לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...My little stuff


אממ... הבלוג יהיה מין קופסאת הפתעות כזאת, שכל מה שרוצים מוצאים בה. מומלץ בהחלט!!!

Avatarכינוי:  L_G ™

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

היי לכולם (:



אז, היי לכל ילדי העולם D:

מזמן לא עדכנתי וכבר התחיל

החופש הגדול, אפשר לומר

אפילו נגמר עוד מעט. טוב,

מחר אני יוצאת למחנה אימונים

שווה ביותר DD: אני כמעט

לגמרי בטוחה שאני אהנה

שם 100%. אני אחזור

ביום חמישי שזה ה- 30.7

שבו יש לי יום הולדת, אשמח

לברכות או מתנות 3 :

בקיצור, בחודש הזה כבר

הספקתי לפתוח אתר ובלוג

חדשים, והנה הכתובות לפניכם:
פנסי- האתר בטיפו:
http://www.tipo.co.il/zone/?zone=35713697122660

הסטודיו של לולה- הבלוג:

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=649624

חחח חשבתי שאני לא אצליח

לעדכן את הבלוג יותר, כי זה

לא נתן לי אפשרות כניסה.

אז אני כן יכולה דווקא (;

בקרוב עיצוב חדש DD:

אז זהו נראה לי, תודה שאתם

מגיבים ותומכים. זה מקסים.

טוב, ביי ביי ביינתים 3:

 


מישהו רוצה שאני אעשה לו חתימה? D:

נכתב על ידי L_G ™ , 25/7/2009 18:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL_G ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L_G ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)