לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דיאטה שפויה ומאוזנת


זנחתי את האכילה המאוזנת לטובת בולמוסים רגשיים רבים מידי ועכשיו חוזרת, לפחות מנסה, לדרך הבריאה והטובה. מוזמנים להצטרף.

Avatarכינוי:  בדיאטה, בריאה.

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

סיכום שישבת ראשון


שלום שלום (ואם אפאחד לא קורא פה, אני מדברת לעצמי, אז מה?)

 

אז...

 

יום שישי (יום 53)

אוכל: הרבה, במודעות מסויימת. המון המון שוקולד. ככה יצא.

ספורט:-

 

סה"כ: לא מדהים בכלל אבל צפיתי את זה ואולי אפילו כיוונתי לזה, אני בסדר עם יום אחד בשבוע שיהיה דפוק כל עוד השאר בסדר..

 

יום שבת (יום 54)

אוכל: בסדר גמור, אולי אפילו מעט מידי.

ספורט: שעה קרוס

 

סה"כ: הייתי כל היום באוניברסיטה ולמדתי, אז יצא שארוחת הצהריים שלי היתה שקית טנה של בייגלה שטוחים (טעים ברמות אחרות) לא מדהים אבל עדיף מכל אופציה אחרת במכונת הממתקים...

 

יום ראשון (יום 55)

אוכל: סבבה

ספורט: שעה קרוס

 

סה"כ: מבחינת כמות- אוכל סבבה, מבחינת איכות, פחות. קצת יותר  מידי לחם.

 


 

יאללה שיהיה לילה טוב והמשך שבוע נהדר

 

חיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררתחיבוק של הסוררת

נכתב על ידי בדיאטה, בריאה. , 31/7/2011 22:13   בקטגוריות דיאטה, דיאטה בריאה, סיכום יומי, ספורט  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הזנחה היסטרית (יש ל תירוץ) ווידוי


שלום לכל מי שטרח ונכנס.. תודה

 

אז המון זמן לא היתי פה, כמובן שהלימודים סחפו אותי. אם הייתי מי שאני רוצה להיות, הייתי כותבת עכשיו שסיימתי את התואר, אבל זה לא נכון.

יש לי עוד 4 מבחנים, מועדי ב'. כי פישלתי בגדול.

 

עם הקושי בלימודים כמובן שהיה קושי עצום בהתמדה על אכילה מאוזנת. היו שבירות קשות, רגעי משבר שהובילו לבולמוסים. קיוויתי שהתקופה הזו עברה אבל קשה לשנות דברים שהתרגלת לעשות במשך תקופה ארוכה.

אני ממשיכה בטיפול, מנסה להבין הרבה דברים על עצמי ובין היתר גם על היחסים שלי עם האוכל וגם מתמידה בחדר הכושר, מה שאולי בלם מעט את העליה אבל לא לגמרי- עליתי קילו מאז שכתבתי פה לאחרונה, אני שוקלת 71.8

קשה לי לתאר בכתב כמה הקידומת הזו קשה לי, אם אי פעם בחיי הגעתי אליה, זה היה לתקופות קצרות ביותר (שבוע- שבועיים) אבל עכשיו נראה שהגוף שלי התייצב שם קצת ודורש השקעה הרבה יותר גדולה כדי לחזור לטווחים נמוכים יותר שפעם היו ה"גבוהים".

 

יוצא לי לראות לאחרונה בלוגי דיאטות מאוזנות ושפויות וזה משמח מאד, כן יירבו.

 


 

בקשר לכותרת- הוידוי. אני לא יודעת כמה זה משנה אבל רציתי לספר משהו שאולי נכון גם לאחרות (ולאחרים?) שמתמודדים עם ירידה במשקל.

לפני כמה חודשים ראיתי באם טי וי את התוכנית "פעם הייתי שמן" או משהו בסגנון. מדובר על ריאליטי שכזה שבו בן נוער שמן מקדיש שלושה חודשים בערך לדיאטה והמון המון ספורט בליווי מאמן כושר.

מודה, יש בסוג התוכניות האלה משהו שמאד מטריד אותי (בפן הבריאותיי והפסיכולוגי בעיקר) אבל גם מאד נותן מוטיבציה.

בכל מקרה, בתחילת התהליך הנער/נערה תולים לוח של ימים בחדר שלהם, וכל יום תולשים דף- רואים כמה ימים נשארו להם עד סוף ה"אתגר". בתור אחת שתמיד מחפשת גירויים חדשים להעלות לעצמי את המוטיבציה החלטתי לעשות גם לוח כזה, ספירת ימים, עד ליום ההולדת שלי.

בהתחלה זה אמנם החדיר לי מוטיבציה מטורפת. בכל יום זכרתי בדיוק עוד כמה ימים נשארו ואמרתי לעצמי "אין! ביום ההולדת אני אהיה X קילו פחות!!!"

 

אבל...

 

הימים עברו, היו עלות ומורדות, כמו תמיד (וטבעי שכך) והימים שהלכו והתמעטו פשוט גרמו לי להילחץ!!! בכל יום כשראיתי את מספר הימים קטן הרגשתי תחושת החמצה ותסכול, מה שגרם לי הרבה פעמים אפילו לוותר מראש

ברור שכל התהליך הזה הוא לא עבור יום אחד ספציפי ובאמת חותר לאורח חיים בריא ובריאות פיסית ונפשית אבל לפעמים טוב שיש איזשהו טריגר- חתונה, יומולדת או משהו שרוצים להרגיש יותר יפים בו אבל האם הספירה הזו גורמת לנו לאבד את עצמנו בתהליך הזה? לשכוח את הסיבות היותר עמוקות למה שמביא אותנו לתהליך הזה? לי ברור שכרגע לא מתאים לי הלחץ הזה, הוא גורם לי להיות מאוכזבת מעצמי מדברים קטנים שבאמת לא שווים את זה

אז הורדתי את הלוח. ויום ההולדת שלי מתקרב בצעדי ענק. אבל גם אם לא אהיה במשקל שאני רוצה (או רציתי) להיות ביום ההולדת, זה הרי לא באמת משנה,

אם אגיע אליו בסופו של דבר

וזאת המטרה העיקרית.

 

גם אם לאט, לקחת בכל יום את ההחלטות הנכונות

לקבל את הימים שבהם ההחלטות פחות טובות ולהבין מאיפה הן באות

להתמיד ולא לשכוח

שבסופו של דבר, אגיע.

 

YES WE CAN

 

חיבוק

 

ושוב.. סליחה שלוקח לי ימבה זמן לענות על תגובותיכן המקסימות, המחשב שלי לא בקטע ואני צריכה לעשות זאת ממחשבים אחרים..מוציא לשון

נכתב על ידי בדיאטה, בריאה. , 29/7/2011 15:55   בקטגוריות דיאטה, דיאטה בריאה, חריגה, נפילה, ספורט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





937
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבדיאטה, בריאה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בדיאטה, בריאה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)