לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חנות הקסמים :)


מצאתי את העבודה המושלמת! כאן אני אספר קצת על מה הולך באמת מאחורי הדלפק של החנות וגם אתן מידי פעם ביקורות על מוצרים (חלק מההטבות, וזה החלק הכי מגניב, כל כמה זמן אני מקבל מוצר מהחנות מתנה לי ול.. ידידה שלי...)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

התרגשות!


קודם כל - סורי שלא עדכנתי הרבה זמן... תקופת מבחנים זה לחץ אטומי!

אבל אתם לא מבינים איזה התרגשות!!! הגיעו אלינו המווווווווווווווווווווווון מוצרים חדשים!

זה חברה שנקראת NMC. היבואן שלנו עכשיו סגר איתם חוזה הפצה או משהו והביא בבת אחת איזה 40 מוצרים חדשים ומה-זה טובים! חברה ממש איכותית..

 

בקיצר, כשהבוס הביא את כל המוצרים לחנות אתמול המשימה שלי היתה כמובן לעבור על כל המוצרים, להפעיל אותם, לראות, להרגיש... זה היה ממש כמו יום בלונה-פארק בשבילי!!!!

 

וכן, כבר לקחתי אחד לנסות כדי שאני אוכל לספר לכם בדיוק איך זה.. רק אל תגידו שאני לא חושב עליכם :)

 

ובנתיים, אני מכניס את המוצרים לאט לאט לאתר.. עוד אין תמונות של הכל וכאלה, אבל לאט לאט יהיה.

 

תמונה אחת לגרות לכם את בלוטות ה"טעם":

 

פוסט חדש עם חוויות מהמוצרים החדשים- בקרוב! מבטיח! :)

 

תשמרו על עצמכם ושיהיה לכם רק סקס מדהים!

נכתב על ידי , 15/7/2009 20:55   בקטגוריות אוננות, מיניות, סקס, אהבה ויחסים, אופטימי, עבודה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עובד ב... ב-25/7/2009 12:59



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




15,221

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעובד ב... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עובד ב... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)