לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חנות הקסמים :)


מצאתי את העבודה המושלמת! כאן אני אספר קצת על מה הולך באמת מאחורי הדלפק של החנות וגם אתן מידי פעם ביקורות על מוצרים (חלק מההטבות, וזה החלק הכי מגניב, כל כמה זמן אני מקבל מוצר מהחנות מתנה לי ול.. ידידה שלי...)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טיפ בסקס לגברים. טיפ גם לנשים.


אז ככה,

כנראה מצאו לי סוף סוף מחליפה.. אז יש מצב שזוהי המשמרת האחרונה שלי פה.. למרות שאני בטח אבוא מידי פעם לבקר ולעזור.

ועכשיו לנושא העיקרי להיום: טיפים בסקס!

 

חשוב לציין שכל הכתוב כאן גובש בראשי לפוסט בעקבות מאורעות יום שישי בלילה, כשעשיתי חנוכת בית ומישהי נשארה לישון.. או לא בדיוק לישון.. כל מה שכתוב כאן הוא עלי, ואני לא באמת יודע איך הוא יעבוד עם אחרים...

 

טיפ לגברים: (הטיפ לנשים בהמשך)

אתה מכיר את זה שאתה גומר, ואז הכל נגמר? ההנאה, הזקפה, החשק.. הכל! ואין סיכוי לגמור שוב בזמן הקרוב.. אז מסתבר שרוב הדברים הללו נגרמים בעקבות הפליטה עצמה- חוץ מהיכולת לגמור שהיא עניין יותר מנטאלי.

למה הכוונה? אני שמח ששאלתם! אורגזמה גברית מחולקת ל2, פיזית (פליטה, שפיכה) ומנטלית (ההרגשה העילאית שאתה מתפוצץ בתוכה).

אני גיליתי, אצלי לפחות, דרך נהדרת להמשיך את הסקס הרבבבההה זמן בלי לאבד את הזיקפה, ההנאה והחשק. ולא, בלי ספריי השהיה, למרות שזה גם פתרון טוב שאני משתמש בו לעיתים. אני עכשיו אספר לכם מה היא.

ביום שישי, לאחר שכולם הלכו מחנוכת הבית שלי, היזיזה התורנית נשארה לעזור לסדר וכאלה... אבל ברגע שהשותף החל לשטוף כלים, והיא התיישבה על השיש לידו, ובטיזריות מובהקת שלחה אלי מבט מגרה תוך כדי פיסוק קל של רגליה הסקסיות (לבשה חצאית.. ואתם מכירים את החוטינים האלה השקופים כמעט לגמריי??? גררר...) החלטתי שזהו. אי אפשר יותר ולקחתי אותה לחדר.

זה התחיל בנשיקות מלאות תשוקה. טורפים אחד את השני. תופסים. תוקפים ונכנעים באותו זמן.

במהרה החולצה שלי היתה בצד השני של החדר וציפורניה השאירו את סימנן על הגב שלי. אני לא נשארתי חייב והפכתי אותה כדי להשאיר את סימני השיניים שלי על התחת הסקסי שלה. מדהים כמה שהוא סקסי.

התשוקה בערה בשנינו, והרטיבות בין רגליה שהרטיבה את החוטיני הסקסי וגלשה מעט ליריכיה הפנימיות לא השאירה מקום לספק. במהרה היינו ערומים, ידיה על ראשי בעוד לשוני מלקקת את הדגדגן שלה בעיגולים איטיים וקצובים.. יד אחת שלי גלשה כבאופן אוטומטי לחזה שלה, תופסת אותו. צובטת פיטמה. יד שניה מלטפת את הירך שלה ועולה למעלה.. למעלה.. מחדיר לתוכה אצבע.. מגביר מעט את קצב הלשון שלי בהתאם לגניחות שלה שנהיו רמות יותר..

היא היתה כ"כ רטובה שלא האמנתי. לא הבנתי איך היא מרגישה את האצבע שלי עם כל הרטיבות והחלקלקות הזאת שבכוס החם והטעים שלה. הוספתי עוד אצבע. בהתחלה לא חדרתי עמוק, ריחמתי עליה, אבל הגניחות שלה התגברו והתגברו, האורגזמה שלה התקרבה הותקרבה, אני מלקק אותה במהירות לפי הקצב שהיא מכתיבה, ואז היא שלחה יד ודחפה את אצבעותי בבת אחת חזק ועמוק לתוכה! האורגזמה שלה היתה כ"כ חזקה.. הגניחה כ"כ עמוקה.. מהבטן.. מהכוס.. אצבעותי נמחצו בתוכה גלים גלים. ואני לא הפסקתי עד שנרגעה מעט... וזו היתה רק האורגזמה הראשונה שלה להערב....

עליתי אליה, היא לא רצתה לחכות אפילו שניה עד שאני אהיה בתוכה. נכנסתי. חדרתי אליה עד הסוף בשניה. היא החזיקה אותי במקום. רצתה לנוח מעט, אבל כשאני ממלא את הכוס שלה. נתתי לה כמה שניות ואז התחלתי לזוז.. לאט.. הזין שלי מחליק בתוכה כמו סכין חמה דרך חמאה. רגליה עטפו אותי.. ידיה ליטפו אותי.. הגברתי את הקצב. זיינתי אותה יותר חזק. ויותר. עליתי מעט על ברכי כדי לשנות את כיוון החדירה (זה טיפ ראשון לגברים- זוית חדירה שתגרום לחיכוך בתוך הכוס שלה, אבל בחלק העליון- לכיוון הבטן... פוגע בול בנקודה) והיא נרעדה מעט. סימן טוב. המשכתי. חזק יותר ועמוק.. תפסתי אותה חזק.. הכאבתי לה מעט- והיא הרי אוהבת את זה! ממשיך.. חזק... אני רואה את עיניה נעצמות בחוזקה, שיניה ננעלות, והיא גומרת על הזין שלי בהבעה של כאב מענג ומטריף! (לא יכולתי להוציא מהראש שלי כמה אני מתגעגע לגמירות של האקסית שלי, שפערה עיניה ופיה בתדהמה בכל אורזמה. לוטשת בי מבט בעיניים פקוחות לרווחה בכדי לראות אותי מזיין אותה. להחיל אותי באורגזמה שלה. אבל זה נושא אחר לגמריי).

הפעם לא נתתי לה זמן להתאושש ומיד הפכתי אותה לדוגי והמשכתי.. הרגשתי את האורגזמה שלי מתקרבת... אני מרגיש את זה בא.. נבנה בתוכי.. אני עומד להשפריץ את כולי בתוכה......

 

וכאן הטיפ העיקרי שלי אליכם, הגברים. בדיוק בשלב הזה, של החלקיק שניה לפני, תעצרו. תחסמו הכל כמו שאתם עוצרים השתנה באמצע. אל תתנו לשפיך לצאת מכם. אתם תרגישו את הפמפום של הגמירה, אתם תחוו את ההרגשה המדהימה של זה, הבחורה תהיה בטוחה שגמרתם ממש (ולמעשה- אכן גמרתם).. אבל אתם לא תתנו לשפיך שלכם לצאת! עוד לא לפחות... השיטה הזאת לא קלה ודורשת מיומנות, וגם אני לא תמיד מצליח אותה. בערך 50-50. אבל אם אתם מצליחים......

 

עצרתי בכמה חדירות חזקות ונהמה של אורגזמה.. עצרתי בתוכה. נעוץ עמוק בכוס שלה. היא העיפה בי מבט מסופק עם חיוך... אני חייכתי אליה ברוגע... וחזרתי לזוז בתוכה...

היא לא הבינה מה הולך, הרי לפני שניה גמרתי, אבל זרמה עם זה.. לאט לאט הגברתי את הקצב.. חזרתי לזיין אותה חזק.. הפכתי אותה לתנוחה האהובה על שנינו- כשהיא מעלי... רוכבת עלי... נשענת אחורה עם ידיים על הברכיים שלי (זוית, זוכרים?). אני רואה מולי את הזין שלי נכנס ויוצא מהכוס שלה.. היא מגבירה קצב.. מניעה את האגן שלה עלי... למעלה למטה.. בסיבובים... רוכבת עלי חזק... גומרת.. ושוב... לפעמים גומרת לבד, לפעמים בעזרתי כששלפתי את הסופר רוקט פוקט שהוחבא מתחת למיטה לשליפה קלה בעת הצורך והצמדתי אותו לדגדגן החשוף שלה.. כיוונתי אותו עד פולסים מהירים שיתאימו את הקצב שהיא אוהבת לגמור בו.. וכמה שהיא גמרה.. ווואוו..... מסוג הרגעים שאני מודה לאל שאני עובד (עוד מעט "עבדתי") בחנות סקס...

עכשיו משהו שאתם צריכים להבין. אתם גמרתם כבר. הזקפה נשארת. החשק נשאר. ההנאה נשארת. אבל אתם לא תגמרו כ"כ בקלות שוב... אתם תרגישו את ההנאה אבל זה לא יגיע לרמות אורגזמתיות שוב בקלות.

אחרי כמה גמירות היא נופלת עלי באפיסת כוחות... זזה מעט... לאט... מותשת.. סחוטה... כל הסדין לח ורטוב ממנה... מנשקת אותי...

"עוד לא גמרת?? אני לא יכולה יותר.. אין לי כח..."

"מה את רוצה?"

"אני רוצה שתגמור.. אני רוצה שתגמור בתוכי.. תגמור לי בכוס.."

וכשהבחורה מדברת ככה זה הדבר הכי מחרמן בעולם... ואז...

 

והנה הטיפ שלי לנשים:

מכירה את זה שאת גומרת שוב ושוב והוא עוד לא? מכירה את זה שאת כבר לא יכוה להמשיך והוא לא עושה רושם שאפילו קרוב? כנראה שלא, כי רוב הגברים גומרים מהר מכן. אבל אם כן (שזה אומר שהגבר אולי קרא את הטיפ הקודם שלי), יש לי פתרון בשבילך... זוהי תנוחה שבה אני לפחות לא מסוגל שלא לגמור בה! אני יכול לזיין בדוגי חצי שעה, ואז כשאת עלי עוד שעה וחצי ובמסיונרית שעתיים ולא לגמור- אבל בתנוחה הזאת אני לא מחזיק 2 דקות בלי להתפוצץ בתוכך.

 

אחרי שהיא אמרה לי שכל מה שהיא רוצה זה שאני אגמור לה בכוס הפכתי אותה על הבטן... הצמדתי את רגליה... היא הבליטה מעט את התחת הסקסי שלה, שסימני השיניים שלי עדיין נראו עליו, בשביל להקל על החדירה שלי לכוס שלה מאחורה. נשכבתי עליה. התחלתי לזוז בתוכה.. היא הצמידה רגליים חזק.. מחצה את הכוס שלה סביב הזין שלי.. אין דבר צר מזה.. והיא כ"כ צרה וכ"כ רטובה.. ואני מעליה בשכיבה מזיין אותה חזק.. היא מסובבת את ראשה וגונחת לי באוזן.. זה טוב.. כן.. כןןןן..... אאההההההה.... גמרתי כ"כ חזקקק... גמירה בעוצמה של 2 אורגזמות ביחד!!! אני פאקינג לא מסוגל שלא לגמור ככה!!!!!!!! (ד"א, למי שאוהבת אנאלי, זה אחלה תנוחה גם לאנאלי!!)

 

ועכשיו אזהרה קטנה בקשר לטיפ לגברים שנתתי... אל תשכחו שלמרות שאתם גמרתם פעם אחת בהתחלה, או לפחות הרגשתם גמירה, השפיך לא באמת יצא מכם.. אם לא תגמרו שוב אחרי כמה שעות יכול להתחיל לכם כאב ביצים עצבני... אל תתנו לבחורה לעזוב אותכם לפני שהיא תצליח בכל זאת לגרום לכם להשפריץ הכל...

 

מקווה שלמדתם.. אם כן, ספרו לי איך היה :)

אני נהנתי מזה ביום שישי... והיא אמורה לבוא אלי שוב מחר או מחרתיים- אז אני אהנה שוב :)

נכתב על ידי , 12/4/2010 11:44   בקטגוריות סקס, מיניות, ברטולין, רוקט פוקט, אורגזמה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .Sweetie Doll ב-17/11/2010 04:38
 



ויברטור מעוקל, אזיקי דלת וסשן שליטה


וואו, ממש שנים שלא כתבתי פה...

אז למי שלא מכיר אותי ו/או יודע מה הולך פה- אני בחור שעובד בחנות סקס. אמיתי. מידי פעם בפעם בעל הבית נותן לי מתנה מהחנות כדי שאני אתנסה עם המוצרים וכאן המקום שלי לכתוב לכם על כך :)

מעבר ללספר מה היה, אני גם נותן ציונים לאביזרי המין בהם אני משתמש. לפרטים נוספים קראו את הפוסט הראשון.

 

הידידה שלי ואני בהפסקה כרגע וקיבלתי ממנה אישור רשמי לעשות ניסויים שכאלה גם עם אחרות.. אז מי אני שאתנגד??

האמת שהפעם מדובר במישהי שקראה את הבלוג ופנתה אלי דרכו. נשמע לה מעניין כל העניין, מה גם שאף פעם לא התנסתה בויברטור. הבעיה- היא מעוניינת בסשן שליטה, ולי אין ממש ניסיון בזה... (אני לא מדבר על מעבר ל"משחקי שליטה" רגילים) דוקא זה יותר הדליק אותה, והבטחתי לנסות להיות דומ ככל הניתן. תיאמנו מילת בטחון והכל..

היא תיארה לי קצת מה היא אוהבת ואיך, ואני הבטחתי שאבחר לה משהו שמתאים לה, אך גם לא מאיים מידי וקל להחביא אותו (עדיין גרה עם ההורים).

 

היא באה אלי באוטובוס. חיילת. במדים. דיברנו קצת.. התנשקנו.. ואז שלחתי אותה להחליף בגדים. מתחילים.

היא יצאה מהמקלחת בחולצת רשת, חצאית סקוטית קצרה, גרביוני רשת ונעלי עקב. ררראאאארררר...

היא נגשה אלי לנשק אותי, אך אני לא זזתי מילימטר. נשארתי קפוא עם מבט חד. דחפתי אותה בעדינות ממני והיא קפאה במתיחות, לראות מה אני הולך לעשות עכשיו. שלפתי כיסוי עיניים ועיוורתי אותה. בלי לומר מילה פתחתי את כפתורי המכנס והוצאתי את הזין שלי. תחתונים לא היו כי ידעתי שזה רק יפריע.הנחתי עליו את היד שלה שתדע מה קורה. "תמצצי!". היא ירדה על הברכיים והתחילה ללקק... את האיבר שלי.. את הביצים.. את הכיפה... החלה להכניס אותו לפיה. לאט בהתחלה.. מהר יותר ככל שהתקדמה... אבל עדיין הצליחה להכניס רק כחצי ממנו לפה שלה. אחזתי בראשה ועצרתי אותה, מושך אותה בעדינות אליי, מכניס עוד ועוד מהזין שלי עמוק לפה שלה. מרגיש איפה הגבול הפיזי שלה. מחכה שם. נותן לה להתרגל. ומכניס עוד קצת. מחכה שוב. ועוד. עד שכמעט כולו היה בפנים. כאן שחררתי אותה להמשיך לבד והיא מצצה כמו גדולה כשכמעט כל הזין שלי בפה שלה.. (עד כאן, ד"א, זה דברים שתיאמנו מראש במנג'ר.. היא אמרה לי שהיא רוצה ללמוד למצוץ עמוק יותר..). היא התחילה למצוץ חזק וטוב יותר- ואז עצרתי אותה. נראה לה באמת שככה אני הולך לגמור???

 

דחפתי אותה ממני. הפעם קצת פחות בעדינות. היא נפלה אחורה. זהו, מכאן היא כבר באמת לא יודעת למה לצפות.

 

"קומי, כלבה"

"כן אדוני" וקמה מיד.

 

אני הלכתי משם להביא את שקית הקסמים שהכנתי מראש בעודה עומדת בשקט. מחכה לפקודות.

 

"תורידי חולצה, כלבה"

"כן אדוני" והורידה. החזה הגדול שלה משתחרר לחופשי. גדול מידי לטעמי, אבל עדיין יפה מאוד!

 

הוצאתי מהשקית אזיקי דלת. האזיקים שהבאתי הם אזיקי בד, לא מתכת.. עם ציפוי קטיפה נעים מבפנים ונסגרים ע"י סקוטש (למניעת תקלות לא צפויות). האזיקים לא מחוברים אחד לשני, אלא לכל אזיק יש רצועה שבסופה מקל. בצורה כזו ניתן לשים את המקל מעל ומאחורי דלת פתוחה, וכשסוגרים את הדלת האזיקים "ננעלים" כך שאפשר להצמיד את הנאזק לדלת עם הידיים למעלה.

הצמדתי אותה. פנים לדלת. זה שהיא לא רואה כלום רק מעצים את הריגוש.

 

הרשתי לעצמי לקחת את הזמן.. הוצאתי את הויברטור שהבאתי לה, הוצאתי שוט, הוצאתי מחסום לפה (למרות שבסוף לא השתמשנו בו)

 

והיא מחכה, הכלבה שלי.. ללא חולצה, צמודה לדלת. עיוורת. מחכה בשקט. סה"כ כלבה טובה..

 

אני ניגש אליה בשקט. ערום. מעביר ליטוף על הגב שלה. מעביר בה צמרמורת של הפתעה וציפיה. "מי את?" "הכלבה שלך, אדוני". "ומה את רוצה?" שואל ומעביר יד על הירכיים שלה "לענג אותך, אדוני". "ואיך תעשי את זה?" שואל ומרים את החצאית שלה, מעביר ליטוף על התחת "איך שתרצה, אדוני" (את האדוני היא אמרה בקושי כי הופתעה מהתנועה המהירה בה הורדתי את התחתונים שלה. מגלה כמה הן רטובות מציפיה).

וככה היא עומדת מולי. ללא חולצה, קשורה, עם חצאית מופשלת למעלה, רגליים טיפה פסוקות.. מחכה לי.. ניתן לראות בבירור את הרטיבות ממש נוטפת ממנה. כל מה שאני צריך זה להתקרב ולחדור אליה. לזיין אותה. אבל לא... אל תשכח מה רציתם..

מוציא את רעיון הסקס מהראש, לוקח את השוט, וללא התראה מצליף. על הירך מאחורה. צעקה קטנה נשמעת ממנה. ספק מהפתעה ספק מכאב. "אל תשמיעי קול, כלבה" "כן אדוני" ועוד הצלפה. באותו מקום. דממה. עוד אחת. בתחת. ועוד. ובצד השני. התחת שלה אדום וחם והיא נושכת את השפתיים בכדי לא לצעוק. עובר לגב. מקפיד לעשות חזק, אבל לא חזק מידי. לא רוצה לתת לה סיבה להשתמש במילת הבטחון. ועדיין- לא מרחם עליה. באותו הרגע היא לא היתה אובייקט מיני מבחינתי. היא היתה ניסוי. אבל למרות זאת- הזין שלי עמד... עוברים לשלב הבא. פינוק שלה.

 

לקחתי את הויברטור. מותאם לה.

 

הויברטור הזה קטן ושקט (היא רוצה דיסקרטי). עשוי פלסטיק קשיח (היא אוהבת את זה עוצמתי). בעל 10 מקצבים שונים (היא אוהבת מגוון). ומבנה מיוחד המאפשר גירויים רבים, שעליהם אני אפרט בהמשך ואם יש לכם מעט דימיון תבינו.. סה"כ באמת אחד הויברטורים היותר שווים שיש לנו בחנות, במיוחד תמורת כמה שהוא עולה (פחות מ100 ש"ח, למתעניינות). קוראים לו, בצורה לא מפיעה במיוחד, ג'י ספוט 10 מהירויות.

 

סובבתי אותה. עם הפנים אלי. הפשטתי אותה לגמריי. היא עדיין לא רואה כלום. הרמתי רגל אחת שלה ושמתי על כסא, כדי שתהיה לי גישה נוחה לחדור אליה. אבל לזה יש עוד זמן...

ליטפתי אותה עם היוברטור. מגע הפלסטיק הפתיע אותה. הפעלתי אותו על מהירות חלשה וליטפתי לה את הצוואר... ירדתי מעט לכיוון החזה השופע. מגביר מעט את המהירות.. מגיע קרוב לפטמות הזקורות שלה.. אנחת ציפייה נשמעה ממנה.. נוגע בפטמה לשניה ומפסיק לגמריי. אין מגע לדקה שעברה אצלה כמו נצח. לא יודעת אפילו אם אני לידה או לא.. ואז בבת אחת, העלתי לרטט גבוהה ולחצתי על הדגדגן שלה שבלט כ"כ ורצה יחס. מגע הפלסטיק הקשיח והצורה בה לחצתי (עם ה"שפיץ") גרמו לזה להיות הרבה יותר חזק משחשבה והיא פלטה צעקת כאב מעורב בעונג. סטרתי לה. "אמרנו לא להשמיע קול!! צריך לחנך אותך??" "לא אדוני. מצטערת אדוני" "כלבה טובה..." אמרתי ופיציתי אותה. החזרתי לרטט חלש יותר והתחלתי ללטף את החריץ הרטוב שלה.. בהתחלה עם הצד המעוגל החיצוני, מעט יותר עדין כי הוא לא ממוקד כמו השפיץ.. אח"כ חזרתי לשפיץ על הדגדגן, אבל יותר בעדינות.. במקום צעקות שמעתי עכשיו אנחות.. זה אני מרשה לה... השפיץ ירד למטה יותר.. לפתח שלה.. חודר אליה מעט בעוד גוף הויברטור לוחץ ומלטף לה את הדגדגן... ממשיך ככה.. מלטף... חודר מעט.. הרטט החזק בפתח הכוס שלה והרטט על הדגדגן גרמו לה להתקרב לאורגזמה די מהר... "אני יכולה לגמור, אדוני?" "לא". והמשכתי במעשי. צופה בה מנסה למנוע מעצמה לגמור. ואז בבת אחת החדרתי את כולו לתוכה! פיה נפער אך היא לא הוציאה קול (כלבה טובה כבר אמרתי?). התחלתי להניע אותו בתוכה.. פנימה והחוצה.. רטט בינוני... השפיץ לוחץ על החלק העליון של הכוס שלה מבפנים (AKA הנרתיק). אני יודע מה אני מחפש.. נקודה אחת קסומה.. בולטת מעט.. קשיחה מעט... מענגת מעוד.. נקודת הג'י שזו המומחיות של הויברטור הזה.. מצאתי. ננעלתי עליה והתחלתי לזוז בסיבובים קצובים עמוק בתוכה... מגביר את הויברטציה ומעביר אותה למקצבים מהירים.. הגניחות מתגברות.. ""אפשר לגמור, אדוני?" "עוד לא... לא עוד שאני אומר לך..." "כן אדוני". ואני ממשיך.. רואה כמה היא נאבקת.. כמה היא כמעט גומרת.. ואני לא מרשה... "בבקשה אדוני!!" "לא"... "אני עומדת לגמור אדוני.. אני לא מצליחה לשלוט בזה!!!" "לא את לא!! לא מרשה לך!!". היא מתחילה לבכות מתסכול בעוד אני מזיין אותה עם הויברטור, פוגע בקטטים קצובים והירים בדיוק בנקודת הג'י שלה ומלטף עת הדגדגן שלה ביד השניה..

 

"אני מרשה לך"

 

והיא גמרה... התפוצצה... תוך שניה וחצי ידי נמלאה בנוזל גמירה סמיך.. אנחה שהפתיעה את שנינו, עמוקה וצרודה, מגיעה עמוק מבפנים... כל הגוף שלה רעד.. אורגזמה שנמשכה בערך חצי דקה. מדהים.

 

היא התמוטטה. חסרת כח. רגליה לא יכלו להחזיק אותה עוד. תלויה על האזיקים.. החלה לבכות.. "תודה אדוני!! זה היה מדהים, אדוני! בחיים לא גמרתי ככה, אדוני!!"

ואני הבטתי בה בסיפוק, חצי משועשע חצי שוקל מה לעשות איתה עכשיו. משחרר אותה מהאזיקים ונותן לה להמרח על הרצפה.

 

מתיישב על הכסא.. הזין העומד שלי לא השאיר לי ברירה אלא לנסות לספק גם אותו... "קומי, כלבה מיוחמת". והיא קמה. עדין עיוורת. "בואי אלי" "אפשר להוריד את הכיסוי עיניים, אדוני?" "לא. כלבים לא צריכים לראות.. יש להם חוש שמיעה טוב מספיק.." "כן אדוני" והחלה ללכת לכיוון שלי לפי הקול. מגיעה אלי. פיסקתי את רגליה ומיקמתי אותה מעליי. ציוויתי עליה לשבת. והיא ישבה. מכניסה את כל הזין שלי לתוך הכוס שלה. בחיים לא הרגשתי רטיבות כזאת.. והיא החלה לזוז.. מהר.. מזיינת אותי חזק... ידיה על כתפיי.. גונחת.. אבל אני, למרות שנהנתי מאוד, לא יכולתי לגמור. כאילו לא התייחסתי לזה כמצב מיני, כמה שזה נשמע אבסורדי. אני עדיין הייתי השולט שלה והיא הכלבה שלי. דפיקה בדלת. היא קופאת. אני מחייך. "רגעעעע....", צועק.

 

לקחתי אותה לשירותים. אמרתי לה לחכות בשקט בלי לזוז. שמתי מהר מכנסיים וניגשתי לפתוח את הדלת. זו היתה בחורה מהתיכון שליד הבית. בטח בת 17 ככה. נראית מדהים! גבוהה, אבל לא מידי.. רזה, אבל לא שחיפית.. חזה בגודל מושלם שקורץ אלי מבעד לחולצת בית הספר שהיא גזרה. שיער חלק, ארוך, שטני.. היא הביטה בי, ככה בלי חולצה ומכנסיים ברישול. אולי ראו שאני בלי תחתונים? ריח של סקס היה באויר והיא נעצה בי מבט בלי לומר מילה. פה פתוח מעט. בהלם. ראו בעיניים שלה את חרמנות שוטפת את המערכות ומרטיבה את פנים יריכיה..

כן מותק?
אההה.. אממ... תרומות... שלחו אותי מבית הספר לאסוף תרומות למען ילדים.. (לא זוכר למה זה היה, האמת..)

אין בעיה.. חכי כאן.. הלכתי וחזרתי עם 30 ש"ח. מטבע של 10 ושטר של 20.

זה בשביל התרומה, אומר ונותן לה 10 ש"ח. וזה... בשבילך, כי את עושה עבודה חשובה כ"כ... נצמד אליה.. שולח יד מאחור ותוחב את השטר בכיס מהאחורי של המכנס שלה.. חצי חופן את הישבן הקטן והמוצק הזה.. מרגיש יד אחת שלה נחה על הגב שלי, כמו רוצה להשאיר אותי צמוד אליה. החזה שלה צמוד לחזה העירום שלי. רואה אותה מביטה בי.. את שפתיה הפסוקות רועדות מעט.. יודע שכל מה שהיא צריכה זה ליטוף קטן על הדגדגן הלח שלה והיא גומרת עכשיו במקום!  

אבל כרגע יש לי כלבה בשירותים... מחכה לי.. לוקח צעד אחורה.

"שיהיה לך יום טוב, מתוקה. אולי נתראה שוב מתישהו..." אומר ומסתובב. מעביר יד כאילו בטעות על המכנס שלה, בחיבור הירכיים.. קרוב כ"כ... שומע את נשימתה נעתקת.. נכנס לבית וסוגר את הדלת. מביט בה דרך חור המנעול.. והיא עומדת שם, בהלם.. ואז מביטה מסביב, רואה שאין אף אחד, נשענת על הקיר ובתנועה מהירה מכניסה יד למכנס ותוך כמה שניות נרעדת כולה באורגזמה מהירה, כשהיד השניה חוסמת את פיה כדי שלא תשמיע קול. מיותר להגיד כמה חרמן הייתי באותו רגע.

 

פתחתי בבת אחת את דלת השירותים. היא חיכתה שם. באותו מקום בדיוק. לא זזה מילימטר. כלבה ממושמעת. משכתי אותה חזק וכופפתי אותה על השולחן. פליק מהיר כדי לעורר אותה, ליטוף מהיר כדי לראות שהיא רטובה מספיק בשבילי, וחדרתי בכוח לתוכה. מושך בשערה ומרים את ראשה לאחור. מזיין אותה חזק. בלי רחמים. האנחות שלה, ספק עונג ספק כאב ספק שניהם מתגברות.. אבל אני- לא גומר... מושך אותה אלי וזורק אותה על הרצפה. תמצצי! חזק! והיא ממושמעת... מוצצת.. מצליחה להכניס כמעט את כל הזין פנימה.. אני נותן לה את הוירטור והיא מבינה לבד- מפעילה אותו ודוחפת אותו לתוכה תוך כדי שהיא לא מפסיקה למצוץ לשניה!! מוצצת עמוק.. טוב.. דוחפת לתוכה את הויברטור... מתקרבת.. .אני מרגיש את הגמירה מצתברת אצלה, אבל לא אצלי...

 

ואז בתנועה מהירה הורדתי ממנה את כיסוי העיניים. בבת אחת היא הפכה מהשיפחה שלי, מהכלבה שלי, לבחורה שמוצצת לי ומואננת באותו הזמן. כל החרמנות מכל היום הזה התפוצצה לה בפה בבת אחת! כל החרמנות מהגמירה המדהימה שלה.. מהמציצה העמוקה... מהנערה שהתחרמנה עד כדי איבוד שליטה... הכל התפרץ בבת אחת בנוזל לבן וסמיך אותו היא שאבה ובלעה תוך כדי שהיא גומרת בעצמה שוב ושוב.

 

לא יודע... כנראה בדסמ זה לא ממש בשבילי.. אני נהנה מזה, אבל לא מצליח לגמור תוך כדי. זה פשוט לא. צריך שותפה.. בחורה.. סקס של זוג ולא סקס שליטה מלאה.

אבל סה"כ היתה חוויה נהדרת! וזה דוקא נחמד שמישהי באה מכאן, מהבלוג, וסיפקה לי חויה של חוויתי לפני.. ואני בתמורה נתתי לה אורזמה בצורה ועוצמה שלא תיאה לה שאפשרית, וגם ויברטור מתנה :)

 

ולסיכום- ציונים:

השוט: אחלה. שוט עור איכותי וטוב. אין הרבה מה להגיד. 8 מתוך 10

 

האזיקים- נהדרים!!! חובה לגמריי!!! חבל שאנחנו לא מוכרים אותם בחנות האינטרנט, אחרת הייתי מעלה לכאן לינק כדי שתראו לבד.. אבל בנתיים היו כמה שקנו אותם בחנות עצמה ואמרו שזה בדיוק מה שהם חיפשו. עכשיו אני מסכים איתם! אפשר גם לחבר לדלת וגם לחבר אחד לשני בשביל אפקט אזיקים "רגילים". 10 מתוך 10!!!

 

ו.. הויברטור...

 

רעש: 7 מתוך 10.. שקט מאוד באופן יחסי לפלסטיק..

 

מגע: זה סעיף בעייתי.. כי אני לדוגמא לא אוהב מגע קשיח שכזה, אבל מצד שני זה גורם לויברציה להיות הרבה יותר ממוקדת ועוצמתית. בשבילה זה היה מצויין, והיא אמרה לי שמאז היא מאוננת איתו המון וזה בדיוק מה שהיא היתה צריכה. ככה שאני אתן למגע 5 מתוך 10 אם את לא אוהבת פלסטיק, 9 אם את כן.

 

רטט: נהדר! עוצמתי ומגוון, 10 מקצבים שונים.. שליטה נוחה ע"י כפתור בודד. מקבל 10 מתוך 10 ללא ספק!

 

גודל: יחסית קטן וקומפקטי.. הוכחה שהגודל לא תמיד קובע (נקודת הג'י נמצאת סנטימטרים ספורים בתוך הנרתיק). 11 ס"מ אורכו של הויברטור הזה.. אני אבל הייתי מוסיף לו אולי עוד מעט רוחב.. סה"כ ציון 8 מתוך 10...

 

מדד האורגזמה: מאפשר רטט ממוקד לדגדגן, רטט פחות ממוקד, גירוי פתח הכוס והדגדגן בו זמנית, גירוי ממוקד וטוב לנקודת הג'י.. פשוט טוב!! 8 מתוך 10.

 

כללי: בין 7.5 ל8.5, תלוי אם את אוהבת מגע רך או מגע חזק וממוקד.. אפשר להוסיף לו ניקוד בונוס כי הוא באמת הויברטור הכי טוב שיש במחיר שלו... פחות מ100 ש"ח, זה ממש מצויין לויברטור כזה.. אז נעלה אותו ל9 מתוך 10 :)

 

מקווה שנהניתם לקרוא לפחות כמו שאני נהנתי לכתוב את חוויותי... מקווה לחזור לכתוב פה יותר, כי יש לי עוד כמה חוויות שלא סיפרתי עליהן :)

נכתב על ידי , 9/12/2009 11:06   בקטגוריות אוננות, סקס, מיניות, עסקים, אהבה ויחסים, אופטימי, צבא  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עובד ב... ב-10/2/2010 10:58
 



יזמות בתחום המין. פוסט קצת שונה..


היי לכם.. 

בפוסט הבא אני אשתף אתכם במה שקורה לי בחיים עכשיו. אני חושב (מקווה) שיעניין אתכם.

ראוי לציין שזה פחות או יותר מועתק מהודעה שפרסמתי בפורום הסקס של תפוז, שם פרסמתי את זה אתמול.

 

העניין שלי במין, סקס, מיניות וכ"ו אינו סתם חרמנות גרידה (למרות שגם מזה לא חסר, כמובן )

נושא המין מרתק, מעניין ומסקרן אותי. הגישה שלי אליו היא בהתאם.

לאחר שנים של רעיונות בנושאים מגוונים, חלק מהם בתחום אביזרי המין, החלטתי לתת ליזם שבי דרור ולבדוק אפשרות להקים חברה לעיצוב, ייצור ושיווק אביזרי מין. האמת שהסיבה שאני לומד מנהל עסקים (כן-אני סטודנט) היא בדיוק זה- ליזום ולהקים חברות ולתת לדמיון שלי להפוך למציאות.

 

בכל מקרה, כרגע אני במצב שאני מעצב מוצר שהוא בעצם מוצר משלים למוצר אחר. יש חברה אחת דומיננטית וגדולה בעולם בתחום אביזרי המין לגברים (פלשלייט) ואני פיתחתי מוצר פשוט ויעיל שמסייע בניקוי המוצרים שלה. יותר מאוחר היום אני נפגש עם מעצבי מוצר שיעזרו לי לקחת את המוצר שלי (שבניתי לו אבטיפוס בסיסי ביותר) ולהפוך אותו למוצר מוגמר. מהחומרים הטובים ביותר. ולברר איך מייצרים אותו בכמויות מסחריות.

באוקטובר אני טס לברלין לתערוכת הסקס מהגדולות בעולם, שם קבעתי פגישה עם סמנכ"ל ומנכ"ל פלשלייט. לפגישה אני אמור להגיע עם המוצר המוגמר וכל הפרטים לחתימה על חוזה.

 

ועכשיו לשלב ההתייעצות... מאחר ובטווח הרחוק יש כמה וכמה מוצרים שחשבתי עליהם, אני אצטרך ליצור אזשהו מותג. שם לחברה או לליין המוצרים. עם לוגו מושך ומתאים. אני אוהב לוגואים נקיים ושקטים יחסית.. ישבתי וחשבתי ושיחקתי בפוטושופ ומה שיצא זה 2 לוגואים שאני מתלבט ביניהם ואני מעלה כאן לשיקולכם. עליכם לזכור ש99% מהלקוחות יהיו לא ישראליים, לכן אין הרבה משמעות למשחק המילים הקטן שעשיתי באחד מהם. חוץ מאולי שבאתר אני אסביר את השם בתור relaxed pleasure או משהו כזה

 

עוד חשוב להסביר - הלוגו לא מתקשר למוצר שאני מייצר עכשיו. זה שמנקה את הפלשלייט. את המוצר הזה חברת פלשלייט תמכור בעצמה, עם הלוגו שלה, ואני רק אספק לה את המוצר. הלוגו יותר חשוב לטווח הרחוק וליצירת רושם בפגישה הקרובה. אני מקווה שנה הבאה להגיע לתערוכה בברלין עם דוכן וליין של מוצרים יחודיים (ויברטורים, דילדואים, סטראפ און וכ"ו)

 

לוגו 1

 

 

 לוגו 2

 

 

בקיצר... מה יותר טוב לדעתכם? למה? מבחינת העיצוב? השם? מה הייתם משנים?? כל ביקורת שתתנו, טובה או רעה, תתקבל בהמון תודה!! אז אל תעצרו בעדכם. תגידו מה עובר לכם בראש!

 

מחכה לראות מה תגידו. מקווה להרבה תגובות ולדיון מעמיק.

תודה

נכתב על ידי , 5/8/2009 10:26   בקטגוריות סקס, מיניות, אהבה ויחסים, עבודה, אופטימי, יזמות, עסקים  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עובד ב... ב-10/2/2010 10:59
 




דפים:  
כינוי: 

מין: זכר

תמונה




15,220

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעובד ב... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עובד ב... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)