לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

EmoStyle



Avatarכינוי: 

בן: 27

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

ביקור אצל אחותי בהמבורג


אז ככה, אבא שלי ראובן שכרגע שגריר במינכן עבר לגור בישראל אבל במקורו הוא גרמני. מהת'ופה בה הוא שהה בגרמניה נולדו לו שתי בנות מאישתו הראשונה אחיותי שרה ונומי. שרה בת 31 נשואה לבחור נחמד בשם אנדרה שאני גם חושב שהיה בחירה מצויינת. הם נשואים כבר 4 שנים ולפני שנה נולד להם ילד בשם לינוס אחייני. הוא חמוד מאוד מאוד מאוד ואני אוהב אותו מאוד ואני תמיד מתרגש כאשר אני בא להמבורג לבקר אותו^^. הנסיעה להמבורג מעצבנת זה כ800 ק"מ ממינכן וזה 6 שעות ברכבת מהירה בשם ICE-inter city express כשהגענו נסענו תחנה אחת לבית של אחותי שרה. שם ראיתי את לינוס ונורא התרגשתי ומה שהסתבר לי מאוחר יותר הוא שאחיו של אנדרה קלוד ופייר גם שם ואנחנו נטייל איתם. אחרי שראינו את לינוס הגענו למלון וחיכינו לאחים של אנדרה במסעדה. אז כשהגיעו האחים היו נורא נחמדים כמובן שאבא שלי נתן לי בירה והיה ממש נחמד. אכלו ואז נסענו למכסן ישן ליד הנמל שש הסבירו לנו על האוניות שעוגנות בנמל היה מאוד מעניין ונהנתי מאוד. אחר כך מכיבן שאבא שלי ואני היינו עייפים מאוד הלכנו לישון. למוחורת הלכנו ללינוס כ30 דקות ושיחקנו איתו. היה כיף מאוד חגגנו לו יומולדת שנה וזה היה מאוד יפה. ירד הרבה שלג והיה אף קר מאוד. אני מכווה כאשר לינוס יגדל הוא יבוא לבקר אותי במינכן ואני אוכל להשגיח עליו. הוא צחקן מאוד והוא מאוד חמוד. אחר כך המשכנו לבתים של אבא שלי שגר בעבר בהמבורג עם אישתו הראשונה ועם האחיות שלי. שם הוא סיפר לי את סיפור חייו ועל אישתו הראשונה הזונה וואלי שבגדה בו עם השכן. זה מאוד חשוב לי להכיר את השורשים שלי בגרמניה ובקרוב אף ניסע לליטמריץ עיר הולדתו של סבי פראנץ בק. חגיגת היום הולדת הייתה מרתקת וכייפית אני לא מאמין איך הוא גדל רק חבר שנומי לא הייתה שם. אני מאוד קשור לנומי מכייבן שכולם אומרים כמה שאני דומה לה ובאמת יש לנו מראה דומה ואופי דומה אנחנו כמו תאומים כאלה רק שהיא ב 29... היה ביקור מוצלח ביותר וחשוב לי מאוד לבקר לעיתים יותר קרובות עכשיו שלינוס גדל. בוף נסענו 6 שעות חזרה למינכן ישנתי שעתיים בדרך והגענו ב2 בלילה חזרה. אבא שלי ואני עוד הספקנו לראות מערבון ממש מגניב והלכנו לישון. אז נזכרתי כמה שלינוס שמח ואני עצוב כמה כיף לו שהוא לא מבין מה קורה.... חבל שאני כ"כ מדוכא זה מרגיז אבל מה לעשות כנראה שיש סיבה לזה שהדביקו לי תכינוי תתוית אימו בבצפר... אני יותר מדי חסק חיים למרות שיש לי הכל אני מרגיש ריק...
נכתב על ידי , 5/1/2009 15:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





260
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החיים מעבר לים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDarkEmo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DarkEmo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)