לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עומר


זה הבלוג שלי... מי שרוצה שיקרא... מי שלא לא צריך... כנסו... יהיה כיף... אל תשכחו להגיב... וללנקק...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

בר מצווה לייייייייייייי!!!!!!!!!!!


היום לא הלכתי לבית ספר

למרות שהיה מבחן בתנ"כ

קמתי בשמונה

הלכתי עם אמא שלי ואח שלי למספרה

סידרנו את השיער

ואז הלכנו הביתה להתארגן לאירוע

היינו שמה בשתיים עשרה וחצי

היו מלא הפעלות כמו:

נינטנדו ווי,פלייסטיישן 3,כדורסל,הוקי אוויר,כדורגל שולחן,פינג פונג.

בהתחלה הגיעו הבני דודים שלי וכל פעם היינו צריכים להצטלם

ראו איך אח שלי סובל

רק למי שלא יודע-זאת הייתה בר מצווה כפולה

שלי ושל אח שלי

איך כל הצילומים והקבלת פנים כל הלחי שלי הייתה אדומה

החברים שלי הגיעו

צחקנו ונהנו

עד שנכנסנו

הכרתי לכולם את הבני דודים הקטנטנים שלי

אחר כך היה אוכל

היו שניצלים וצ'יפסים וכאלה

אחר כך נכנסנו פנימה לראות את המצגת שאימא שלנו הכינה לנו

ומה מתברר:

שאני ואח שלי היינו בח"ול החברים שלי ושל אח שלי באו לבית שלנו והצטלמו!!!!

החברים שלי (המגניבים והיצירתיים) עשו כזה כמו "קדימה לבר מצווה" עם הסאונד של משימה בלתי אפשרית....

טואואווווווו טואואוווווווווו טא טא טא טא טא טאטא טאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווווווווווו

אחר כך היו נאומים

בהתחלה אימא שלנו קראה

ואחר כך אני ואח שלי

רק שתדעו-המשפחה של אבא שלי לא הייתה....

למה?

כי ההורים שלי גרושים אז זה בא על חשבוני.....

אבל  לא נורא

היה כיף

כולם אחר כך אמרו לי שהמצגת גרמה להם לבכות....

היו גם ריקודים אבל אף אחד לא רקד....

כולם שיחקו :)

די התעצבנתי שניקול התחילה לזרוק קרח :(

ושירין שיתף פעולה :((((((

קיבלנו הרבה מתנות

כמו:

מגלי קיבלתי-שמיכת שטח....

איזו מן מתנה זאת??????

קצת מוזר........

אבל תודה על כל מתנה

מבת דודה של אימא שלי קיבלתי שרשרת מזהב שרשום עליה-

שישמרך האל

מה זה??????????

אנשים חושבים שאחרי שעשיתי בר מצווה חזרתי בתשובה!

דודה של אימא שלי הביאה לי מחזיק מפתחות של מזוזה!!!!!!!!

היה גם באירוע סדנת שרשראות שכל הבני דודים הקטנים נדבקו אליה

בסוף בת דודה שלי הקטנה יצאה עם שרשרת יותר גדולה ממנה......

אמממממממ פתחנו את המעטפות.....

היינו אצל סבא וסבתא שלי (היום אני לא ישן אצל אבא שלי :)  )

רציתי להסביר פעם אחת ולתמיד על סידורי השינה

טוב ככה זה:

בימי ראשון אנחנו ישנים אצל אימא שלנו-קבוע

בימי שני אנחנו ישנים ככה-שיש לי מקהלה אז אצל אימא,שאין לי אז אצל אבא

בימי שלישי אנחנו ישנים אצל אימא שלנו-קבוע

בימי רביעי אנחנו ישנים ככה-אם ביום שני ישנו אצל אבא שלי אז אנחנו ישנים אצל אמא שלי ואם לא אז אנחנו כן ישנים

בימי חמישי-ישנים אצל אימא

בימי שישי-שבוע אצל אבא  שבוע אצל אמא

בימי שבת-אצל אבא

 

הבנתם?מה הבנתם?לא הבנתם!!!!!

עדיין לא החלטנו מה אנחנו עושים עם הכסף....

אולי נקנה טלוויזית פלזמה....

אולי סוני פלייסטיישן שלוש....

אולי נינטנדו ווי.....

אולי נטוס לחו"ל!!!!

טוב אמממממ נראה לי שאני אלך לראות קצת טלוויזיה

לססססססססססססססיייייייייווווווווווווווםםםםםםםםםםםםםם

"ברצונני להודות להוריי שהביאוני עד הלום!!!!!"

לא סתם...........

אני רוצה להגיד תודה לכל החברים האהובים שלי שעשו את הקליפ שבאו!!!!!
אני משער שחלק מכם בכלל לא יידעו שרשמתי את זה אבל לא משנה

בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

תנו לי מ

תנו לי ז

תנו לי ל

 

תנו לי ט

תנו לי ו

תנו לי ב

תנו לי !

מה קיבלנו

מזל טוב!!!!!!

 

נכתב על ידי omer=p , 22/5/2009 20:25  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  omer=p

בן: 27

ICQ: 488333642 




1,032
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לomer=p אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על omer=p ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)