לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים בתחתD ;


החיים ע"פי נסט D:

Avatarכינוי:  נסטD:

בת: 32

ICQ: 400912577 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

4/2009

עודד יוםם משעממםם! #@~


 

 

 

אתמוולל עודד יוום רגיילל. D =

אתמוללל הייהה היוםם הככייי משעמםם בתולדדוות האנווושוותת!

בבוקר במקום בצפר יצאתי החווצצה, שאמאא שליי לא תחשוודד, לקקחתיי תיקק..

הסתובבתי קצצתת..

אחכ"ךך נסעעתיי לתלל אביבב..

קנייתיי פריישייקק ואזז חזרתתיי..

הסתובבתיי עודד קצתת ואזז הלככתיי הבייתה..

ישנתיי קצתת, אכלתיי, ודיברתיי עם כוווולם באייסי.....

אחרי זהה יצאתיי עם דיאננה, הלכנו לספורטקק, ואחריי זהה לבייתת קברותת

אחרר כךך היאא הוציאהה אתת טייסוןן והלככננוו

למזרקה DD :

 

טייסון נפלל לבפנייםם X DDD

הצטלמנוו,

עם פרצופייםם אניי יצאתיי עילגתת רצחח!@#~

 

 

OMG אההההההה OO ;

 

 

זאת בסדרר.. X DD

 

 

נדחפתיי, ולעזזלל

WTF?! אני נראת כמוו חמוורר יםם > ,~ < @#~ 

 


 

דיאנוושש ?!@~

 

יהיה בסדר!! אלכס לפעמים מגזים אבל לא נוראא 3 >

יהיה טובב מבטיחהה לךךך!1%~

 

ודיברתי איתוו אתמוולל.. ניסיתי לשכנעע אותוו שהוואא לא היה בסדרר

נראאהה מה יהיהה..

מקווה שיסתדר!



במזרקה כמעטט נפלתיי למיים, טייסוןן עלה עליי איזהה 15 פעמייםם!!!@#~

בלעע עודד שנייה דחףף אותי לבפנייםם! > <

וכשהואא קפץץ עליי נפלהה ליי הקשטט, אזז הוא התחייל למלאא אותה ברוקק! איווווו > ,>

אזז זרקתיי אותהה למזרקהה ובטעעותת זרקתי רחוקק מדיי

אזז ניסיתי להגיעע X D

היה מצחיקק..

 

אח"כךך בסוףף הגעתי לשםם והתערבנוו עם דיאנה שעם נשיים את הקשטט עלל המזרקהה הואא לא יגיעע אליהה והיאא עזרהה לוו!

לא הוגןןן! > <

 

הוא תפס אותה ושברר נראהה לי בלעע חלקק @#~

נו טובב...... אז התעצבנתייי

 

הכללבב הזהה כזהה דורשששש

אז דיאנהה הרשתהה לי לנקום בווו

רדפפתיי אחרוו מסביב למזרקהה הטיפשהה הזאתתת!!11~~

בסוףף הבאתיי לו כמה ביטות כאלו חלשוותת ואזז ריחמתיי עלוו...,

אפיללו שלאא מגיע לוו!

 

אולהה? דיאנהה? אוהבתותכםם יפותת שליי 3 >

 

זהוו בינתיים,,


 

שלכםם,, נסטטD :

3 >

נכתב על ידי נסטD: , 23/4/2009 21:42  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא כוחות


 

היום חזרתי מהבצפר דיברתי עם אלכס ודיאנה באייסי

אולה את טיפשה! את לא יכולה להרוס לעצמך את האת יודעת מה ולעשות את יודעת מה רק כדי לפגוש אותם שוב

אל תעשי את זה.. בכל זאת עוגיות המזל לא יכולות להגיד לך לעשות משהו כזה

זה הזוי!

[את יודעת טוב מאוד על מה אני]

 

אני חיה בזבל

 

הגיע הזמן לנקות קצת ת'חיים אבל לעע, אינמצב אני עקשנית ועצלנית מדי

בלאט למה אני חייבת להיות כזאת

אני רוצה קצת להשתנות ניסיתי לשחק ת'אדישה שעם נוגעים בה חוטפים

אבל כולם עליי זה לא כוחות

מה אני כבר יכולה לעשות במצב כזה

 

חח לברוח למנהל? כבר עדיף שתצא עליי עם כל האלה שלה

ואני לא מבינה למה עדיין אכפת לי מזה

ומכל מה שקורה בגלל זה

 

 

נו שיהיה

 

LIFE GOES ON

 

חהחה לא יצאתי כבר הרבה זמן

השיער שלי נראה כמו אסון רכבות בגלל המחליק החדש O:

אני עוד צכה להתרגל אליו

 

קיצ'

הלכתי לישון ליל"ט3>

 

נכתב על ידי נסטD: , 20/4/2009 23:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



RAWRR | ואפלה לימון | חלום מוזר


 

 

 

 

החוופשש ניגמרר, לימודים התחילווו,

חחח

חווזריםם ללמוודד D X

וללשתוות קפהה בשביילל לאא לההרדםם דבבווקה לחלוון שלל האוטובוס OO :

 

 

חוזרייםם לראוות ת'פנייםם שלל המפגרר הזהה ככל בוקקרר > <

ולחשוווב עד כמהה אאניי מתההה

שהמווחח שאיין לווו יתפווצץץ וייעוווף לכלל הכייווניםםם כמווו בDOOMSDAY

חחחחחח (הלוואי) X D

 

 

אתמול אכלתי חבילהה שלמה שלל וואפלות ליימווןן X DD

אז אמא שלי כזה באה

"נסטיה מי אכל את הוופליייםם?!@#~"

אז אני כזאת תוקעת לה חיוך דפוקקק וכללל הפהה שלייי מלאא X DD

זה הרגגג אווותהה

היא כזה מתחילה לצחוקקק אזז אני מהרר לווקחתת מה שנשאר מהווופליייםם דוחפפתת ל'פהה שלאא תייקחח לייי

X DD



אז היה לי חלום מוזר כזה, נראה לי זה היעוד שלי בחיים X DD

תכף תבינו גם למה זה מצחחיקק D :

היתי צרייככה לצאאתת

למשימה כזאת והביאו לי דברים כאלו וציוד למרגלים האלו בטלויזיה

והיתי צריכה להרוג את כל הטלטביזים

בעולםםם !

ואתת טיינקיי וויננקקייי המנההיגג המרושע שלההם! שמראה לילדים קטנים סררטיי פוורננו!

דרך הבטן שלוו !!! OO :

 

וגםם היייתתיי צכה להרוווגג את הרוובוטט הזהה שלההםם

שעושה להם בלינצ'יקייי!

X DDD

 

( מיי שראהה טטלטבייז כשהיה קטןן יודעע עלל מהה אניי ממדבררתת.. )

X D



נתראה בפוסט הבא D ;

 

 

נכתב על ידי נסטD: , 20/4/2009 00:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עודמעט נגמר החופש|מוצאת נחמה במחשב|יציאות


אל תשאלו.. אני בבאסה טוטאלית!

אני בבית, יאצאתי בחופש אולי רק איזה 3 פעמים..

אנ'לא יכולה לצאת כי אולה לא רוצה, דיאנה לא עונה, ואולה לא נותנת לי את האיסי של הבנים.

אני בפאק נוראי.

אני שונאת לסבול בגלל בנים,

אני דלוקה על מישהו שיש לו חברה

ושוב-

באסה טוטאלית

ררר

בלאט.

 

נו טוב..

כל היום (שוב) מול הטלויזיה

ועוד יום חופש יעבור

ואחרכך לימודים

 

והבצפר שאני הכי הכי הכי הכי

שונאת,

מטעבת,

לא סובלת,

 

שבח.

 

הסיוט.

הכי

גדול

של

כל

בנאדם.

 

ושנה הבאה כל כך רחוקה.

אצטרך לסבול את הטמטום הזה ואותו, ואותה

עוד מי יודע כמה זמן

 

ואני מתה.

 

תגיבו על תהיו

קמצנים.

 

 

 

 

נכתב על ידי נסטD: , 15/4/2009 17:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,137
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנסטD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נסטD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)