לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חנות הקסמים :)


מצאתי את העבודה המושלמת! כאן אני אספר קצת על מה הולך באמת מאחורי הדלפק של החנות וגם אתן מידי פעם ביקורות על מוצרים (חלק מההטבות, וזה החלק הכי מגניב, כל כמה זמן אני מקבל מוצר מהחנות מתנה לי ול.. ידידה שלי...)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

חווית סקס מדהימה!!! (+וידאו!)


אז סורי ש"נטשתי" אתכם בזמן האחרון.. אבל בשעה טובה- תמו המבחנים והידידה נפרדה מהחבר!!!!

מה שאומר- כן כן... עוד צעצוע לרשימה! :)

 

אז קבלו את ויברטורי הואקום!! :) ויברטורי הואקום המדהימים

קצת רקע על הויברטורים האלה-

הם של חברה בשם NMC, שהיא אחלה של חברה לאביזרי מין. לפני לא הרבה זמן היבואן הביא לנו ארגזים מלאים מוצרים חדשים של החברה הזאת, אז הייתי צריך לעבור ולראות ולשחק עם כל אחד מהם כדי לדעת מה הוא עושה.. איזה כיף לי

הויברטורים הספציפיים האלה באים עם כרית ואקום ממש חזקה בבסיס שלהם ככה שהם נדבקים לכל משטח חלק (עוד על זה- בהמשך ). הם באים בכל מיני גדלים, מקצת פחות מ13 ס"מ עד קצת יותר מ20.

 

ועכשיו- לחויה הבאמת מדהימה שהיתה לי איתם (קצת ארוך, אבל שווה כל שניה)..

 

הידידה/יזיזה/ידיזה שלי (למי שלא מבין מה הולך פה, ד"א, שילך לפוסט הראשון) נפרדה סוף סוף מחבר שלה. בטלפון היא אמרה לי שהוא נחמד והכל אבל לא התאים לה לקשר רציני. חוץ מזה שהיא התגעגע לסקס מטורף

אז אם היא התגעגעה, לא ניתן לה? חח..

הפעם היא באה אלי. יושבים על כוס תה (תה עם קצת ויסקי- ממליץ בחום) ומדברים על התקופה שלא נפגשנו.. תוך כדי הרגל שלה מלטפת את הרגל שלי, מוודאת שאני לא שוכח את הסיבה האמיתית שהיא באה. אני מקרה את הכסא שלי אליה.. מלטף את ירכיה.. היא באה עם שמלה פרחונית אביבית כזאת, שדרכה אפשר לראות את החזה החצוף שלה כשהיא בלי חזיה. והיא היתה בלי חזיה.

"אז.... מה הבאת לי היום??"

אני מחייך ומעלה את הליטופים של יותר גבוהה.. מתחת לשמלה..

"נו.... תגלה לי כבר! אני מתה מסקרנות!!"

"רק מסקרנות?"

"סקרנות... ו... חרמנות..." (היד שלי עלתה יותר ויותר.. מלטפת את הירך הפנימית שלה ומידי פעם אצבע שובבה מטיילת על החוטיני שלה שכבר הספיק לספוג לחות)

 

אני שולח את ידי השניה לפניה, מלטף עם גב ידי את לחייה, מעביר אצבע על אוזנה, ידי השניה כבר מתמקדת בתחתון הרטוב. מעסה את הפתח הלח שלה דרכו. היא כבר שכחה שהיינו באמצע סוג-של-שיחה והתמכרה לגמריי למגע שלי. עוצמת עיניים, משעינה את ראשה על ידי המלטפת, גונחת קלות.

אני מזיז את ידי מלחייה ועובר ללטף את שפתיה. באותו זמן, סוף סוף מסיט את התחתון. ובדיוק כשהיא פתחה פיה והכניסה אליו את אצבעי, והתחילה למצוץ אותה בתאוה, אצבעי האחרת מצאה את דרכה לתוכה.

ככה המשכנו.. מוצצת שתי אצבעות בפה, ושתי אצבעות נעות בתוכה לאט לאט.. מעסה את הדגדגן שלה עם הבוהן... והיא בטראנס חושני כזה, מכוונת את המהירות שהיא רוצה על ידי המהירות שהיא מוצצת את האצבעות שלי..

אחרי כמה דקות כאלה נזכרתי שהיא בעצם רצתה לדעת מה הבאתי לה. (כן.. אני רע ) אז הוצאתי את אצבעותי מהמקומות החמים והלחים שבהם הן היו והתחלתי להפשיט אותה. הסטתי את שתי החוטים שהחזיקו את השמלה עליה ונתתי לשמלה ליפול, חושפת זוג שדיים די קטן אבל מדהים!! הפטמות ביקשו ממני ללקק אותן ולא יכולתי לסרב. ליקוק קטן לזאת, ליקוק קטן לשניה. היא לקחה את ידי שהיתה בתוכה והחלה למצוץ את האצבעות.. את כל הרטיבות שלה שנשארה עליהן.. התענגה מהטעם כמו שאני עמדתי להתענג עליו.

ויברטור נצמד בואקום

היא נעמדה, משתחררת כליל מהשמלה המכבידה, הסתובבה עם הגב אלי ותוך כדי התכופפות שהראתה גמישות ראויה לציון- פשטה את החוטיני שהיה כל כך מיותר שם. יחד עם הכיפוף היא הצמידה את התחת המדהים שלה לפנים שלי. אחחחח איזה תחת.. יום אחד אני עוד ארגיש איך זה להיות בתוכו.. יום אחד היא תסכים.. בנתיים הסתפקתי בלנשוך אותו קצת.. ללקק.. פיסקתי את רגליה קצת, כך שהכוס הרטוב שלה נגלה בפני- פתוח ומזמין. לק אחד.. עוד לק.. היא רועדת מעונג.. עוד אחד..

היא מסתובבת אלי. בלי לומר כלום מורידה את החולצה שלי, פותחת באגרסיביות חסרת סבלנות את המכנסיים ומפשילה אותם מהר. אני יושב שם, עם בוקסרים, מחכה לראות מה היא תעשה עכשיו כל עוד השליטה בידיה.. והיא מתחילה לרקוד לי.. מחייכת אלי.. מסתובבת.. מחככת את הישבן שלה על חזי.. על הזין העומד שלי.. מסתובבת שוב ומתיישבת עלי.. מפסקת את שפתי הכוס שלה עם אצבעותיה ככה שהזין שלי, עדיין מאחורי בוקסר, יתיישב בול באמצע- מפריד את שפתיה. היא התחילה להתחכך עלי.. אוחזת את משענת הגב של הכסא שלי.. יותר מהר.. נושכת את השפה שלה.. ובחצי שניה מזיזה את הובקסר שלי ומכניסה את כולי לתוכה! הגניחה שהשמיעה לא השאירה מקום לספק- היא קרובה. מאוד! זה הזמן לקחת חזרה את השליטה...

תפסתי את כתפיה, הצמדתי אותה אלי חזק, כל מילימטר מהזין שלי נעוץ בתוכה, לא נותן לה לזוז.

"את רוצה לגמור??"

"ככככככככןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!! אני כ"כ קרובה!!!!"

"את תעשי מה שאני אומר לך??"

"לאא!!! תן לי לגמור כבר!!!" (כמעט בכתה מחרמנות)

"אני אתן לך לגמור.. אבל איך, ומתי שאני רוצה. אל תשכחי שהבאתי לך משהו.."

ואיך שאמרתי לה את זה זרקתי אותה מעלי. אולי זרקתי קצת חזק מידי כי היא נפלה על הרצפה הקרה, אבל נראה שהיא מרוצה מהתפתחות העניינים.. הסקרנות והחרמנות השתלבו ליצר חזק... היא שכבה שם ערומה, רטובה, על הרצפה הקרה, ולא עשתה רושם של רצון לקום. הסתכלה עלי בחיוך מצפה..

מקופסה שהיתה לידי הוצאתי את הויברטור עם כרית הואקום.. 19 ס"מ.. נראה ומרגיש ממש כמו זין אמיתי.. והתקרבתי אליה.

התיישבתי על הרצפה לידה והצמדתי אותו לבלטה (הוא נצמד ממש חזק!). בלי להגיד כלום היא התרוממה והתיישבה שוב- עליו. מתיישבת על הברכיים, מחדירה אותו לתוכה סנטימטר אחר סנטימטר. כמעט כולו נבלע בתוך הכוס החם שלה. מתחילה לעלות ולרדת.. נושכת את השפה.. פולטת גניחה קטנה.. אני מפעיל את הרטט על עוצמה חלשה (אח"כ היא אמרה לי שהיא בכלל לא ראתה שהחזקתי שלט ביד! חשבה שזה שלי רטט!). עיניה נפקחו בהפתעה והיא הגבירה את הקצב של הזיון.. נהנת להסתכל עלי מסתכל עליה.. אני מתכופף בעצמי, מנשק את הבטן שלה. מגביר מעט את הרטט. נשכב על הרצפה על הבטן. מוציא לשון. כל פעם שהיא מכניסה את כולו לתוכה היא מקבלת "בונוס" של הלשון הרטובה שלי על הדגדגן שלה. היא נשענת אחורה, שמה כפות ידיים על הרצפה מאחורה הגב. הכוס שלה פתוח לפני ואני רואה איך הויברטור רוטט בתוכה ואיך היא מזיינת אותו חזק.. הגניחות שלה מתגברות.. אני מגביר את הרטט לעוצמה הכי חזקה והיא מתיישבת עליו לגמריי, הלשון שלי מתחרפנת לה על הדגדגן, הויברטור רוטט בתוכה בכוח, והיא רועדת!! גונחת!! מתקרבת!!!! גומררתתת!!!! רועדת כולה עוד כמה רעידות אחרונות.. חזקות.. אני מחליש את הרטט.. היא מתנשמת.. עולה ומוציאה אותו מתוכה..

בלי לומר מילה היא מסתכלת עלי, מסתכלת על הויברטור, מתכופפת אליו ומכניסה אותו לפיה.. מוצצת אותו.. זה היה כ"כ מחרמן..

קמתי והזזתי כסא אחד קרוב יחסית לקיר. מול מראה גדולה שתלויה שם. ניגש אליה, מרים אותה, משחרר את הויברטור מהריצפה (פשוט מרימים פינה של הכרית ואקום והוא משתחרר) וניגש לכסא.

"הספיק לך?" שואל,

"כל כך הרבה זמן לא גמרתי ככה.. נראה לך שהספיק לי?? אני עדיין חרמנית.. אני רוצה עוד!!"

 

הצמדתי את הויברטור למראה.. בדיוק בגובה המתאים.. והתיישבתי. ערום.

היא הבינה מה אני מצפה ממנה אחרי תצוגת המציצה המדהימה שהיא הפגינה. נעמדה עם גבה למראה.. הניחה ידיים אל רגליי.. התכופפה אלי ונשענה אחורה. נותנת לויברטור להחליק שוב לתוכה. לכוס החלק והמדהים שלה. פולטת אנחה קטנה אבל לא מאחרת לסתום את פיה עם הזין שלי. תיאמה את הקצב שהיא מזיינת את הויברטור עם הקצב של המציצה.. בהתחלה לאט.. מחזיקה את השלט ביד שלה ומפעילה את הרטט. אני יושב ומסתכל מהופנט על המראה.. רואה הכל.. את התחת המדהים שלה שנצמד שוב ושוב למראה, את הכוס הרטוב שלה שמקבל את הויברטור לתוכה, את התנועה, הרטיבות, הכל!! זו היתה התחושה הכי מדהימה שהרגשתי! יכולתי לדמיין שזה הזין שלי כי היא מצצה לי באותו קצב בדיוק.. זיינתי אותה בדוגי וקיבלתי מציצה באותו זמן!!

לאט לאט היא החלה מגבירה מהירות.. התחת שלה נצמד שוב ושוב למראה. חזק יותר. מהר יותר. מכניסה את כל הויברטור לתוכה. מכניסה את כל הזין שלי לפה הקטן שלה. מגבירה את הקצב. מתחילה לגנוח בקול תוך כדי. יותר מהר. יותר חזק. גונחת. גונחת.. היא כבר הפסיקה למצוץ ורק העלתה את הראש שלה למעלה ולמטה כשהזין שלי נעוץ בפה שלה. לא מצליחה להתכז מספיק בשביל ליצור ואקום בפה. לינוק את הזין שלי. הגניחות שלה נהיות ממש רמות ואני מרגיש שאני עומד לגמור יחד איתה!! זה כ"כ טווובב!!! ואז זה קרה- גניחה עמומה וחזקה תוך כדי שבבת אחת היא הצמידה את הראש שלה לגוף שלי ומצצה את הזין שלי חזזזזזקקקקק!!!! רועדת כולה באורגזמה מטורפת ואני משפריץ את כל החרמנות שלי ישר לגרון שלה!!!!!

עוד כמה רעידות קטנות והיא התרוממה. בלעה הכל. שלפה את הויברטור מתוכה. ובחיוך שליו מיקמה את עצמה מעל הזין שלי שעדיין עמד והתיישבה עלי. וככה, עם הזין שלי בתוכה והויברטור שעדיין רוטט על המראה, היא שמה ראש על הכתף שלי ונרדמה עם חיוך.

ויברטור NMC

כמובן שלא נשארנו ככה הרבה זמן.. זה פשוט לא נוח. הקמתי אותה, הורדתי את הויברטור מהמראה וכיביתי אותו, והלכנו למיטה. ישנו מחובקים וערומים איזה שעתיים ואז התעוררנו.. עשינו סקס מדהים בטירוף (סקס "מסורתי" הפעם.. בלי תוספות..) ואז היא הלכה הביתה. אחרי איזה שעה קיבלתי סמס ממנה. אמרה שהיא התגעגעה להרגיש את השפיך שלי בתוכה ואיזה מזל שהיא על גלולות.

 

וזו היתה החוויה שלי מסוף השבוע שעבר.. אחת מחוויות הסקס המדהימות ביותר שהיו לי בחיים!

ועכשיו- לסיכום וציונים לויברטור!

 

יתרונות- נראה ומרגיש אמיתי. לא צריך ידיים! מאפשר "זיון מראה" מדהים ואוננות שמרגישה כמו סקס!!

 

חסרונות- 3 מהירויות רטט. בלי מקצבים ובלי כלום. רטט פשוט.

 

רעש- שקט מאוד! 8 מתוך 10

 

מגע- די דומה לזין אמיתי.. יש כאלה שאוהבות את זה בויברטור ויש כאלה שלא. 7 מתוך 10

 

רטט- 3 מהירויות פשוטות. אמנם עושה את העבודה, אבל לא מעבר. 6 מתוך 10

 

גודל- מצויין!! יש מגוון של גדלים ככה שכל אחת יכולה לקחת את הגודל שהיא רוצה (או אחד.. אני לא מפלה..) 10 מתוך 10 עם 2 נקודות בונוס!

 

מדד האורגזמה- האורגזמה היתה מדהימה, אבל זה כי אני הייתי שם והיה את כל המעבר.. אח"כ נתתי לה לנסות את זה לבד והביקורת שלה היתה שאמנם אין מגוון גדול של רטטים, אבל העובדה שלא צריך לשלוח יד למטה ואפשר להזדיין כאילו כמו עם בנזוג אמיתי מפצה על זה! 9 מתוך 10!

 

כללי- 8.5 מתוך 10! ואם מקצבי רטט לאו דוקא עושים לך את זה- אפילו 9!

 

ובגלל שהבטחתי, ואת הטוב שומרים לסוף, הנה וידאו שמראה עד כמה הויברטורים האלו נצמדים חזק!

(כן, זה אני בוידאו... זה בחנות...)

 

(אם אתם לא מצליחים לראות את הוידאו, כנסו ללינק הבא ליוטיוב: http://www.youtube.com/watch?v=q8kHGlaKxqI)

 

שיהיה לכם יום מהנה!! :) :)

 

נתראה בחוויה הבאה...

נכתב על ידי , 23/7/2009 18:39   בקטגוריות אוננות, ברטולין, וידאו, מיניות, סקס, אהבה ויחסים, אופטימי, ביקורת, עבודה, שחרור קיטור  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לירי ב-6/4/2010 13:24



כינוי: 

מין: זכר

תמונה




15,220

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעובד ב... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עובד ב... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)