לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לעתים, החברה הטובה ביותר היא הבדידות.

Avatarכינוי:  ™ Boo! It's Fucking Sofi

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009


הנושא החם.

 

שלושה דברים שאני אוהבת באישיות שלי

 חוש הומור.

 ציניות.

 נאמנות.

 

שלושה דברים שאני שונאת באשיות שלי (ארבעה דברים)

 פסימיות.

 חוסר פרגון (לפעמים)

 קנאה.

 אף פעם לא מסתפקת במה שיש לי

 

שלושה דברים שאני אוהבת במראה החיצוני שלי

 שיער.

 גומות (או יותר נכון גומה בולטת וגומה ללא ממש גומתית).

 אין.

 

שלושה דברים שאני שונאת במראה החיצוני שלי

 גוף.

 פנים.

  אמרתי הכל לא?

 

שלושה צבעים אהובים

 לבן

 ירקרק

 סגול

 

שלושה חברים טובים

 אביטל

 יבגניה

 נעמה

 

שלושה אנשים אהובים

 אבא

 סבא

 מרים ז"ל.

 

שלושה תחביבים

 מחשב

 להסתמס.

 צפייה בסרטים.

 

שלושה דברים שאני שונאת לעשות

 מדידת בגדים Z:

 להקיא.

 להסביר לאנשים דברים מסובכים

 

שלושה מקומות שהייתי רוצה לנפוש בהם

 סין

 צרפת

 שוויץ

 

שלושה דברים שחשובים לי בזוגיות

 כנות.

 הסכמה והתפשרות

 כבוד ואמון.

 

שלושה דברים שבחיים לא הייתי מוותרת עליהם

 המשפחה שלי

 החברות שלי

 הערכים שלי.

 

שלושה דברים שמושכים אותי בבנים

 חוש הומור

 חיוך

 סמכותי ומחמיא.

 

שלושה דברים שאני לא אעשה לעולם

 אתאבד.

 אעבור לגור בארה"ב (מרצוני)

 אתפשט בציבור.

 

שלושה דברים שאני רוצה להספיק לעשות לפני מותי

 להתעשר

 לעשות קעקוע

 למצוא אהבת אמת.

 

 

שלושה דברים שלא ידעתם עליי (טוב נו, אולי ידעתם)

 אני ממש ממש פחדנית. [ אבל ממש ממש ממש ><" ]

 יש לי מצבי רוח משתנים. אבל אני מנסה לשלוט בזה...

 אני שונאת פרידות והתחלות חדשות.

 

יומטוב לכולם

 

נעמה, אני אוהבת אותך.. ומזל טוב D:

יבגניה, אחווווווווווווווווווווותי, נראה אותך ביום ראשון 33>

אביטל, לאביוו 3>

 

 

אגב, הנכנס ה- 15,000

מקבל את החיבוק הכי גדול וחזק שאפשר לקבל,

צלמו לי את הכניסה ה- 15,000 !

נכתב על ידי ™ Boo! It's Fucking Sofi , 14/3/2009 15:25  
הקטע משוייך לנושא החם: 3 דברים
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאללי :) ב-16/3/2009 10:29



40,148

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ Boo! It's Fucking Sofi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ Boo! It's Fucking Sofi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)