לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-Photographs blog-

אני,רק אני.ב-ל-ב-ד.

Avatarכינוי: 

בת: 15





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

5/2010

רזיתי 3 ק"ג בשבועיים האחרונים!


אבל אני לא מרוצה,אכלתי היום רק חצי עלה חסה ועשיתי 6סיבובי ריצה מסיביב לגינה+90 כפיפות בטן.

 

דאמ עם האנורקסיות.

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3897033,00.html

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=667895

 

-ממש ממש ממש לא התכוונתי להעליב את האנורקסיות(למרות שאני די נגד זה),פשוט רציתי לכתוב על המיני-מלחמה פוסט וזה מה שיצא,אם מישהו נפגע-אני מצטערת...)-

נכתב על ידי , 31/5/2010 23:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


כמה פעמים (בערך) בשבוע את בוכה?
4-5,אני בן אדם רגיש שנוטה לבכות בערך מכל דבר שזז.

מה גורם לך לבכות?
חתולים וכלבים עזובים,כשאנשים בוכים,ואולי זה ישמע לא-אבל ציונים נמוכים מבאסים לי ת'תחת וגורמים לי לבכות לא קצת פעמיים,וכו'...
אתם מכירים את זה שבן אדם צריך לתת דוגמאות(לדברים שקורים כל יום,ואתה יודע את זה בעל-פה)ואז הוא שוכח?

בכית פעם מול הרבה אנשים?
כן...
הרבה...

את בוכה בשביל צומי?
לא,אני שונאת אנשים שמתבכיינים על מבחן שהם קיבלו בו 91

סרטים גורמים לך לבכות?
כן,בערך בהכל...אפילו ב"וידויים של שופוהוליק"

ושירים?
היה רק אחד-"מלך העולם"/שלמה ארצי,עזבו,יש לי סיבה לבכות בגלל השיר הזה.

את מרגישה טוב שאת בוכה?
תלוי מתי,לפעמיים זה משחרר.

את מסתירה פעמים שאת בוכה?
כמה פעמיים ניסיתי להסתיר,אבל לא הצליח

מה הייתה הסיטואציה שבכית בגללה הכי הרבה?
האמת-מבחנים;|,ובמקום השני-שבן אדם עצוב אז אני גם עצובה...

נכתב על ידי , 17/5/2010 21:13  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נמאס לי מהפרו-אנה הזה ובהבלהבלה...


כאילו,באמת מה הקטע?

דרך אגב כדי להיות רזה וחטובה ויפה לא צריך להרעיב את עצמך- צריך לאכול(לפי הסדר מהמעט להרבה):שומנים(עד כמה שזה נשמע מצחיק,כמו:טחינה,אבוקדו וכו') חלבונים(למרות שצריך את זה הרבה,כמו:ביצים,בשר,גבינות)),פירות וירקות וכמובן דגנים מ-ל-א-י-ם(ברנפלקס,תירס,לחם מלא..)ובנוסף לכל זה מומלץ לשתות הרבה(אפילו שהכנרת מתייבשת)...

והכי חשוב-לעשות ספורט!הליכה מסביב לפרקים,אופניים,שחייה,ריקוד,משחקי כדור למיניהם ועוד....

מסקנה:לאכול מכל אבות המזון(חוץ ממתקים) ולעשות ספורט!

אני מתארת לעצמי שאני לא מחדשת לכם כלום,אבל תופעות הפרו-אנה פשוט השתלטו על ישרא-בלוג.

 

ולנושא אחר-היום יום ירושלים,שנראה לי שרק אני בארץ לא הולכת לריקודגלים....

"אם אשכח ירושלים תשכח ימיני..."  

 

נכתב על ידי , 12/5/2010 10:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

4,512
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYael.s. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yael.s. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)