לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I am Human and I Need to be LOVED


...just like everybody else does...

כינוי:  החתולה בצמרת

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

פוסט ראשון בבלוג :]


אז הנה, אני שוב פותחת בלוג....

היום היה לי יום נפלא, בניגוד ליום השחור והמדכא אתמול.

אני כבר כמעט לא חולה, מרגישה הרבה יותר טוב, והיה באמת באמת משעשע היום בבצפר.

תיכף אני אצא לשיעור נהיגה, בתקווה שלא אדרוס מישהו בדרך..

ואז אני סתם אלמד כל היום, אבל באמת שטוב לי.

החלטתי לפתוח את הבלוג הזה. והאמת שאין לי באמת מושג למה.

היו לי כבר הרבה בלוגים ותמיד סגרתי אותם באיזשהו שלב.

אני מקווה שהבלוג הזה יעשה לי טוב. למרות שכרגע באמת שטוב לי.

אני משתדלת לא לחשוב על דני, נמרוד וכל מה שהם עשו לי. כל האוממלות בחצי שנה האחרונה. אני באמת באמת צריכה להתגבר עליהם. אבל כשזה יקרה, אני יודעת שיהיה לי טוב, באמת טוב.

 

מחר יוצאים לחופש חנוכה. הוא הולך להיות כלכך כלכך עמוס..אני באמת לא יודעת איך אני אגיע לסופו. אני מניחה שאני אגיע, כמו שאני תמיד מגיעה...

השאלה באיזה מצב פיזי ונפשי. אני מקווה שלא אתמוטט.

כי כמו שראיתי השבוע - גם זה יכול לקרות אם אני מעמיסה על עצמי יותר מדי.

בינתיים אני אופטימית ושומרת על חיוך ושמחה.

נכתב על ידי החתולה בצמרת , 21/12/2008 15:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





43
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להחתולה בצמרת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על החתולה בצמרת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)