לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בתחתD ;


החיים ע"פי נסט D:

Avatarכינוי:  נסטD:

בת: 32

ICQ: 400912577 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

5/2009

בוווווווווווייייייייייהההההההההה (עכשו באמתת) *.*


מ'נישמההההההההההההההההההההההההההההההההההD:
(אני יודעת שזה עם ע' אבל רציתי שזה יראה כמו צרחה אז עשיתי ה' X D
אני דפוקקקקקקקקקההההD:

מחר יומולללללדתתתתתתתתתתתתתתתתתת DDDD :

היוםם אניי אולה, סאם ורותםם הינוו בברייכהההההD;
חהחה היה שקקקקקסD:
קיצר נסעתי בהתחלה עם דודה שלי וסבתא שלי לראות איזה מקום אחד בשביל היומולדת
שקרוב ללכת אליו שלא כמו שהלכנו שעה וחצי, אהמדיאנהאהמ. *.*
חחחחחחחX D
אחרי זה אול' ודיאןן התקשרוו. (הינו בכלל אמורות ליסוע לראשון לדנוושש (ישלה היום יומולודתת)
שאלו עם אני רוצה לברכה
ואז דודה שלי הסיעה אותנו הינו בויסגל P X
המגלשותת שםם מפחיידותת תתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחתתת.
(האדומהX D)
קיצר התגלשנו נפלהה ליי החזיייהה!
(~!@#$%^&;*~)
חח זה היה מפחיד נראנו כמו מפגרותX D
ואז פגשנו ת'בנים,
הלכנו סתם לשחות הם עשו לנו הקפצות
עשינו גלגלונים (נדפקתי חמש או שש פעמים בכל דבר)
אחרי זה קנינו לאכול ושוב התגלשנו מלאאאאאא כבר איתם היה שם איזה איש רוסי כזה
בן איזה 20, שכל הזמן התחיל איתנו כשעלינוXD
הם החריכו אותי (ביחד איתו !!!) לעלות ראשונה לאדומה : O
חחח
קיצר אחר כך התחלף האיש למישו אחר
זקן כזה שמן
ועבדנו עלו ונתקענו כולנו בשביל להתגלש ביחד אפילו שהוא לא הרשה PX
אחרי זה עשיתי תעלולים ונדפקתי חזק עם הראש
חחח
עשיתי סיבובים בתוך המגלשה בקטע כזה של ירידה חדה ואז שאאאאאאבווווווווווווווווווווווווווווווווווום D:
חיחיD:

קיצר אכלנו צ'יפס ונקניקיות בלחמניות טרופית
ובסוף הבנים קנו לכולם גלידה ונסענו הביתה כשכבר נסגרה הברכה
עכשו אני בבית וכואב לי הכל כי השתזפתי X D
קיצר בעוד כמה זמן אני הולכת למישטרה רוב הסיכויים יורידו לי ת'תיקים,
בגלל שהם יראו שאני ילדה חמודהP ;
וגם בגלל שעם לה הזאת הורידו אז למה שלי לאX D
הרי היא זאת שהשפיע.
אומייגאד היא דיברה איתי באייסי. טוב השלמנו אומייפאקינגראד אני בשוק O.O

אני כבר לא יכולה לחקות לשנה הבאה!
להיות ביוהנה עם כל החברות השקססעוותת שלייייייD:
כ"כךך כיייייייייפפפפפפפD:

טוב נו סופסיפורר להיווםם. תמונותת אחרר כךך אוליי.
עם דיאןן תשלח ליי.=]
נכתב על ידי נסטD: , 23/5/2009 19:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,137
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)