לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

...My little stuff


אממ... הבלוג יהיה מין קופסאת הפתעות כזאת, שכל מה שרוצים מוצאים בה. מומלץ בהחלט!!!

Avatarכינוי:  L_G ™

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

!Hi



אז היי לכולם. חזרתי מהמחנה

אימונים, היה כיף, קשה, מצחיק,

עצוב לפעמים ועוד רגשות אחרות x3

העיקר שנהנתי. חחח... טוב אז,

היום יש לי יום הולדת DDDDDD:

לפחות לפני 00:00 שבו יהיה כבר

ה-31... איזה באסה! לא נורא.

תמונות מהמחנה יהיו בפוסט הבא,

לא הספקתי להעלות אותן. D;

הבנות עשו לי הפתעה והן חברות

פשוט מדהימות. כיף להיות איתן.

היו ממש קטעים, בכל יום היה משהו

אחר קורע XD תאמינו לי, אני

לא נחתי לרגע במחנה אימונים הזה.

אז, מה קורה איתכם? קרה משהו

מעניין כשלא הייתי פה? אני אשמח
לשמוע את הכל, אני מפחדת
להפסיד XDD" אז טוב, אין לי עוד

מה לומר לכם, רק שתמשיכו ליהנות

ממה שנשאר מהחופשה ו... זהו.

אגב: איך העיצוב? לא יצא כ"כ

טוב הפעם. לא יודעת למה, אבל לא

נורא. אני אסתדר עם הקטע של

העיצובים XD אז זהו, נכון? P:


נכתב על ידי L_G ™ , 30/7/2009 23:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לL_G ™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על L_G ™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)