לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגון


אין לי מה לאמר רוצים תראו....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2015

אחריי הרבה זמן...


היי,ואי כמה זמן לא רשמתי פה חחח ,יש לי חדשות אני כבר לא ילד קטן אני חוקי ועוד משהו אני הפסקתי עם כמות הסמים המוגזמת שהייתי לוקח ויש לי מישהו חמוד כבר שנתיים,כן החיים משתנים והרבה מאוד השתנה אצלי כמו למשל העובדה שאמא שלי ניפטרה זכרונה לברכה ולקחתי את זה קשה האמת, למרות שהיו לנו הרבה ריבים אבל אי אפשר לא לאהוב הורה אחריי הכל ומאז שהיא ניפטרה לקחתי את עצמי בידייםם אני מאמין שעכשיו היא לפחות גאה בי קצת ואני די מצטער שלא עשיתי את הדברים האלו כשהיא עוד הייתה בחיים אבל את הנעשה אי אפשר להשיב ... ונעבור למשהו אחר קצת יותר משמח הבן זוג שלי כן האהוב שלי (: ,אין לכם מושג כמה אני שמח שאני מכיר אותו לפחות שאני איתו אז אני שוכח לרגע מכל הצרוץ המפגרות שלי נו מה לעשות שאני מאוהב(:ודרך אגב עכשיו אני גר לבד בקרוב גם הבן זוג שלי יעבור לגור איתי ויהיה לנו כייף ,אתם מאמינים בנישואים חד מיניים ? כי אני כן,אני חושב שגם בתור הומו יש לי את הזכות להתחתן עם בחיר ליבי ולהקים משפחה ולא אכפת לי מה ההומופובים רושמים ,שלא יכנסו לפה(:,וזהו זה הכל חפרתי כהרגלי ואני נישארתי קצת ילדותי חחח ,האמת שהתגעגעתי לבלוג הזה הבלוג שלי כבר בם שמונה (:... אני זוכר שרק פתחתי אותו ,תמיד הייתי מתבכיין על משהו כשאני חושב על זה אחורה זה ניראה לי טיפשי ככה לבכות אבל באמת כאב לי על הדברים האלו ועברתי יחסית הרבה לגילי.. בככל מיקרה כן כן שבת בבוקר ואתם בטח שואלים את עצמכם למה אני ער והסיבה היט שבכלל לא ישנתי לא יודע למה אבל אני חושב שאלך לישון עכשיו ,לילה טוב לי ובוקר טוב לכולם (:
נכתב על ידי גלומי -בר , 25/7/2015 06:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  גלומי -בר

בן: 93

ICQ: 575089759 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
1,847
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלומי -בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלומי -בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)