לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Everybodys having fun to the sound of love.

Avatarכינוי:  רומאו D:

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009

מזל טוב!


נולדה לי אחות!!!
נכתב על ידי רומאו D: , 16/3/2009 12:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האם אלוהים אוהב במבה? XO


כן. כי מי לא אוהב במבה?

ואני אכן חושבת שלאלוהים יש תלתל ג'ינג'י חמוד באמצע הראש.
אני מסתכלת בתמונה ומדמיינת את דאגי עם תחתונים כחולים וחמודים כאלה. [ובלעדיהם] *ריייייייייר*
-
אני אצל נוש, ו- יאי, אני באה לחגוג עם תפוחית את היומולדת שלה [אלינור- תפוחית- אני המצאתי P:]
אבל ברגע זה אני מרגישה בודדה וגלמודה כי חברתי פלוצי במקלחת :(
נוווווווש; אני 3> אותך!
בעיקר כי אבא שלך מכין אוכל ממש טעים.
ובין השאר כי את מושלמת שכזו.
יאו, ישר כשניכנסתי לבית היה ריח מוווווווווווושלם. כמו הריח של דאגי כשהוא מזיע והתקלח באמבטיית שום!

ביי שכזה.

נכתב על ידי רומאו D: , 13/3/2009 19:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

585
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרומאו D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רומאו D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)