לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בן: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

שאלון שכזה.


טוב, בגלל שמייקי ביקשה, ואי אפשר שלא להסכים לה, אז... שאלון 3:

 

רשום 20 אנשים שאתה מכיר:

1.מייקי

2.נועה

3.עפרי

4.יוניק

5.מור

6.מורן

7.יול

8.איימי

9.שניץ

10.שירן

11.עטרה

12.יפעת

13.דור

14.רועי

15.יותם

16.שי

17.מיטסוקי

18.ורד

19.אופיר

20.אופק

 

- כמה זמן אתם מכירים את 13? מאז כיתה ז'

 - עם מי הייתם מעדיפים להתקע על אי בודד, עם 11 או עם 5? 5 ^^

- איזו תכונה אתם הכי אוהבים ב16? את ההומור XD

- האם אי פעם הייתם יוצאים עם 9? לא יודע.. יש מצב ^^'

- לאחורנה יצא לכם לפגוש את 7?  אף פעם לא פגשתי >:

- מה לדעתכם הכי מייחד את 19?  שהיא מבקשת ממני לצייר לה ציורים בשיעורי בילוגיה? XD

- אם הייתם צריכים לאכלס את העולם מחדש, עם מי הייתם עושים זאת? לא נעים לי לענות על השאלה הזאת... XDD'

- כמה זמן אתם מכירים את 12? גם מאז כיתה ז', אבל השנה היא עברה לכיתה שלנו! D:

- איזה מוזיקה 8 שומע? אני מניח שהיא שומעת את אן קפה P:

- מה הדבר ש17 הכי שונא לעשות? היא הכי שונאת כשקוראים לה בשם הפרטי שלה X:

- האם הייתם יוצאים עם 20? לא O_O

- האם ל6 יש פירסינג כלשהו? אני לא יודע O:

- איזו תכונה במראה החיצוני הייתם מחליפים עם 18? את השיער *~*

- מה הדבר ש15 הכי אוהב לעשות?  לא יודע, אני תמיד שואל והתשובה לא מובנת O:

- האם 3 יותר גבוה מכם?  לא, אני הכי גבוה! D< (נא לא להעלב, אני אוהב את כל הנמוכים במידה שווה! P=) (צחקתי לגביי הנמוכים... ~_~)

- מהו שם המשפחה של 15? אמיר, תעירו אותי באמצע הלילה ואני אדע (=

- האם אי פעם נמשכתם ל7? לא XDD' (אני מאמין שהיא גם לא אליי XDD')

- האם לדעתם יש סיכוי ש4 ישדוד בנק? בחיים לא. אבל יש מצב שהיא תעבוד עליי ותגיד שהיא עשתה דבר כזה XDD'

- מה הסבירות ש11 יעשה ניתוח לשינוי מין? אותם סיכוים כמו שתיראו עכשיו בשמיים דרקונים ורודים שמדברים רוסית P:

- מה לדעתם הסיכוי ש15 שייך למאפיה? מאפייה או מאפיה? XDD' (לא זה ולא זה)

- האם יש סיכוי ש8 הוא בעצם מרגל של הFBI? אין לדעת D< אבל אני לא חושב O:

- מה המתנה הכי טובה שאפשר לקנות ל10 ליומולדת? משהו שהיא אוהבת, וחיבוק D:

- האם אתם מתגעגעים עכשיו ל16? כן, אני רוצה לשחק איתו מונופול... >:

- האם 18 בנאדם מצחיק? כן D:

- מה הסיכוי ש4 בעצם שייך לזן חייזרים שבא לחקור את כדור הארץ? לא יודע O:

- איפה אתם רואים את 1 בעוד עשר שנים? נשוא עם ילד/2/תאומים (מה שבא לה XD) עם בעל אוהב וכלב/חתול (מה שבא לה XD) עם כל מה שהיא תמיד חלמה שיהיה לה 3>

- איך הכרתם את 9? בבית ספר, בכיתה ז', אבל מתי שבאמת נפגשנו לראשונה ודיברנו, זה היה כשהיא עזבה אותו.. >:

- מה משותף בינכם לבין 2? לשנינו יש משיכה לחתולים! D:

- האם 6 רווק? אני מאמין שלא, כי היא ממש יפה D:

-  מה לדעתם המקצוע שהכי יתאים ל17? רופאת ילדים? D:

- מה אתם הכי אוהבים ב1? את היותה עצמה בלבד D:

-  האם 7 יכולל ללקק לעצמו את המרפק?  לא שאלתי, העלתם לי רעיון לשאול אותה O:

- מה הדבר הכי יפה ש19 אי פעם עשה עבורכם? אממ.. קראה לי חמוד? D: (תבינו שלא הרבה בנות קוראות לי ככה)

- האם הייתם מוכנים לגור עם 3 באותו בית?  כן (=

- האם אתם זוכרים את תאריך יום ההולדת של 12? אני אף פעם לא ידעתי.. T^T

- מה לדעתכם כח העל שהכי יתאים ל14? כוח הרועי? XD

- האם ל20 יש חיות מחמד? לא יודע, אם הייתי שואל הוא היה מרביץ לי D:

- מהו לדעתכם הסוד האפל של 13? את זה אני לא אגיד XDDDDDDDDDDDDDD

-  מה הסיכוי ש10 הוא האח האבוד שלכם? לא יודע O:

 

עכשיו משהו קטן משלי, מה זה השאלות האלה? XDDD'

 

 

נכתב על ידי , 7/2/2009 11:10  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



1,072

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIchigo San ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ichigo San ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)