לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג בערך יספר על חיי המשועממים כשניר מצוי. לא שווה כניסה.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

היום שהיה(2)


היום היה הלילה הכי גרוע שהיה לי השנה או אפילו כול חיי, לא ישנתי בכלל והזמן לא זז.

 

בקיצור השעון שלי צלצל... כרגיל כיביתי אותו הסתובבתי קצת בבית כדי להעיר את עצמי, התארגנתי ורכבתי להסעה (ואני לא מוצא ת'כובע צמר שלי =[...) אז נסעתי  עם ראש חשוף (XD).

 

אתמול יותם ניפנף אותי ממש שלא רצה לבוא לחנוך איתי את המכשיר החדש, בכול מקרה ראיתי אותו הולך להסעה (אני על אופניים) ולא הסתכלתי פשוט עברתי והגעתי להסעה, ישבתי עם הילה כול ההסעה ומתי שירדנו חיבקתי אותה חזק  כדי שהיא לא תרד עם כולם P= ותישאר איתי.

 

טוב שיעור ראשון... מתמטיקה, הפעם לא שכחתי את הספר, יש לי מבחן עוד יומיים על מקבילית, טוב לפחות זה נושא קל... שמתם לב שהמקבילית היא הצורה היחידה של נקבה אצל כול הצורות? המורה אומרת שהיא האמא של כולם (למרות שנראה שהיא יותר הפרוצה של כולם XD). 

 

"שיעור שני" היה פרלמנט שזה אומר שעה חופשית כי רק מי שרוצה יכול להיות בזה,אז אני וחבריי עשינו צעד נוסף לבגרותנו ו... חזרנו לגן, שיחקנו דג מלוח ומחבואים וסתם אחר כך  ישבנו במקום שקוראים לו "המעגל" בגלל משהו שעשינו ביוטיוב שקראו לו "המעגל".

 

הלכתי עם פייר(קורל) לקולבו ודיברנו על השמדת היהודים(זו מין בדיחה פרטית כזאת XD) והוא דיבר על הקוראסונים של הצרפתים.

 

שיעור אנגלית... אמממ... לא היה משהו מיוחד אבל מבחן עוד מעט  =O

 

פיזיקה... אתם תמיד ראיתם מדענים מטורפים בסרטים נכון? אז המורה שלי פחות או יותר כזה רק ענק וצעיר יותר מהם ולפעמים כשהוא אומר משפט יוצאות לו מילים ברוסית ואף אחד לא מבין  XD

דברנו על הגרביטציה ועל הימשכות הדברים אחד לשני, ידעתם שמסת כדור הארץ היא 6 כפול 10 בחזקת 24?

 וצפיפות של 5.5 גר'? ושהירח מתרחק כול שנה מכדור הארץ ועכשיו הוא במרחק של 400,000 קילומטר מאיתנו?

ושפעם לפני מיליארדי שנים הוא היה במרחק רק של 24,000 קילומטרים?

 

טוב דיי לחפירות המדעיות...

 

מזרח תיכון... אני וחבר שלי קוראים לזה מטוס זעיר "הים" טייס(מזה"ט) ה"הים" זה במבטא ערבי.

טוב... יש לנו שיעור מזה"ט בחדר מחשבים ואנחנו לפני השיעור משחקים במחשב וזה, אז המורה מגיע ואף אחד לא שם עליו, הוא ביקש שנעזוב ת'מחשבים, אולי אני היחיד שהסית את הראש והחזיר חזרה XD אז הוא ביקש שוב מכולם ואף אחד לא שם עליו שוב, הוא התעצבן ולקח את המתג של החשמל וכיבה את כול המחשבים (היו כמה דפוקים שלא הבינו למה המחשבים התכבו וניסו להדליק ודפקו על המיקלדות XD).

דיברנו על עזה וכול מיני.

 

אממ... חזרתי הבייתה אכלתי, צפיתי בערוץ שמונה, היה שם מין סיקור כזה על אלכסנדר מוקדון (אני אוהב סיקורים על מנהיגים ומלחמות) וגם איזשהו סרט של ג'קי צ'אן בערוץ האקשין, אחר כך סתם שיחקתי במחשב עשיתי שיעורים.

 

היה לי אימון והגעתי באיחור של כמה דקות כי אני רגיל שהפלאפון של אבא שלי תמיד מזכיר לי ועכשיו אבא שלי עובד בסקרים ולא נמצא באיזור ואין לו זמן להזכיר לי, טוב לא נורא ואז חזרתי הבייתה התקלחתי והינה אני עכשיו כותב בבלוג שלי =O

 

מקווה שנהנתם איכשהו ~

 

 

 

 

 

נכתב על ידי Snoopy is love blood , 5/1/2009 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום שהיה...


אממ.... היום התחלתי את היום כרגיל עם הצלצול המיזדיין של השעון שלי, קמתי התארגנתי והלכתי להסעה של הבית ספר, פגשתי כמה חברים, והלכתי עם אחד לספרייה והוא התקשר לכמה ידידות שיבואו לראות את הלפטופ שלו, (הוא התלהב מיזה כול היום) בסוף הם לא באו אבל באו אנשים אחרים כמו: הילה ומאי ועוד כמהשאני לא זוכר.

אחר כך הלכנו לשיעור הראשון... מתמטיקה, זה היה יכול להיות שיעור כיף אם לא הייתי שוכח את הספר בבית, בסוף השלמתי בבית את מה שעשינו בכיתה <.<

 

 אחר כך הלכתי לשיעור ספורט, כרגיל המורה מעדיף לתת לילדים כדורגל ולצפות אבל אני ועוד כמה ילדים ששונאים כדורגל אמרנו לו שזה ממש לא פייר שכול שיעור אנחנו צריכים לסבול את זה, בסוף הוא אמר לנו להקיף את הבית ספר ועשינו קצת תרגילי כוח, ונתן לנו שאלה למה מתח מסוים יותר קל מהשני? לא הצלחנו לענות על החידה הזו והפסדנו ציון של 100 עד יב', טוב לא נורא בכול מקרה אני עושה את הציון הזה בעצמי.

 

אחר היה שיעור לשון שבו כמו תמיד כולם הציקו למורה... ולא נתנו לה ללמד וגרמו לה להשתגע (בהתחלה זה מצחיק אבל כשחושבים על זה, זה עצוב...).

 

אני הברזתי משיעור תנ"ך (מי צריך ת'חרא הזה?) כדי להשלים חומר בלשון, אני למדתי עם חבר וכול השעה שהתכוננו הוא שם בלופים איזה טראנס של "מלך האריות" שקוראים לו: "משתגע כבר מלך להיות" וכול הזמן הוא מפליץ ומעיף ת'ריח עליי XD, ואז אני כמו תמיד במהלך שגרתי מעקם לו את היד.

 

 אחר כך היה לנו שיעור היסטוריה שבו דיברנו על המלחמה בעזה ועל מלחמת ששת הימים וכול מיני (אתם ידעתם שהתעכב שלום עם מצריים שנתיים בגלל בית מלון שיצא מהגבול שלנו? והם טענו שזה שלהם ואנחנו טענו שזה שלנו ובסוף הם פנו לבורר מדינות או משהו כזה שקשור לאו"ם והוא החליט שזה שייך למצריים.)

 

קיבלתי סוף סוף את ספת אימון שלי זה כולל מוט, משקולות, כרית אימון לשריר הדו ראשי, מן משהו כזה לרגליים וגם אפשר לעשות על זה כפיפות בטן ואני הזמנתי את יותם שיבוא לחנוך אותה איתי אבל אני לא בטוח שהוא יבוא...

 

אשמח אם תמזלט"ו.

 

 וגם חיבקתי את הילה מלא פעמים היום D=

נכתב על ידי Snoopy is love blood , 4/1/2009 18:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על עצמי =O


אני סתם עוד בנאדם משועמם שקוראים לו שניר.

 

אני בן 15 ואני לומד בכיתה ט', אני 1.7X מטר, אוהב מוזיקת מטאל וקצת פאנק, יש לי שיער ארוך =O

 

אני שונא מסיבות, אני מקום חמישי בארץ בקיק בוקסינג אז תנו כבוד 3=

 

אני אוהב אבל ממש בקטנה אנימה יש לי חתול וכלבה, יש לי לפעמים רגעים אימואים ולפעמים אני מלא חיים (חח זה מזכיר מחלה שקוראים לה מאניה דיפרסיה) שדרך אגב זה שם של הלהקה של חברים שלי.

 

אני אוהב לצייר ואני לומד קרטה\קיקבוקסינג, אני אוהב מתמטיקה אבל לא יותר מידי(רק לאתגר טיפה את המוח)

 

אני מקליד רק עם יד שמאל למרות שאני ימיני O.ם, יש לי משקפיים (אני מקווה שזה לא יפגע בפרופיל שלי)

 

טוב אין לי תמונות שלי אבל אם יהיה ביקוש אני אצתלם.

 

יש לי רק דבר אחד לומר:

 

Avenged Sevenfold שליטה.

 

נכתב על ידי Snoopy is love blood , 2/1/2009 22:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Snoopy is love blood

בן: 30

MSN: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnoopy is love blood אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snoopy is love blood ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)