לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

החיים שהתחילו לי מחדש

פה, אני מנסה חיים חדשים, בתקווה שזה יצליח.. שבוע טוב לכולם, ניקול.

Avatarכינוי:  ניקולוששש

בת: 27

ICQ: 449039515 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

טעות גדולה :/


לא ציפיתי לזה.

כש-שאלתי אם הוא רוצה שנחזור להיות ידידים, הוא אמר שכן, אבל כשאני מנסה לספר משהו, באמצע הוא קוטע אותי ושואל אותי שאלה לא קשורה.

טוב, חשבתי שאולי הוא לא שמע אותי, אז ניסיתי עוד פעם, ועוד פעם ועוד פעם, עד שנמאס לי וחיכיתי עד סוף השיעור.

אוקי, אני יודעת שאני לא אדם חשוב, אבל אני גם בן אדם ומגיע לי הקשבה לא?

וגם אפשר להגיד "סליחה אני רוצה לעשות את העבודה, נדבר אחר כך", לא?

אתמול חלמתי עליו, והגיע הזמן שתדמיינו איך בדיייוק אני מתארת אותו בחלומות שלי:
תדמיינו בית קטן וצר, ושם 2 אנשים זקנים, אני וילד יפה עם שיער קצוץ, חום ועיניים חומות.

לאנשים הזקנים נקרא א"ז ולילד נקרא ג'וש ולי נקרא אני :)

 

תמונה ראשונה:
(א"ז יוצאים, ג'וש ואני נכנסים)

אני: אז מה אתה חושב אלי?

ג'וש: את חמודה... ו....

אני: זהו?

ג'וש: לא יודע (?!)

 

-את החלק הזה אני לא זוכרת-

 

(ג'וש בא, עם משהו ענקי שכתוב עליו:" אני אוהב אותך, רוצה שנהיה חברים?")

אני: מה זה?
ג'וש: סתם משהו תקראי ותגידי מה דעתך...

אני: טוב..

(אחרי שהייה קטנה)

אני: וואו, איזה יפה, וברור שכן!

ויש לי שאלה, אנחנו גם נחזיק ידיים?(אל תשאלו על השאלה הזאת XD)

ג'וש: כן, אבל רק בשיעורים (WTF)

אני: אנחנו גם נתנשק? ( בחלומות יש לי מוח של ילדה בכיתה ג' D:)

ג'וש: ברור

(אני מסמיקה)

אני: אהה טוב ולאן נלך?

 

"ניקול קומי להוציא את הכלב שלך!"

שיט, אמא T.T

 

וזהו.

זה כל מה שאני זוכרת מהחלום שנמשך 7 שעות.

מדהים איך אני יכולה לקצר...

ווואיי איזה כאבי ראש, זה לא טוב בישבילי להזכר בחלום הזה וגם לא לזכור אותו, אבל אני לא רוצה לשכוח אותו... אחחח בעיה :/

 

חופשת פסח נעימה לכולם!

ממני ב-♥ ניקול ☺

נכתב על ידי ניקולוששש , 21/3/2010 12:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עם כמה שהוא אידיוט אני ידידה שלו :)


אני לא מבינה את עצמי...

עם כמה שהוא אידיוט אני מתגעגעת אליו :)

השלמתי איתו ואני ידידה שלו, והוא אפילו ביקש שאני אשב לידו :)

אחחח איך אני מבולבלת :)

 

מקווה שיהיה סופ"ש מעולללההה לכוווולללםם!

 

אוהבת ניקול :)

נכתב על ידי ניקולוששש , 12/3/2010 15:52  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,228
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לניקולוששש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ניקולוששש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)