתדר לה וזה, אז דיברתי עם חברה ואמרתי לה שאם יש מקום ברכב אז למה שבן דוד שלי לא יבוא ?, בקיצור קבענו (אני וחברה ) שהוא בא במקומה.

כי היא גם לא הרגישה טוב.

בערב אותה חברה שלא רצתה לבוא, החליטה שהיא באה.

ואני כמובן לא הרגשתי נעים, כי כבר קבעתי עם בן דוד שלי.

בקיצור אני יצאתי ה-לא בסדר.

ועוד אותה "חברה" מרכלת עליי, כאילו אני שומעת שהיא פשוט מכפישה את שמי לשווא.

אבל...לא נתתי לשום דבר לבאס אותי.

והתקשרתי אל אותן "ברות" ואמרתי להן אם הן רוצות לצאת לרמלה, והן לא רצו.

אז לקחתי איתי את החברה שלי ויצאנו לרמלה עם אחיות שלי , כמה חברות שלהן ובן דוד שלי.

והאמת שבהתחלה נורא הרגישתי לא בסדר, כי הן נישארו בבית, אבל התנחמתי בזה שזה בכלל לא אשמתי.

במהלך הערב, פשוט השתחררתי מהמחשבות שווא האלו.

והתחלתי להנות, התלהבתי מהזיקוקים, זה היה נורא יפה.

ומאיה בוסקילה ומושיק עפיה הופיעו, והאמת שנהנתי בהופעה של מושיק, הוא ממש הקפיץ ת'קהל..

עוד מעט אני יוצאת לעשות על האש עם המשפחה..

אבל...אני לא שוכחת לרגע שבזכות החיילים שנהרגו ישלנו מדינה !

 

 
יהיה זיכרם ברוך.
במותם ציוו לנו את החיים.
נכתב על ידי , 26/4/2012 15:19  
הקטע משוייך לנושא החם: ישראל חוגגת 64
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיפור חיי (= ב-30/4/2012 00:58



14,869
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור חיי (= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור חיי (= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)