לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  טלטולי3>

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

אתם חתיכת אנשים כושלים !!


חתיכת דוחים.

נו אז, אני בת 11, אז?

חתיכת בני זונות.

לא נכנסת לפה יותר מי צריך את כל החרא הזה.

נכתב על ידי טלטולי3> , 28/12/2008 22:27  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




התאהבתי בידיד הכי טוב שלי,יותר נכון הוא הצטרף לבית ספר רק השנה ונהינו ידידים טובים

אני חושבת שהוא עדיין אוהב את החברה שלו לשעבר,כי היא נפרדה ממנו לפני הרבה זמן.

אני לא רוצה להרוס  את זה.

אבל אני בוכה כל הזמן כי אני פשוט רוצה להיות קרובה אליו,

אני כ"כ רוצה אותו. אבל אני יודעת שאין שום סיכוי.

 

כדאי לי שפשוט אני ימשיך להיות ידידה שלו וזהו?

נכתב על ידי טלטולי3> , 27/12/2008 15:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

683

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטלטולי3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טלטולי3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)