לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

!ITS NEVER TOO LATE



כינוי:  yaroker

מין: זכר

MSN:  ask





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

סיכום של כמה חודשים...


טוב קודם כל אני רוצה להגיד לכל אלה שיגידו שיש לי טעויות כתיב וינסו לתקן אותי יש לי רק דבר אחד להגיד!

F-U-C-K     O-F-F

אחרי הבעת הרגשות העמוקים האלה נתחיל..

 

אחרי כחודש של נטישת הבלוג המסכן הזה חזרתי !!!

פאק זה נראה כאילו החודש הזה נמשך כבר כמה חודשים.. כל כך הרבה דברים קרו בזמן האחרון רובם טובים..

 

זה אולי יכול להשמע נואש.אבל אני מרגיש שהשתנתי...ולטובה..

קודם כל אני מרגיש שבזמן האחרון אני יותר מתחבר לאנשים והם מתחברים אלי.. זה כאילו אממ משו לא מובן בהחלט...

אני גם מרגיש שכאילו אני יותר נפתח לאנשים והם יותר לי..(לא במובן ה#%#) וכאילו אני יותר חברותי...?!

 

טוב גם גבהתי סוף סוף!! אני כבר לא מטר ובמבה...ומתחילת שנה גבהתי כ10 סמ...אני עכשיו 1.66!!! (מה עם איזה מזל"ט?)

 

גיליתי שיש לי בעיה נפשית שנקראת:"כתיבת אני" בזמן האחרון אני כותב כזה במקום אני   אינ...וזה מעצבן!!

 

טוב עכשיו כבר נדבר על כל הארועים שקראו לי בחודש הזה...

קודם כל עברתי את המיונים לshit of peace או אפשר seeds of peace...למוגבלים: זרעים של שלום

קיצר זאת משלחת מישראל לארה"ב למיין למחנה קיץ ל3 שבועות שם נדון על השלום...זה החלק הלא מעניין..

כמובן הכרתי כבר מלא אנשים שטסים כל אחד יחיד ומיוחד... חח אנשים ממש סבבה!

אני כבר לא יכול לחכות לאמריקיות... ~גבות~

 

גם היה את טיול פסח מהנוע"ל...אחד הטיולים הכיפיים!! שוב הכרתי מלא אנשים היה מצחיק רצח! ואממ...היה ממש כיף..קשה להסביר..

קרה גם משו מאוד מוזר בטיול.... רוב האנשים יבינו למה אני מתכוון... אבל הכל נגמר כאילו לא היה!! וזה מעצבן...אבל מצד שני היה מובן שזה יקרה..

 

אני גם הסתפרתי לא מזמן..אבל רוב האנשים ממש לא שמים לב..חח אפילו ההורים שלי חשבו שפשוט לקחתי את הכסף לעצמי ולא הסתפרתי!! חחח אבל השיער נראה סבבה...

 

טוב ומשפט לסיום:

 

"Look at the sky before u die...It is the last time u will"

 

או בקיצור : אם אתם יכולים לעשות משהו עכשיו תעשו אותו..אחרת ההזדמנות תתפספס!! אני למדתי את זה..הרבה פעמים..

 

עריכה:

 

יום עצמאות היה ממש כיפי פגשתי מלא אנשים שמזמן לא ראיתי והיה באמת כיף! מאוד נהנתי עם אחותי החדשה והמאומצת!

אהה ד.א אימצתי אחות! אחד האנשים הכי אמיתיים וחמודים שיש! תודה לך אחות על היותך את!

 טוב נחזור ליום עצמאות...

אז בהתחלה עליתי לפארק והיה כזה כיף וזה.. המופע התחיל והיה את שירי מימון נראה לי ><" והיא שרה שירים דווקא סבבה...מאוד נהנתי לשבת על הדשא ופשוט לנוח מהחיים ולהנות! בהתחלה אחותי הייתה ממורמרת אבל אחרי שפגשה אותו הכל נהיה יותר טוב היא שמחה וצחקה והייתה מאושרת P:

אחרי זה אני אולי (אחותי המאומצת) רומן פולינה ועילי ירדנו שוב לעפולה (זה מקום כזה רק העפולאים יבינו) ואכלנו שווארמה עסיסית ב1 בלילה אם אינ לא טועה...

חח שוב היה כיף..

 

קניתי סוף סוף גיטרה!! אני לא יודע לנגן אבל אני לומד..לבד דרך המחשב... זה משו ממש כיפי...חח נלמד וננגן מתישהו...

 

טוב ולסוף של העריכה בדיחה שספיר ספרה לי: למה לבלונדיניות עושים קבר בצורת משולש? כי לא מצליכים לסגור לה את הרגליים XDDD

 

 

 

 

נכתב על ידי yaroker , 21/4/2009 21:42  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של only_ lonely ב-4/5/2009 17:26
 



לחזור או לא?!


כן כן כן אני יודע שאני נשמע כאילו יש לי את הבלוג כבר כמה שנים...ואין לי אותו.. אבל כאילו בזמן האחרון

לא ממש מצאתי שימוש בבלוג הזה..כאילו לעשות סקרים והשתעמם מה הטעם?!

אני לא יודע למה אבל בזמן החרון דווקא כן בא לי לרשום פה וכן קורים לי דברים חדשים...

טוב אני עוד יחשוב...

מה אתם הקוראים (חח אין אפילו אחד) שפה אומרים להתחיל רשום מחדש או לא?

 

טוב כנראה אני יחזור לכתוב פה..עוד כמה ימים..

נכתב על ידי yaroker , 19/4/2009 22:38  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של yaroker ב-21/4/2009 07:43
 





1,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyaroker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yaroker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)