לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דולי עיצובים(:


עזרה&עיצובים&ועודד...(:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

פיקסלים|מבצע|ג'ונאס בראדרס|מבצע של מנויים|סקר|המלצה פוסט שווה במיוחד!(:


עוד 18 ימייםם יש לי יוםם הווללדתת!!(:
מזלל טווב ליי!!^___________^"
בפוסט הקודם?!(הראשון)היו 87 תגובות!!O=
זה ה מ ו ן יחסית לפוסט הראשון!!>< "
אני מקווה שרק ימשיך וישתפר....D:



כל מיני אנימציות של הג'ונאס בראדרס(:

 

פיקסלים של תפוחים!![;

פיקסלים של ארנבים(:

++המלצההה^________^
ההמלצה שלי הפעם היא על אתר של בנות שיש בוא מין פינה ענקית של פדיחות...

-אתן יכולות לשתף בפדיחות שלכן(ואז כמובן יגיבו לכם-הרבה...)

אני פשוט אוהבת רק לגלוש ולקרוא את הפדיחות,רובן פשוט קורעות.!!!X=
http://www.4girls.co.il/newsite/article.asp?catId=203&ID=184

מבצצעע!!(:
12 3 45678
תפוסים:
הזוכים במבצע הקודם...!!:
" הילדה והגיטרה "
בון עזרה&עיצוב(:

סקקררר(:

מה כדאי לי לעשות ביומולדת?
מסיבה רק לבנות \מסיבה רק לבנים והבנות מהישוב ?
אני בדייללממה!!S;,מי שעונה על הסקר מקבל בפוסט הבא לנקוק בגודל
כזה[;

מבצצצע מיווחחדדד!![;
מי שנרשם עכשיו למנויים מקבל לנקוק בגודל כזה^^ "

מי שאמור היה ליזכות בלנקוק?!(לא קשור למבצע)
אני ישים אתכם בשבוע הבא...D:



נכתב על ידי , 15/1/2009 16:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות דולי(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות דולי(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)