לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורה של נערה


סיפורי ט"ה , קראו תבינו :P

Avatarכינוי:  מיכל הכותבת D:

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

פרק 7 ^__^


זואי- אחת ממליון.
פרק 7.
לפרק ? D:

אחרי הכל , אני סולנית , ביל הוא סולן , ומייקל הוא גיטריסט . סוג של , הסיפור בחיים האמיתים .

ביל הרים את ראשי , ונשק לשפתי .

נשיקה חמה וגדולה , שנמשכה ונמשכה, ולא רצינו שתפסיק .

אבל כמו תמיד בעולם , היו חייבים להפריע לסיפור הזה .

מישהוא נכנס ,זה היה מייקל .

המום , יצא מהחדר .

" אני מצטער " אמר ביל והרכין את ראשו .

" אין אל מה " אמרתי והרמתי את ראשו , מנשקת אותו שוב .

" טוב.. אני צריך ללכת " אמר אחרי כמה דקות של נשיקה.

"ביי " אמרתי ונופפתי לו .

' נצא לטייל'אמרתי , נכנסתי לחדר של הארונות , נכנסתי לארון שלי .

" אממ ... זה " אמרתי ולקחתי שמלה לבנה קצרה , טייץ שחור , מגפיים שחורות גבוההות וסווצ'ר קצר שחור עם כוכבים לבנים .

כשיצאתי ראיתי את דן ומייקל מפטפטים .

" מייקל ? "לחשתי למייקל .

" אה ?" שאל וצחק .

" תגיד , יש מספרה באזור ?" שאלתי .

" למה את צריכה מספרה ?" שאל .

" נו ... צריכה " אמרתי לו .

"לכי למזכירות , תבקשי ללכת למספרה, והם יביאו אותך לשם . " אמר וחזר לשיחה עם דן .

" כן , ואז היא התכופפה וראיתי לה את כל הצי... " מלמל דן כשיצאתי.

הלכתי מהר למזכירות , שם אישה חביבה ומלאה ישבה.

" כן ? " שאלה בקול נעים .

" למספרה " אמרתי .

" יש פה עוד ילדה שהולכת , לכי איתה " אמרה והצביעה לעבר ילדה נמוכה .

" היי " אמרתי לילדה .

היה לה שיער בלונדיני קצר ועניים כחולות .

" היי " אמרה וחייכה .

" את הולכת למספרה ? " שאלתי אותה .

" כן " אמרה בהחלטיות " בואי גם "

יצאנו מהמבנה והלכנו בשביל מוזר.

" איך קוראים לך ? "שאלה אותי .

" זואי , ולך ? " אמרתי , מסתכלת על הדרך .

" מוניקה " אמרה וחייכה .

" איזה להקה את ? " שאלתי אותה .

" הארד לאב " אמרה .

" אה ... " אמרתי , לא שמעתי בחיים על הלהקה הזאת .

" רוצה לשמוע שיר שלנו ? "שאלה .

" כן " אמרתי וחייכתי , היא הוציא אמפי 4 ,

והשמיעה לי שיר .

" ואו זה שלכם ? " שאלתי .

" כן " אמרה .

" איך זה שאתם לא בלהקות הכי טובות ? " שאלתי אותה בשוק .

" כי אנחנו לא נראות הכי סופר סטאריות , כמוך " אמרה והסמיקה.

" אני לא נראת כמו סופר סטאר " אמרתי, מהרהרת .

" את כן , יפה , גבוהה , רזה , שרה מדהים , בעלת ביטחון עצמי גבוהה " אמרה והורידה את ראשה, מסתקלת על השביל .

" אני חושבת שלא , אני סתם בן אדם " אמרתי .

" את בחיים לא תביני , את יפה , כל הבנים רוצים אותך , כולם היו מוכנים למות למענך . ולמעני ? הם אפילו לא מוכנים לגעת בי " אמרה .

" את סתם אומרת את זה " אמרתי לה.

" אני לא , והגענו " אמרה ונכנסה מהר לבית  קטן .

כשנכנסתי נגלו לעניי 2 נשים , שתיהן עם רסטות שחורות ועניים ירוקות , תאומות .

" כן .? " שאלה אחת מהן .

" אמ ... אני רוצה פסים " אמרתי והתיישבתי.

 

" הנה , גם התספורת " אמרה וחייכה .

נעמדתי מול המראה ,

היה לי פוני על כל הפרצוף ,

ושאר השיער שמוט מאחורה ,

מתולתל , ופסים תכולים מקשטים אותו.

" זה מדהים " אמרתי לה .

" השיער שלך מדהים " אמרה והסתכלה עלי ,

השיער שלי , שהגיע עד הברכים .

" טוב , כמה זה עולה ? " שאלתי .

" כלום " אמרה " זה בחינם "

" באמת ? " שאלתי המומה .

" כן " אמרה וחייכה " עם תרצי תחזרי כל יום "

" כן , טוב בי , תודה " אמרתי וחייכתי .

 

בערב הייתה מסיבה, הוזמנתי .

המסיבה התחילה לפני כחצי שעה,

אז החלפתי בגדים לשימלה שחורה צמודה ומגפיים שחורות גבוהות,

צמידים שחורים שרשרת של גולגולת ושל קיטי השיער שלי היה באותה תסרוקת , שאף אחד לא ראה.

כשנכנסתי למסיבה , כל המבטים הופנו עלי.

נכתב על ידי מיכל הכותבת D: , 21/2/2009 10:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,101

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיכל הכותבת D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיכל הכותבת D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)