לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי-שירלי!


יהיו פה כל הקטעים על החיים שלי.על הפחד בדרום.ויהיה גם כיף ועוד דברים משמחים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

1/2009

בעיה|רקעים|


בעיה!

 

 

אמממ..

קבלו,יש לי בעיה בבלוג ואני מחכה שחברה שלי תבו ותסדר לי את זה אבל בגלל המצב בדרום(ואני בבאר שבע),

ההורים שלה לא מרשים לה אז אולי בעוד כמה ימים..גג שבוע,אני אחלק את הבלוג שלי לקטגוריות..

 

 

רקעים!

 

   

   

        

     

  

  

 

 

 

זה כל מה שמצאתי לעכשיו.

 

נכתב על ידי , 4/1/2009 23:02  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



50 ש"ח


יא...משעמם לי בחיים אז שאלתי את עצמי מה לעשות עם 50 שח..

לחכות לחודש הבא שיהיה לי 100?לחסוך עד היומהולדת שלי שיהיה לי 600 שח?

או מה?!

יואו...אם אני אחכה ויהיה לי 600...

אני אקנה לי מצלמה..

אבל עדיף לקנות פלאפון או מצלמה?

חייבת עזרה..

נכתב על ידי , 4/1/2009 19:44  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עזרה?!


מישהו יכול לומר לי איך לעשות את ה.....אני לא יודעת איך קוראים לזה/הדברים
שכתוב שם הנגללים האלה..
שיש להם כותבת כמו:
"חברים"
"בלוגים אחרים"
וכאלה..
אני לא יודעת איך לעשות את זה אנשים!!!
נכתב על ידי , 4/1/2009 19:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצוב,יפה,רשע.


 

דבר יפה , אמיתי , עצוב :((

שמי הוא שרה ..  אני בת 4
עיניי נפוחות ,  אני לא יכולה לראות כלום .
בטח אני מטומטמת,  בטח אני ילדה רעה ,
אחרת מה היא הסיבה בגללה אמא צועקת ?
הייתי רוצה להיות יותר טובה
הייתי רוצה לא להיות מכוערת
אולי אז אמא הייתה רוצה לחבק אותי ..
אסור לי אסור לי לבקש דברים לדבר
אחרת כל היום אהיה סגורה בחדר .
כאשר אני מתעוררת
תמיד אני לבדי הבית חשוך שעות על גבי שעות ..
כשאמא תחזור אשתדל להיות טובה ,  אם היא תכה אותי?
אז לפחות שיהיה רק פעם אחת
אני לא עושה עכשיו רעש כי הדלת נפתחת
אבא הגיע שיכור הביתה
אני שומעת אותו כועס  את שמי הוא צועק !
אני מנסה להסתתר מאחורי הקיר 

משתדלת להסתתר מהמבט האיום שלו ,
לא יכולה שלא לבכות  מרגישה מבועתת ..
הוא מוצא אותי , בוכה
מעליב אותי ,
אומר לי שהבעיות שלו הן בגללי ובאשמתי ..
אבא מתחיל להכות אותי ,
ממשיך לצעוק עלי
אני מנסה להשתחרר מידיו האוחזות בי בחוזקה
מנסה לברוח לחדרי  הצלחתי להתשחרר מידיו ..
אאני רצה ומועדת ,
נופלת על הרצפה,  עצמותיי כבר כואבות,
אבא אומר מילים  שאני לא מבינה ..
הוא אומר לי שהוא רוצה שאני אמות
שאני לא חשובה  שאני סתם נולדתי
סלח לי אני צועקת ..
אבל כבר מאוחר מידי
פניו בוערים , המכות והמילים ..
כואבות באמת !
מבקשת מאלוהים
רחמנות וחמלה ..
בסוף הכל נגמר, והוא הולך לכיוון הדלת,

בזמן שאני על הרצפה , מוכה ומדממת .
כמו בכל לילה ,
אבל הפעם אני מרגישה שזה כואב במיוחד
קשה לי לנשום , נשמתי נעתקת .

שמי הוא שרה,
בת 4
הלילה אבא שלי הרג אותי ללא רחמים ..

קיימים מליוני ילדים בעולם כמו שרה ,אלה הם מעשים חולניים ,

שבאמת קורים כי רק מי שאין לו לב לא ירגיש כלום כשיקרא אותו .

כל מה שאני שמבקשת הוא שתתפללו על ילדים כמו שרה,
ותכיר בעובדה שדברים כאלה כן קוראים באמת,
ושהורים כאלה חיים בינינו ובחברתנו ..
התפלל למען סוף ניצול ילדים ולמען בטחונם !! 

 

 

תראו מה הורים עושים לילדים שלהם!

קחו את זה לבלוגכם ומנעו את התופעה האכזרית והאיומה הזאת!

נכתב על ידי , 4/1/2009 18:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 27

תמונה




235
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירליXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירליXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)