לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

People Just Running Away Form Thier BeLoved Friends......Sad


החיים.....

Avatarכינוי:  Bad Life

מין: זכר

MSN:  1





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

איך זה קרה!?!?!?


היום הייתה היומולדת הכי מגניבה של דור פשוט אי אפשר לתאר כל מה שאתם רוצים היה משוקלד וטחנו שוקולד עד לצהריים היה כל כך סוס!!!! מזל טוב דור!!!

אחרי שטחנו שוקולד היינו צריכים לסדר כמובן אז סידרנו וזה ואז אמרו לי שאני לא מסדר אז לא ממש היה לי איכפת וגם לחברים שלי לא אבל רק למישהי 1 זה היה איכפת......

סיון

שהיא צרחה עלי זה היה כאילו כל העולם התפוצץ נשבר לי הלב.....

דברים שהיא עושה כנראה בשביל לא יודע מה אני באמת לא יודע....

כשהיא והחבר הכי טוב שלי בערך.. (עדן) נמרחים 1 על השני אז לא ממש איכפת לי כיא אם טוב לה אז גם לי (עדן אל תקח אז זה אישית דבר איתי ...)

אולי היא עושה את זה כדי להכאיב לי אני ממש לא יודע ...

אם לא טוב לך עם זה שאני אוהב אותך תגידי לי אני פשוט אפסיק.....

כי אם לא טוב לך עם זה גם לי לא........

שרע לך את תמיד פונה אלי כי אני תמיד מקשיב אם הייתי מפסיק זה היה פוגע בך מאוד נכון...!?!?

 

 

תביני אני רוצה רק שתיהי מאושרת!!!!!!!!!!!

 

אז בבקשה תגידי לי מה את מנסה להוציא ממני?!?!!?!?!?!?

 

                                                       שגיא

נכתב על ידי Bad Life , 3/1/2009 23:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



2009!!!!


כבר עברה עוד שנה הצלחתי מה שרציתי הכל הלך טוב אבל אז נשבר לי פשוט נשבר לי הלב....

 

משהיה צריך להיות אתמול(סיליבסטר) לא קרה אני עדיין מדוכא פעם היה לנו טוב היה יכול להיות מצוין אבל...

 

כל הטעיות זה רק הרס והרס והרס חיים רק מתאכזרים אליך כל יום יותר ויותר!!!

 

כמה חבל שזו שאני אוהב פעם אהבה אותי אבל כנראה זה לא היה הזמן הטוב ביותר וזה פשוט נגמר והלך זאת הסיבה שבגללה אני ככה....

 

אם את נכנסת לפה תדעי שלא היה לא יהיה עוד מישהו כמוני שיאהב אותך ככה!!!!!!

 

 

 

 

Bad Life!

נכתב על ידי Bad Life , 1/1/2009 15:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון!


אנשים הכל חדש דנדש!!!! אין מה לחפור מחר אני יעדכן.......

נכתב על ידי Bad Life , 1/1/2009 00:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





97
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBad Life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bad Life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)