לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!! look at the stars...look they are shine for u



Avatarכינוי:  perfectSTARR

בת: 33

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

מי מבין הורים בכלל?


לא אני !!

 

ווואי כ"כ רע לי  .

פשוט באלי להיות כבר עצמאית לעבוד להרוויח כסף  למצוא איזה דירה ולזרוק את עצמי שם להתנתק מהמשפחה הזאת

אני כ"כ לא מתחברת אליהם..

חבורה כזאת של צבועים...

יום אחד הם ככה יום אחד הם ככה..

לא מעריכים שום דבר

בחיים לא יסלח להם על כל משאמרו ועשו..

יום אחד אני פשוט יעזוב אותם כמו שהם תמיד רצו  ואני חולמת על היום הזה

נכתב על ידי perfectSTARR , 3/4/2009 00:00  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לperfectSTARR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על perfectSTARR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)