לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tyltan help



כינוי:  Tyltan help

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008


 

ב1.1.09 יפתח הבלוג!

 

בספיישל פתיחה ענק!

ואשמח אם תפרסמו את השלט הבא  בפוסט הכי עדכני,

מי שיפרסם ילונקק פה ובספיישל עצמו  בגודל 36 מודגש!

לא שווה?!

הינה השלט :

 

 

 

פרסמו :

MUZA - H & D

 

Bitch - בלוג בנות

summer H&D

השלטים שלכם :

 

ספיישל בפיצפקעס פיקסלים שבוע שלם - 457542

 

תודה רבה לכול מי שם את השלט והקישור שלי 333>

 

אני מחפשת שותפה [:

צריך ש:

היא תדע לעצב בפוטושפ\פיינטשופ

שהיה לה זמן להעלות פוסט לפחות פעם ב4 ימיים

וזהו [:

אם מישהי מעוניינת שתכתוב לי בתגובות את הפרטים הבאים:

שם:

גיל:

תוכנת עיצוב קיימת:

משהו שעיצבת :

דרך לייצירת קשר:

מודע לבחור דווקא בך?

 

חשוב:

הפוסט פתיחה כבר מוכן (יאי) [:

ורציתי לדעת עם יש לכם בקשות מיוחדות כמו :

מדריכים,תמונות לעיצובים,רקעים ספציפים או כל מיני אחרים עם כן תגידו לי בתגובות ואני אשתדל להכניס אתזה לפוסט פתיחה או לפוסט שאחריו ^^

בקשות :

מברשות אור .

מסגרות.

 

 

 

 

 

עם מישהו מעוניין להחליף לינקוקים אני אשמח [:

 

זהו ..

תגובות יתקבלו בשמחה 33>

 

 

 

נכתב על ידי Tyltan help , 22/12/2008 15:38  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





292

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTyltan help אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tyltan help ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)