לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


And Everything I Feel For You I Wrote Down On One Piece Of Paper

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

הודעה + מפגש + סרטון חדש


 

  

 

בנות,

לפני ההודעה הסופר-דופר חשובה שלי יש סרטון חדש של מקפרוג'קט

 כנסו לפה, למרות, שמשום מה זה נראה כאילו הקישור לא עובד, קישור המזורגג.

חשוב שתפיצו אותו ותגיבו ! תגידו לכל מי שאתן מכירות לראות אותו, לסבא, לסבתא, לבת דודה מהצד הבעל השני של הדודה

ממש חשוב, להציף את מקפלייי בטוויטר. הסרטון ממש מצחיק ואני מקווה שבמפגש שיהיה ב-23 ישתתפו יותר בנות בסרטון עצמו. לא להתבייש ! לדעת עוד םפרטים על המפגש כנסו לבלוג של מקפרוג'קט. אוה כן ! הבלוג של מעריב לנוער שם שיר של מקפליי בפינת המושלש, את 5CIHH אבל עדיין, מקפליי *-*. אז תגיבו להם שידעו שזה חשוב לנו ומי ייתן ובקרוב ישימו שם גם מקפרוג'קט.

 


 

אוקיי, עכשיו לגבי הסיפור. אני יכולה לומר בכנות שהסיפור נמרח בצורה מטורפת. בפרקים הראשונים (15 ראשונים) יכולתי לכתוב הרבה ועוד לחשוב אם לקצר קצת את הפרק אבל אז נוצר לי לחץ ומחסור בפרקים והייתי כותבת סתם פרקים ועכשיו זה נמרח לי ויצר בעיות. אבל אני לא רוצה להפסיק לכתוב, חשבתי על זה כבר. אני אוהבת את הסיפור ויצא לי ממנו סבטוחה שלמה. אז לפני שיהיה פרק המשך והכל כרגיל אני רוצה לסכם לכן בראש הכל. למי שלא הבינה. וגם לשאול כמה שאלות לפני שאני אחזור עם פרקים חדשים. מקווה שתבינו.

 

Ignorance - רובין הגיעה יחד עם חברתה, אלכס, אל אנגליה, לונדון, אחרי שהתגוררה במשך כמה שנים בניו יורק יחד עם אביה. אחרי הירידה מהמטוס היא פגשה את דאגי פוינטר, הלא הוא הנער שבגללו היא סולקה מביה"ס ועברה לארה"ב. בהתחלה הוא לא מזהה אותה והיא מנסה להתרחק ממנו. הוא מגיע אליה הביתה יחד עם דני כדי להחזיר לה משהו שאבד לה ובין השניים נוצר קליק והם מתחילים לצאת. אלכס נדלקת על דני אבל לצערה הרב יש לו חברה, לולה. היא מוותרת עליו וממשיכה הלאה אבל, לא לפני שהיא שוברת לו את אתם-יודעים-מה.

 

נדמה שהכל טוב. אלכס בסדר, דני יבריא ורובין ודאגי יחד אבל אז מגיע ריאן, מי שעובד עם רובין בבית קפה 'סטארבקס' נדמה שהוא הולך להפריד בין השניים. אבל איך ? למה ? אם זה בגלל שהוא מעוניין בקשר עם רובין ? היחידה שיודעת היא לולה. רובין עוד תגלה...


מקווה שעכשיו הכל מובן. אם יש לכן שאלות אן מוזמנות לשאול. וגם סתם תגידו לי מה אהבתן בסיפור מה אני יכולה לשפר כדי שהסיפור ימשיך להיות טוב, טוב יותר. תהיו כנים ח'ברס. עוד יומיים חופש גדול ! עוד 13 ימים אנגליה ! !@#$%^()*^#@$%

 

קרן פוינטר

xoxoxo

 

, 16/6/2009 16:52  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט

 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

25,878
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIgnorance © אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ignorance © ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)