לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

reality bites


"יש הרבה אנשים בעולם...אבל לא מספיק בני אדם".

כינוי:  מומין

בת: 37

ICQ: 329873376 



תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

אוי אני כזה נ-ז-ק...!!!


קיי , זהו סיפורו של בקבוק יין שקיבלנו ב93 בבר מצווה של אח שלי...

זה היה בקבוק וואחד ענק!!!!

בקבוק היין שכב לו מתחת לשולחן של המטבח כבר 13 שנה...

 

עד ש...

 

יום בהיר אחד...הייתי חייבת לשבת ליד השולחן ולהתחיל לבעוט בו על מנת לפוגג את השיעמום...ואז אממ...

 















 

 

אומרים שיין משתבח עם השנים...

 

well ,  i guess we'll never gonna find out about this one...

 

היין של הבר מצווה של אח ש'לי...

1993-2006

נכתב על ידי מומין , 21/2/2006 09:42   בקטגוריות סתם לא קשור  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





8,839
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למומין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מומין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)