לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי...:)


my blog is my best friend!!! XD

Avatarכינוי:  ( ~ loly ~ )

בת: 25

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

פסח... טוב או רע?


חג פסח שמח וכשר!

אני בכללי בעד חג פסח -

(מציאת אפיקומן , תירוש ישן , חופש , חופש וחופש) 

חוץ מדבר אחד:

 

החג הזה ממש, אבל ממש

יבש .

ואני לאו דווקא מתייחסת לשעמום הטוטאלי של שידורים חוזרים, תוכניות משעממות \ מגעילות \ לתינוקות,

תחשבו שאני חזירה, אבל אני מתכוונת לאוכל.

מה זה האוכל הזה?!

אני בטוחה שכשבני ישראל יצאו ממצריים,

הם לא ממש ראו בעיה באכילת מצות

ובטח לא חשבו על הדור הבא.

למה הם לא לקחו למסע פיתות לחם ושוקולד?!

ולמה אנחנו צריכים לסבול מזה שמישהו שכח\לא היה לו זמן להכין?

ובכל זאת,

כל שנה ושנה,

אנחנו מוצאים את עצמנו בסופר ממלאים את העגלה במצות עד שהיא עולה על גדותיה.

 

ולא. אנחנו לא דתיים.

 

 

נכתב על ידי ( ~ loly ~ ) , 12/4/2009 17:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1 באפריל


וואי, אחד באפריל היה גדול...

אני וחברה שלי עבדנו על אנשים :)

 

מתיחות שהצליחו לי!

 

1.אני: " הלו, סבתא?"

סבתא שלי : "נועם?"

אני: "היי! את יכולה לצאת שניה? אנחנו בדרך לגן חיות בפתח תיקווה, אז חשבנו ליקפוץ"

סבתא שלי :"בטח , אני כבר יוצאת!"

ואז, סבתא שלי יצאה החוצה עם שוקולדים, וכשהיא לא ראתה אותנו היא היתקשרה לאמא שלי ושאלה אותה איפה אנחנו....  קורע

 

2. (עשיתי לחברה שלי שנסתה לעבור יום ליפני מבחני - מעבר להעשרה לילדים עם ראש מתמטי באוניברסיטת בר - אילן,

קרדיט לעדן על הרעיון)

אני: "אפשר לדבר בבקשה עם עמית בנדיאל?"

אמא שלה: "כן , מי זה?"

אני:"אורית מאוניברסיטת בר אילן"

עמית: " הלו?"

אני: "שלום, מדברת אורית מאוניברסיטת בר - אילן. את עמית בנדיאל?"

עמית : "כן...."

אני: "רציתי להודיע שהתקבלת."

עמית: "יששש! תודה רבה!!!"

ואז אני ועדן צרחנו לה באוזן:

"אחד באפריל!!!!!!"

 

2.התקשרנו לאמא של חברה של עדן

הנמתחת: "ערב טוב"

אני : "שלום! אני אורית (חח... מוכר?) מהאגודה למען הילד, אנחנו מעבירים סקר.תוכלי להקדיש לי כמה דקות מזמנך?"

הנמתחת: "טוב... נו?"

אני: "האים יש בביתך ילדים בגילאי 9 -10?"

הנמתחת: "כן"

אני : "האים הילד רואה טלויזיה יותר משעתיים ביום?"

הנמתחת : "כן"

אני: "האים מפריע לך שהילד משחק במחשב?"

הנמתחת:" אה... הם לא משחקים כל כך במחשב..."

אני: "האים מפריע לך שילדים מתקשרים אליך לשאול סקרים באחד באפריל?"

ואז ניתקנו! הייתה לנו פשלה ענקית... הנמתחת התקשרה *42 כדי לבדוק מי זה היה.

למזלנו היא קיבלה את זה בהומור ואמרה לאמא שלי שדווקא היינו מאוד מנומסות,

אבל אפשר ללמוד שליפני שמתקשרים למישהו חייבים לעשות לפני *43...

 

3. (קרדיט לעדן על הרעיון)

עדן: "שלום, הפיצה שהזמנתם תתעקב, אני יכולה לפצות אתכם בבקבוק שתיה גדול חינם?"

הנימתחת:"אהה.... ניראה לי שיש לך טעות, אנחנו לא הזמנו פיצה"

עדן ואני: "אחד באפריל!!!"  

 

זהו, נראה לי.. יכול להיות ששכחתי משהו :)

 

עבדו עלי!

 

1. סבתא שלי: "הלו, נועם?"

אני:"כן?"

סבתא שלי: "מצאתי את הכדור שחיפשת, בצבע כחול - לבן - צהוב, נכון?

אני: "כן!"

סבתא שלי: "הוא מפונצ'ר לגמרי, ידעת?"

אני:"מה?? מצאת אותו בחוץ? ג'ימי נשך אותו?"

סבתא שלי:"לא, מצאתי אותו בפנים."

אני : "אה."

סבתא שלי : "אל תידאגי, בשני לאפריל הוא כבר לא יהיה מפונצ'ר."

אני: "מה... מה?? אההההההההה! עבדת אלי.... (תסכימו איתי שזו נקמה מתוקה..)

 

2.(אני ועדן ישבנו בחדר שלי עם טלפון, עובדות על אנשים)

אמא שלי:"נועם, הפעם באמת הגזמתן!"

אני ועדן:" מ... ממ..מה? לא עשינו כללום!"

אמא שלי:"למה עומד בדלת שליח פיצה?!"

אני :" לא הזמנו שליח פיצה!"

אמא שלי:"זה עובר כל גבול."

אני: "לא הזמנו שליח פיצה!"

אמא שלי:"אחד באפריל! אהאה! מגיע לכן!" 

נכתב על ידי ( ~ loly ~ ) , 3/4/2009 13:47  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





208
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל( ~ loly ~ ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ( ~ loly ~ ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)