לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ביקורות, זה הכל.


ביקורות אמיתיות, כנות. ולא, לא קל לקבל 100.

כינוי:  זאת שמבקרת.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

ביקורת מס' 2.


שלום לכולם!

זוהי ביקורת לבלוג הזה- 511057

 

נמדד על-פי:

פרטים (שכולל כינוי, שם הבלוג, כותרת הבלוג, תיאור, תגובות, ארכיון, כניסות)- 20 נק'

מראה הבלוג- 10 נק'

תוכן- 40 נק'

רשימות- 30 נק'

בסה"כ- 100 נק'.

 

שם הבלוג- בלוג אישי על חיים אישיים.- אני חושבת שהיית יכולה לשחק עם השם עוד קצת, השם די נדוש.

כותרת הבלוג- אין, וחבל.

תיאור הבלוג- אם אלה החיים - אולי עדיף למות.- אהבתי. למרות שזה קצת מדכא.

כינוי- חסויה , לא מוסבך .- הכינוי נחמד מאוד, רק שקצת מפריעים לי הרווחים בין הפסיק והנקודה. אני יודעת שאת לא כותבת כך.

תגובות בממוצע (לפי חודש דצמבר)- בערך 9 תגובות לפוסט, אך יש פוסטים שמספר התגובות גדול מ15.

חצי מהתגובות הן שלך, שזה בערך 4 תגובות לפוסט שהן לא שלך. דל יחסית לבלוגים אישיים.

ארכיון- חמישה חודשים, יפה!

כניסות- 798. לחמישה חודשים זה ממש לא הרבה.

 

סה"כ בקטגוריה "פרטים"- 8 מתוך 20.

 

לוגו- לוגו מעוצב, בתוך מסגרת תמונה, שבו כתוב "החיים הם לא ספר, אבל אפשר להפוך אותם לאגדה".- אהבתי נורא. משפט יפה, משקף את התוכן בבלוג שלך, לדעתי.

רקע- מטריות ירוקות-כחולות ועננים קטנים. לא ממש מתאים לדעתי.

התאמת צבעים- שקוף-לבן-חום. מתאים ללוגו.

הכתב- קריא ומסודר.

 

סה"כ בקטגורייה "מראה"- 9 מתוך 10.

 

תוכן- אני חייבת לציין שאת כותבת נהדר.

אני נורא אהבתי לקרוא את הפוסטים שלך, מדי פעם את שמה תמונות ואנימציות, המושך את העין וגורם לי לרצות לקרוא עוד ועוד.

את כותבת בשפה גבוהה ועשירה, מה שמושך אותי לקרוא בפוסטים שלך.

את יודעת להתבטא נהדר.

פעמים נדירות אני שמה לב שאת מוסיפה סמיילים, אבל זה לעיתים נדירות, לא כמו מה שאני רואה בכמה בלוגים אחרים.

 

סה"כ בקטגורייה "תוכן"- 38 מתוך 40.

 

רשימות- אני חייבת לציין קודם כל, שהרשימות מעוצבות, מה שמוסיף לבלוג המון.

כותרת רשימה ראשונה- היה הייתה פעם..- מה שמתחיל את רוב האגדות. את מספרת מעט על עצמך, בגוף שלישי.

שמת שם גם כפתור של "מלך האריות", הכפתור חמוד, אך אני חושבת שזה לא המקום.

כותרת רשימה שנייה- נסיכים ושאר פיות- רשימה שלדברים שאת אוהבת. אהבתי את הרעיון.

רשימה לעניין.

כותרת רשימה שלישית- מכשפות ואנשי זאב- גם על אותו רעיון כמו בכותרת הרשימה השנייה. דברים שאת לא אוהבת.

גם כן, רשימה לעניין ובשפה גבוהה.

כותרת רשימה רביעית- פיל לעולם לא שוכח.- רשימת לקרוא ולעשות. אהבתי נורא את הרעיון! מצחיק וחמוד.

את רשימת לעשות יש כמעט בכל בלוג אישי, אבל רשימת לקרוא לדעתי מאוד מקורי. לא ראיתי בשום מקום.

כותרת רשימה חמישית- And They Lived Happily Ever After- כמו כל אגדת דיסני שמסתיימת. רשימת קוראים אחרונים.

גם פה, אהבתי את הרעיון.

כותרת רשימה שישית- תודה (לא מעוצבת)- קרדיטים. חבל שהיא לא מעוצבת.

כותרת רשימה חמישית- תמונה של פו הדוב וטיגר קטנטנים- ואפילו את רשמת:

אני רשימה חסרת פשר לחלוטין שלא רוצה להמחק. נעים מאוד.

אולי לדעת אחרים זה מצחיק, אבל לפי דעתי זה מוריד מערכו של הבלוג.

 

סה"כ בקטגורייה "רשימות"- 27 מתוך 30.

 

סה"כ:  82 נקודות! אצלי זה נחשב ציון גבוה. כל הכבוד!

לסיכום: בלוג רציני, כתוב בצורה יפה, רשימות מקסימות, רק מספר התגובות והכניסות לא מי-יודע-מה.

ואני ממליצה להחליף רקע ואייקון

 

אני מקווה שלא נעלבת מהביקורת שלי, היא רק כדי שתשפרי את הבלוג.

 

תמשיכו להזמין חבר'ה!

להת', המבקרת.

 

עריכה:

אוקיי, הגעתי למסקנה שלא כל יום אני יכולה לבקר ולעלות פוסט.

עוד שתי הזמנות לביקורות אני סוגרת את המפעל.
אעדכן בסופי השבוע, ואם ייצא לי אעדכן גם באמצע השבוע.

נכתב על ידי זאת שמבקרת. , 3/1/2009 12:22  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

309

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת שמבקרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת שמבקרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)