לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Big Girls Don’’t Cry



Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010



לשם שינוי נעשה פוסט קצת פחות מדכא :)
אני לא מרבה לעדכן לאחרונה 
כי הכל נכתב על דפים,לעצמי,מסודר :)
קיבלתי קצת תלונות מאנשים על כך שאין עידכונים
ושזה חסר המון,
אז חברות יקרות אני שמחה שזוהי הרגשתכן
והפוסט הזה מוקדם לכן (L)
3>3>3>3>3>3>3>3>3>3>

אמממ את האמת היא ש...
זו תקופה נחמדה כזו..
קצת רע,קצת הרבה טוב..
וגם הטוב מעורב עם רע..
חבר טוב הציע לי לכתוב לו שיר לאלבום שהוא מתכוון להוציא
(בעזרת ה'-אל תצחק עליי כשאתה קורא את זה חח)
ו...אני מאוד מאוד שמחתי,עדיין!
אבל זה באמת קצת הרבה מלחיץ ..
משהו חדש ואף פעם לא עשיתי קודם,הכל היה בגדר הרצון
ורצון זה משהו טוב!! :)
שלחתי את השירים שכבר כתבתי וכל מיני 'שטויות' שכאלה
ל-3 אנשים מאוד קרובים שאני סומכת עליהם
הם מקצועיים זה חשוב!!
הם הביעו דעה,טוב או רע...
היה גם וגם...זה מורכב בעינינו
ואני שמחה שגם הם רואים את זה ככה.
אני באמת סומכת עליהם כי הם מדהימים 
ואני אוהבת אותם ברמות מטורפות,
ומגיעות להם כל - כך הרבה תודות..
אז..חברים יקרים תודות רבות על הכל אין עליכם 3>
אם אני ממש ארצה ואהיה חמודה,
אז אני אראה גם לכם את השירים!!
33> P:
נכתב על ידי , 31/1/2010 21:21  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPaZxLikeOmGDoodex אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PaZxLikeOmGDoodex ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)