לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just run avay


על החיים....על טוקיו הוטל....ביעקר על טוקיו הוטל!!

כינוי:  O.M.G it's nikol

בת: 27

ICQ: 470770604 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

בקשר לתגובה שבקטע הקודם...


מנהלת  בלוג 595645 נטלי

אני נורא מצטערת שלקחתי לך את המפריד....ואני נורא מקווה שתסלחי לי....

בתודה מנהלת הבלוג...

נכתב על ידי O.M.G it's nikol , 14/2/2009 17:36  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 4


פרק 4 והדמות של אנה...מחדש

 

והנה שיר שבלעדיו אסור להתחיל...חהחה...אם באלכם תשימו...

 

http://www.youtube.com/watch?v=h8wcYrqIzhg

 

http://www.youtube.com/v/h8wcYrqIzhg&hl=ru&fs=1"

 

פרק 4-מנקודת מבט של אנה

 

"שרון אני לא חושבת שכדי לעשות את זה"אמרתי בלחץ

 

"יואו תרגיעי מה את לחוצה???"שאלה שרון

 

"הוא אוהב אותך??"הוסיפה.

 

"לא יודעת..."עניתי בבילבול.

 

"אז אם את רוצה לגלות את זה אז אנחנו עושות את זה"אמרה שרון כשהיא כבר מאחורי הגדר.

 

"אני יודעת שאני אתחרט על זה מתישהוא"עניתי אחרי שקפצתי מאחורי הגדר.

 

"נכון...אבל בנתיים את לא..."חייכה חיוך שטני כזה ורצה לכיוון שטום וביל ישבו בו.

 

"שרווןןןן..."צרחתי אליה.

 

"כן.."ענתה והסתובבה.

 

בדיוק כמו שכל מי שהיה שם הסתובב.

 

"היי...."אמר איזה מישו מתולתל גבוהה כזה.

 

"שניה...מי אתה בכלל??" שאלתי.

 

"קווין...את לא זוכרת???"שאל אותו אחד שככל הניראה קוראעם לו קווין.

 

"היי קטנטונת.."אמר מישו אם שיער חלק וכובע צרפתי על ראשו.

 

"מי זה?"שאלתי.

 

"זה אני....ג'ו.."אמר אותו אחד.

 

"ג'ו!!!!?????"נזכרתי

 

"חשבתי שנפטרתי ממך כבר"אמרתי נזכרת בתקרית ה'עוגת שוקולד' שלי

 

"אז...חשבת שתצליחי להיפטר ממני??...הצחקת אותי !!!"צחק.

 

"אתה....אתה האשם בכל מה שקרה אז....אני ארצח אותך"אמרתי וקפצתי עליו.

 

"את כבדההה רדי ממני"אמר ג'ו ואז קווין הוריד אותי ממנו בקושי..

 

"אוקיי...אבל איפה ניק?"שאלתי.

 

"נוכח"אמר ניק מאחורי קווין.

 

חייכתי.................הוא חמוד נורא......

 

"עכשיו את מרגישה שאת מתחרטת על משהו??"חייכה אליי שרון.

 

 

 

בבוקר-

 

"בוקר טוב"צרחתי ברחבי הבית כולי שמחה.

 

"בוקר טוב חמודה"אמרו אמא ואבא וישבו במטבח אם ידידה שלהם כנראה.

 

האישה הסתובבה ואמרה "אנוצ'קה..איך גדלת.."

 

חייכתי חיוך מאולץ ואז היא חיבקה אותי...ואני חשבתי 'אימאלה'

 

מאחורי האישה שאלתי את אמא ואבא מי זאת והם אמרו "זאת דניס ג'ונאס מה את לא זוכרת אותה?"בקול רם.

 

"אהה"פתאום נזכרתי בה אמא של קווין ג'ו וניק.

 

"אהאא"אמרו השלושה.

 

"אוקייי..מה יש לאכול"אמרתי והלכתי למקרר.

 

"מרק אטריות כדורי בשר מקרוני וסלטים"אמרה אמא ישר.

 

"טובב"אמרתי והלכתי לסלון.

 

"היי"אמרה מרי שנכנסה דרך הדלת הפתוחה.

 

והרי אנחנו כבר לא מדברות.

 

"מה את רוצה??"שאלתי.

 

"כלום..רצית לדבר איתך.."אמרה.

 

"נדבר מחר אוקיי? עכשיו אני עסוקה...ביי"אמרתי לה והוצאתי אותה מהבית ורק אז טרקתי לה את הדלת בפרצוף.

 

''משעמם לי'חשבתי.

 

"אווו יש לי רעיון גדוללללל"חשבתי וחייכתי חיוך ערמומי

 

                                                    

 

אנה ניראת ככה עכשיו...

 

 

 

יותר יפה...לא??

ביושש

 

נכתב על ידי O.M.G it's nikol , 9/2/2009 16:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ספוילרים


 

 

 

"שרון אני לא חושבת שכדי לעשות את זה"

 

"יואו תרגיעי מה את לחוצה???"

 

"הוא אוהב אותך??"

 

"שניה...מי אתה בכלל??"

 

"אז...חשבת שתצליחי להיפטר ממני??...הצחקת אותי !!!"

 

"מי זה??"

 

"הלוהלוהלו....רד ממנה היא אחות שלי אתה יודע..."

 

"משעמם לי..."

 

"אווו יש לי רעיון גדוללללל"אמרתי וחייכתי חיוך ערמומי

 

 

אגב...הסיפור רק מסתבך מפה....אז החלטתי החלטה ענקית.....שאומרת להוסיף עוד דמויות....

 

למרות שיש כבר מספיק...

 

 

אז הנה הדמויות:

 

חברי הלהקה mcfly:

 

דאגי פוינטר

 

 

דני ג'ונס


טום פלצ'ר

 

הארי ג'אד

נכתב על ידי O.M.G it's nikol , 6/2/2009 14:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO.M.G it's nikol אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O.M.G it's nikol ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)