לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכונכיה של עדן.


I NEVER LOOK BACK, DARLING. IT DISTRACTS ME FROM THE NOW

Avatarכינוי:  ספתא סורגת x

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2018    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2018

ישרא לא היה אמור להיכחד?


הלו? יש פה מישהו?

 

לאורך השנים זכרתי שאם לא כותבים בבלוג מעל לתקופה מסויימת הוא משמיד את עצמו או משהו, אבל תמיד הוא עשה איתי חסד וחיכה לי שאחזור שבורה ומרוסקת להפיל עליו את כל המטענים שלי

עכשיו מוזר לחשוב שעוד מעט לא תהיה לי האופציה

זה מרגיש כמו גסיסה של משהו

אני כבר לא מרגישה צורך לבוא ולכתוב כאן כל כך, אבל עדיין

השתניתי מאוד מאז 19.3.2008 וקרו הרבה דברים

הרבה דברים טובים שחשבתי שבחיים לא יקרו לי קרו לי ואני בטוחה שעוד יקרו

 

רשימת הנפשות הפועלות כוללת בתוכה כל כך הרבה אנשים שכיף להיזכר בהם

חלק מהם עדיין קיימים בחיי וחלק חלפו ממני הלאה 

 

ואני אוהבת את הבלוג הזה 

ואוהבת את תיבת הטקסט הקטנה הזאת שכתבתי בה את מיטב הסודות שלי בשעות מאוחרות בלילה 

שבכיתי לתוכה וכעסתי לתוכה 

ותמיד הכילה כל גחמה או זעם שלי בסבלנות אין קץ 

וגם עכשיו מכילה את הפלצנות היעני בוגרת שלי שמנסה להישאר מאופקת בפרידה שמאוד מעציבה אותה 

 

אם הבלוג ישרוד עוד שלושה חודשים הוא יהיה בן עשר

אף פעם לא חשבתי שאני אהיה מהאלה שיש להם בלוג

לא חשבתי שאני אהיה מהאלה שיש להם בלוג ששרד כל כך הרבה זמן 

 

הכרתי פה חברים ואנשים מעניינים

וגם אותי מהרבה זוויות שהיה לי הרבה יותר מורכב להבחין בהן בלי הבלוג

תודה לכונכיה שלי שכתובה בשגיאת כתיב מ2008 אבל מסתדרת לי מאוד בתוך הראש

ותודה לסבתא הסורגתX שלי שעדיין סורגת ועדיין סבתא לפעמים

 

 

תודה לי

ותודה לכן ולכם 

נתראה בשמחות 

נכתב על ידי ספתא סורגת x , 4/1/2018 02:22  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , עכברי עיר , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספתא סורגת x אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספתא סורגת x ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)