לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


לעתים, החברה הטובה ביותר היא הבדידות.

Avatarכינוי:  ™ Boo! It's Fucking Sofi

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2010

מעצבים בפוטו- דחחווווווף!


לרגל החצי שנה לי ולחבר שלי אני רוצה להדפיס לו תמונה עם הקדשה על כרית, ואני כלכך צריכה ת'עזרה שלכם !
בבקשההההההה :( החצי שנה זה עוד שבוע ואני צריכה מישהו שיודע לעצב טוב בפוטו שרק יחבר לי כמה תמונות ביחד ויכתוב עליהן משפט קצר. זו לא בקשה כלכך גדולה.
בבקשה זה דחוף אנשים
אוהבת אתכם ♥
נכתב על ידי ™ Boo! It's Fucking Sofi , 17/12/2010 12:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

40,148

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™ Boo! It's Fucking Sofi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™ Boo! It's Fucking Sofi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)