לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אם אתה מצלם בצבע אתה תראה את צבע הלבוש שלהם - אם אתה משתמש בשחור-לבן, אתה תראה את צבע נשמתם.


Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

5 הגברים שהייתי מתחנת איתם כאן ועכשיו


טוב, נעזוב קצת את הצילום, זה גם ככה לא מביא הרבה תגובות . (לא שאני מצלמת בשביל תגובות, אבל בכל זאת נחמד לקבל ביקורת).
לאחרונה ניתקלתי בסקר כלבבי בפייסבוק והחלטתי להביא אותו לישרא.
אני אבחר את 5 הגברים שהייתי מוכנה להתחתן איתם כאן ועכשיו. אתם מוזמנים לרשום בתגובות את הבחירה שלכם גם כן .

1. ג'וני דפ

וכל מילה מיותרת.
אבל אני בכל זאת אהרוס ואגיד שהוא בערך (אוקי לא בערך, בטוח) הבנאדם הכי מושלם שיש עלי האדמות. השימפנזה שממנו הוא נוצר כנראה הייתה אחת הכוסיות. זאת אומרת - שרירית ומסוקסת. או שההורים שלו פשוט היו במצב רוח ממש טוב...
אבל כך או כך, יש לנו פה יצירת אומנות שכוללת חבילה של כישרון, יופי, נחמדות, הומור, סטייל ועוד המון. מישהי אמרה "מושלם" ולא קיבלה?
ציטוט אהוב: "The only gossip I'm interested in is things from the Weekly World News - 'Woman's bra bursts, 11 injured.' That kind of thing."

2. ג'יימס מקאבוי

אוקי, בואו נעזוב לרגע את זה שהוא שחקן מדהים, נראה מעולה ומצחיק, ונסתכל גם על הדברים הפחות טובים.
הוא 1.70 שנחשב יחסית נמוך (לא בשבילי כמובן. לי זה מושלם לאור העובדה שאני נמוכה), הוא נשוי ו... טוב עזבו, אני לא מוצאת עוד משהו. בקושי מצאתי את הפגמים האלה [אם אפשר לקרוא לזה בכלל פגמים]. ועמם או בלעדיהם - יש פה עדיין בנאדם מוכשר, חתיך ומושלם.
ציטוט אהוב: "I'm 5 foot 7, and I've got pasty white skin. I don't think I'm ugly, don't get me wrong, but I'm not your classic lead man, Brad Pitt guy."

3. צ'ייס קראופורד

היזהרו בנות, הינה מגיע חתיכוס ממדרגה ראשונה.
אז נכון שמזוית מסויימת הוא נראה גיי, ונכון שהוא משחק בסידרה שהאסוציאציה הראשונה שעולה ממנה היא לא "אינטילגנציה", אבל...
למי אכפת?!
הבנאדם יפה וסקסי ברמות מטורפות, מרוויח בוכטה של כסף, ו..הופ! הינה כבר גם לא אכפת לנו מהשמועות הישנות על זה שהוא הומו.
בקיצור - אי אפשר להתעלם מהיופי של הבנאדם, ועל כך הוא זוכה באקסטרה נקודות .
ציטוט אהוב: "Doubt your doubts before you doubt your beliefs."

4. בן בארנס

אוקי, אז אני מודה באשמה - בריטים עושים לי את זה! [ושתעז אפילו מישהי אחת להרים יד כנגד ההצהרה הזו].
המוכשר הלא כל כך קטן הזה, הוא בנאדם יפה תואר אם מסתכלים טוב [אפשר גם בריפרוף], יחסית צעיר ו... כבר ציינתי בריטי?
ציטוט אהוב: "Obviously, you wouldn't be human if you didn't get a disposable camera and try and get a picture of yourself by your own movie billboard."

5. גורי אלפי

כמו שאתם בטח רואים, זה לא עוד חתיך אמריקקי/בריטי עם שיער בלונדיני ועיניים כחולות.
גורי אלפי מייצג את האדם המציאותי יותר מבחינת היופי, ואת הפנטזיה המינית של כל אישה [או לפחות שלי] בתור האופי.
הבנאדם מצחיק, קורע, מקורי, מפיל מהכיסא, -עוד אלמנטים של הומור- ואישית לדעתי - הקומיקאי הכי טוב בישראל.
אז כדי שלא יגידו שאני שטחית וגם כי אני גאה לשים אותו בחמישיה הפותחת - הינה לכם גורי אלפי, ה-בנאדם הכי מתוק ומצחיק!
ציטוט אהוב: *איך לחסוך בכסף* "אז ככה, יש לי מלא חברים שמורידים שיער בליזר מהחזה. אז אני כ... אע, כולם עושים את השטויות האלה, אז אני נכנס להם באמצע הלילה ומדביק להם שיער אחר. עכשיו כדי שהשיער יהיה תואם בדיוק לבנאדם, כדי שהמירמה תהיה מושלמת, אני מגדל אנשים בדיוק כאלה, במרתף שלי, שגידלתי מתאי גזע שמשכתי מהם. עכשיו כל הדבר הזה עולה לי 2 מליון דולר לשנה! מיותר - לגמרי!" (-מתוך "עד הבחירות זה יעבור").

זהו זה. אלה הפייבוריטים שלי.
מוזמנים להגיב ולבחור את שלכם! 

*זה כמובן לא הכל. הינה עוד רשימה קצרה [וכמובן שוב, לא מלאה] של עוד כמה אנשים:
אשטון קוטצ'ר, צ'אנינג טאטום, דני אלפמן, דרייק בל, אריק הטצ'סטון, איבן אורגנט, ג'יימס מארסדן, ג'ונת'ן בנט, ג'וד לאו, קירה נייטלי [אין מה לעשות], קוין זיגרס, אורלנדו בלום, רוברט דאוני, רוברט הופמן, רוברט פטיסון, זאק אפרון, וויליאם מוזלי, רן דנקר, יון תומרקין...
נכתב על ידי , 19/7/2009 00:09  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dina Aronsky ב-5/8/2009 18:54
 



4 תמונות חדשות




__________________

אם בא לכם להמליץ על הקטע אני אודה לכם מאוד, כמובן :)
נכתב על ידי , 13/7/2009 17:51  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SeYGa ב-5/4/2014 21:27
 



לדף הבא
דפים:  

19,234
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , צילום , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDina Aronsky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dina Aronsky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)