לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

I'm a Faaabulous disaster


"I always sleep with my mouth open. I know because it's open when I wake up." Marilyn Monroe

Avatarכינוי:  ஜשרוןஜ

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2013

נה דארא האיו!


 


איך העולם רואה אותי?


Marie Myriam - L'oiseau et l'enfant. מחפשת בגוגל מה זה לכל הרוחות אומר ומסתבר שזה הציפור והילד. העולם רואה אותי בתור זואולוגית?


 


האם יהיו לי חיים מאושרים?


Girls2school - girls2school intro- אופטימי מצדי לפרש זאת כ-האושר רק מתחיל?


 


מה אנשים באמת חושבים עליי?


Tempo & NBK GRAY - I want you. אם T.O.P ירצה אותי אז הרי זה סופר דופר- מגה על של שיבוח משובח. אם כל השאר אז אמ....


 


איך אני יכול/ה לעשות את עצמי מאושר/ת?


GIRLS GENERATION - T.O.P-  איי קיל איט! יההה!


 


מה אני צריכ/ה לעשות עם חיי?


DIE ANTWOORD - FATTY  BOOM BOOM- ככל הנראה להפסיק מהברזה לחד"כ ולהיגמל מההרגל המגונה שנקרא- לאכול.


 


האם יהיו לי ילדים?


G.NA - SUPA SOLO- יאאאההה מאד'רפאקינגיהה!


 


עצה טובה בשבילי:


IL MERENARIO (RIPESA) - ENNIO MORRICONE- מחפשת תרגום בגוגל מאיטלקית...- שכיר חרב- ירי. וואי בא בטוב!


 


מהו שיר הנושא שלי, לדעתי?


I WANT CASH - EBN OZN- חשבתם לרגע אחרת?


 


מהו שיר הנושא שלי לדעת אחרים?


THE VIEW FROM THE AFTERNOON - ARCTIC MONKEYS- חושבים שאני תקועה בגיל 16 מבחינה אבולוציונית מוזיקלית?


 


איזה שיר יתנגן בהלוויה שלי?


GOLDEN BROWN - THE STRANGLERS- וואי איזו הלוויה פוצית...


 


איזה סוג אישה/גבר אני אוהב/ת?


ישנן בנות - של להקת הנח"ל- מסביר הרבה...


 


איך יהיה לי היום?


I JUST DON'T KNOW WHAT TO DO WITH MYSELF - DUSTY SPRINGFIELD- כן יש לי דד ליין להיום שלא התחלתי לעבוד עליו עוד- פאנן!


 


למה אני כאן?


WONDERLUST KING - GOGOL BORDELLO- הלוואי שהיה לי כסף לטייל חחח


 


בתור מה אנשים יזכרו אותי?


MASHED POTATO - IMALU- שרון היקרה, זה רמז שתפסיקי להיות כזאת את!


 


איזה שיר יתקע לי בראש מחר?


KPOP 2009 YEAR ENDER REMIX - DON FAUSTINO- אולי משהו משם מחר... מהמרת על אבראקדברא


 


האם יש בחוץ אנשים שבאים לקחת אותי?


MRS. ROBOTA - MODERN TALKING. אמנא מונא סטייל!


 


איך תהיה השנה הזו?


CHELSEA DAGGER - THE FRATELLIS- סקסקסקסקסקסקס איימן!


 


הנגן שלי הוכיח לי שהוא מגוון נורא כעת ולא כולו קייפופ 6 מתוך 17 שירים פה עונים להגדרה- מלוכסנים: אחד יפני אסלי אחד קוריאניות ששרות ביפנית וכל השאר קוריאנים למהדרין. אז שיפסיקו לזיין עלי ת'שכל שאין לי טעם מוזיקלי וכולי קוריאנית בהכחשה ותתחילו לזיין אותי בבקשה.


 

נכתב על ידי &#2972;שרון&#2972; , 13/1/2013 02:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,621
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#2972;שרון&#2972; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#2972;שרון&#2972; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)