לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


לא הכל מצליח בחיים, אבל צריך להאמין.

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

עשייתיי :)


עשיתי עגיל בפופיקקקקקקקקקקקקקקקקק :):):):):)

אחרי כל כך הרבה חששות וסרטונים שראיתי....זהוו עשיתי חח

תמונות אולי בפוסט הבא :)

 

 

שבוע טוב ♥

נכתב על ידי , 31/3/2009 16:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אאאאאההה


מחר יש לי מבחן בתנך ואני לא יודעת כלוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

ואמא שלי לא מוכנה לתת לי אישור לא לעשות אותו מחר =\

 

 

בחופש פסח אני עושה עגיל בפופיקקק-> תאחלו לי בהצלחה :)

 

הכל מצויין אני מרגישה כבר יותר טוב ולא רע לי בגללו...הבנתי שהוא חרא של ילד ושכחתי ממנו...אחרי הרבה ניסיונות!!

 

ופעם ראשונה שנדלקתי על מישהו בגלל האופי שלו ולא בגלל היופיי!!! מחיאות כפייםם לייייי!

 

בקיצור שבוע אופטימיי!

 

 

פסח נעים לכולם!!

נכתב על ידי , 23/3/2009 19:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להלהלהלהלה


זהו החלטתי שאני שוכחת ממנו ושיש עוד מיליון שיהיו במקומו!

עכשיו צריך  להיות בתחושה אופטימית!!

 

 

עכשיו אני יותר בבחירת מגמות אלה האופציות:

 

תיירות

תיאטרון

אומנות

ביולוגיה

פיסיקה

מחשבים

אלקטרוניקה

מערכות ייצור ממוחשבות

תעשייה וניהול

 

 

אין כ"כ הרבה אפשרויות אבל אני אשמח לעצה שלכם!!

 

ואיך שכחתי פורים!!!

 

חחח אני עדיין בהתלבטות למה להתחפש@!!

 

למה אתם מתחפשים? ואם יש רעיונות גם מתקבל!![

 

ביום שישי הזה יש לנו סמינר בירושלים..ואנחנו צריכות (הבנות) לשים חצאית עד הברכיים כי אנחו ניכנס לבית כנסת ...אוף

לא נורא בטוח יהיה כיף!

 

ביום שישי הייתה לנו מסיבה איזורית היה ממש כיף!!

 

 

טוב היה סופש נחמד!!

 

 

יום נעים :)

נכתב על ידי , 1/3/2009 15:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





161

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לhay un lugar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על hay un lugar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)