לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיחי טומי השמנה 3:



Avatarכינוי:  טומי השמנה3:

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

my paints








































Tomi
נכתב על ידי טומי השמנה3: , 6/1/2009 16:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה דברים שרשמתי ביומן שלי 3:


זה יום הרביעי שלי בפנימיה הספקתי לנכיר את כולם D: לא את כולם אני זוכת כאילו שמות וזנ [לייק מי צריך אותם].

שתי בנות פה אומרות שאיזה שני בנים מאוהבים בי XDXDXDXDXDXD

 

שיהיה להם בכייף ,כי חבר מהפנימיה לא יהיה לי כי לא כזה אפשר םה XD

 

הייתי בטיול של 3 יום לצפון הרחק מהקסמים ששולחים הקקים על באר שבע [קקים = חמס].

 

כל שלושת הימים האלה הייתי עם הבנים האלה ש"דלוקים "עליי XD

 

נירא נירא ....

 

 

 

רומן: ילד חמודי מעוד  אבל ילדותי רייצח ...

יפה אבל הוא לא יודע איך  להישתמש ביופי שלו..

 

ויקטור: ילד חמודי גם סוג של קוף יפה XD

אבל הוא נמוךךך בעעע

 

-

 

 

זה יום החמישי שלי בפנימיה 3:

 

דיי הופסקו ההזעקות בבאר שבע...

היינו במעדונית וליפני זה בחויינה סוג בצפר ....

במועדונית ראיתי את רומצ'קה XD ...

איזה שמוקי הוא היה אתול הוא זרק לחלון שלי אדמה ועוד אחרי שסידרנו אותו ...

ואז גם בערב הוא בא .. ודיברתי איתו ונתתי לו נשיקה בצח כי עם הייתי מנסה להגיע ללכי שלו הייתי נופלת מהחלון XD

 והיום הוא היה שוב באיזה 2 או 3 בצהריים אז שוב דיברנו 3:

ילד דפוק אבל חמודי רייצח XD

 

-

 

איזה מוזר זה .. כרומן בא ליד החלון ..וכשהוא לא שם אז משעמם לי...

ואני מחכה לו ...שיבוא.!

 

מאניין אותי מזה אומר XD .. מה אני אוהבת אותו? או דלוקה עליו? או מאוהבת בוא XDDD.. ממ או שזה סתם משעמום..

 

היום רשמתי לרומצ'קה מיכתב ברוסית על זה שיחזור חברה שלו ...

 

וגם עזרתי לה לרשום מכתב ...אהבה XD

 

אבל כשעזרתי לה וכשכתבתי שכאילו יחזרו אז ... לא יודעת ממש לא רציתי את זה XD

 

מה זה עוד רמז לרגשות שלי XD ..

 

הייתי רוצה לדעת גם מה הוא חושב או מרגיש אליי ... נעע וגם מה ויקטור חושב XD

 

 

 

איזה מבאס שאני לא יהיה חברה של הילד שאהבתי S:

 

נו טוב נסרוד 3: להראים ראש טומיק יש עוד הרבה דגים בים.!

 

[אבל כל דג הוא שונה ומיוחד  ]

 

3>

 



נכתב על ידי טומי השמנה3: , 5/1/2009 19:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





92
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטומי השמנה3: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טומי השמנה3: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)