לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בתחתD ;


החיים ע"פי נסט D:

Avatarכינוי:  נסטD:

בת: 32

ICQ: 400912577 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

5/2009

בוווווווווווווווווווווויהההD:




ייששלליי יוומווווווללדתתD :

מחרותייםם; P

ולדננ'ש מחרר 3>

יפשלליי מזלל טובD ;

 

 

עדכוןןן סופסווףףD:

אתמוול הלכנוו עםם אוללה ודיאןן לראות מקום אחד

בשביילל שאני יעשהה שם יומולדתת במקוום חולדה =]

בדרך ראינו סוסים ורצינו לרכוב

וניסיתי לגרום לדיאנה לשאול את הערבי הזה עם אפשר סיבוב עליהם

אבל היא השתפנהX D

בסוף לא הגעענוו עד לשםם כי הם היו עייפות

ורצוו לחזור

עשינו ריצות (אני בשוק איך לא התעייפתי. לא מההליכה, לא מהריצה)

סחבנו אחת את השניה (עוד בדרך לשםם)

 

 

דיאן למעללה אניי ללמטהה ><"

 

 

סתם דיאנה ואולה

 

 

 

ואזז ראייתיי ג'וקק טמבל ונפלתיX D

דיאןן ברחהה בצרחוותX DDD

ואולה ואני זרקנוו עלו אבנים.

(הווא היהה ענקקקק נשבעעת פיי 2 גודלל ממקק רגייל)

דיאןן ברחהה לאיזה תחנת אוטובוס

וכשבאנו לשם מצאתי דף מנוילן מוזר

שרשום עליו "לדיאנה שיק סטייל וואו" והכתב היה מוכר לה,

והיה מצויר שם אישה שלבשה מכנס כזה

ודיאנה אמרה שיש לה ולאולה מכנס כזהה

שוווווווווווווווווווסD:

 

 

קיצר אחרי זה אמא של אולה התקשרה אליה והיא עפה הביתה על מונית שרות

ואני ודיאנה נתקענו בבילוXD

ראינו קארטינגים וקינאנו בהם *גבותגבות*

ואז דודה שלי באה לקחת אותנו במכונית. D;

קיצר דיאן שחכה להגיד להתראות אז דודה שלי צחקה

"בטח היתה נלחצה" X DDDDDDDDDD

 

 

קיצרר היה יום שקקססD:

 

ארבוואאררD:

צ'אווווו

 

נכתב על ידי נסטD: , 22/5/2009 19:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,137
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)