לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Perfect Element



כינוי:  -Ghost Reveries-

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

Dave Matthews Band - Big Whiskey and the Groogrux King


אז כבר שנה וחצי לא רשמתי פה מילה... מרגיש מוזר אחרי כל כך הרבה זמן להיכנס לפה.

לא שאי פעם התמדתי לרשום פה.

זה מרגיש לי סתם נחמד לרשום פה לפעמים, שתהיה מזכרת.

 

אז עבר המון... בין היתר השתחררתי הכרתי אנשים חדשים וחוויתי כל מיני חוויות.

מוזר לרשום פה, במיוחד שאני לא באמת מרגישה לנכון לכתוב פה על דברים.

ויש פה דברים שמזכירים לי המון...

 

אני כרגע בתקופת ביניים, השתחררתי, אני מחפשת משהו לעשות עם עצמי, מנסה להקשר לאנשים - לא ממש הולך לי.

 

 

נכתב על ידי -Ghost Reveries- , 23/7/2009 00:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





514
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-Ghost Reveries- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -Ghost Reveries- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)